Tehtävänä pieni java ohjelman rakentaminen. Eli Roomalaisen luvun muuttaminen numeroksi,yksinkertaisesti. Tehtävällä olisi hieman kiire=)löytyyköhän ketään kenellä olisi koodia tähän??
Java ohjelma,KIIRE
10
3623
Vastaukset
- voi v...
vaihtakaa alaa jos ei edes java onnistu!
- Don Hudson
No voihan sitä alan vaihtoakin harkita,mutta kaikista ei taida tulla ohjelmointi nörttejä!!Ei siis todellakaan ole ohjelmointi pääaineena...mutta sun ei tarvii ainakaan enempää tästä asiasta murehtia,pele (2:lla ällällä)
Jotenkin vaan tuntuu että hyviä hommia saa vaikka java ei niin hallussa oliskaan=) - voi p...
Don Hudson kirjoitti:
No voihan sitä alan vaihtoakin harkita,mutta kaikista ei taida tulla ohjelmointi nörttejä!!Ei siis todellakaan ole ohjelmointi pääaineena...mutta sun ei tarvii ainakaan enempää tästä asiasta murehtia,pele (2:lla ällällä)
Jotenkin vaan tuntuu että hyviä hommia saa vaikka java ei niin hallussa oliskaan=)Turhaan tähtäät mihinkään Hyviin Hommiin, jos kerran niiden opettelemisen ja tekemisen sijaan tuhlaat aikasi siihen, että yrität saada jonkun muun tekemään ne.
- javaaja
Mä voin tehä koodin. Selostuksia en tee. Paljonko maksat?
- Don Hudson
Älä nyt viitti. Voin mä oluen pistää,jos oot joskus lähettyvillä,heh!!
- javaaja
Don Hudson kirjoitti:
Älä nyt viitti. Voin mä oluen pistää,jos oot joskus lähettyvillä,heh!!
Hei mutta sulla on oikea asenne. Muitten pitäs tehä sun hommat ja vielä ilmaseksi. Kaikenlaisia...
- Ratkaisu_
Voi olla ajatus virheitä (en jaksa perehtyä), mutta äkkiä testattuna näytti toimivan niillä luvuilla mitkä googlesta löysin.
--- ESIMERKKI ALKAA ---
import java.util.HashMap;
import java.util.Scanner;
public class Esimerkki {
public static void main(String[] args) {
HashMap arvot = new HashMap();
arvot.put('I', 1);
arvot.put('V', 5);
arvot.put('X', 10);
arvot.put('L', 50);
arvot.put('C', 100);
arvot.put('D', 500);
arvot.put('M', 1000);
System.out.print("Roomlainen luku: ");
String room = new Scanner(System.in).nextLine().trim().toUpperCase();
int luku = 0;
for (int k = 0, v, vo = 1000; k < room.length(); k , vo = v)
if ((v = arvot.get(room.charAt(k)))- java-kurssin ope
Laitetaan tämä koodi talteen, ja katsotaan kuka yrittää....
- Ratkaisu_
java-kurssin ope kirjoitti:
Laitetaan tämä koodi talteen, ja katsotaan kuka yrittää....
Näyttää olevan rankkaa se opettajan työ kellonajasta päätellen ;D
- kooklettaaa
Googleen sanat java roman numerals. Löytyy valmista koodia tumpeloille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521693857Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään763054Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442111Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka221994Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461838TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851331Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251258- 401250
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581038Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10748