Jos Simo Silmu olisi joku trukkikuski tai hitsari jossain telakalla,niin tuskin ketään nainen edes katsoisi päin.On sen verran karun näköinen jamppa.Nyt se on niin ihku kun on rahaa ja mainetta.
Simo Silmu
13
3568
Vastaukset
- ****
niinpä niin... elämä on!!!
- .....
Ja sama ei kosketa ainoastaan simoa, onhan näitä kuuluisia ja rikkaita ei nyt niin hirveän komeitä miehiä muitakin...onhan se simo kuiteskin ihan söpö :)
- No ei ole
alkuunkaan! Kuulemma vielä kova viinamäen mieskin!
- ja taas menee
No ei ole kirjoitti:
alkuunkaan! Kuulemma vielä kova viinamäen mieskin!
Ai oikeen "kuulemma". Kuulitko luotettavasta tietolähteestä nimeltään suomi 24 :D Oivoi.
- *:)
No ei ole kirjoitti:
alkuunkaan! Kuulemma vielä kova viinamäen mieskin!
Aivan tosi ihanan näköinen. Minä olen mennyttä tyttöä! ;)
- Lepe
*:) kirjoitti:
Aivan tosi ihanan näköinen. Minä olen mennyttä tyttöä! ;)
Se on sun henkilökohtainen voi voi.Silmu on myöskin varattu mies.
- ....
Lepe kirjoitti:
Se on sun henkilökohtainen voi voi.Silmu on myöskin varattu mies.
Voihan sitä miestä sanoa söpöksi (myös varattua) ilman mitään sen suurempaa merkitystä...Ja mennyttä naista voi olla myös ilman että olisi mennyttä romanttisessa mielessä...
- nallekarkit
Nii-i.
Joskus käy näin. Harmittaako sinua, että Simolla on pitkä parijono naisia joka keikalla, ja sulle ei sinne telakan porteille keräänny ketään, lukuunottamatta sitä hampaatonta siivoojaa ja jotain Reijo-nimistä transua?- Lepe
Olen ollut onnellisesti kihloissa jo 4v. Enkä ole yhtään kateellinen simo silmulle.Päinvastoin,hän ei pysty menemään yleisön eteen ilman "kunigas alkoholia".Edelleenkään en ole telakalla trukinkuljettajana enkä myöskään hitsarina.
Harmin paikka sinulle kun ei mennyt veikkaukset nappiin.Itse taidat kuuluua ko.ryhmään joka käy tirkistelemässä hampaattomia mätisäkkejä ja runkkailemassa. - Simo pystyy kyllä
Lepe kirjoitti:
Olen ollut onnellisesti kihloissa jo 4v. Enkä ole yhtään kateellinen simo silmulle.Päinvastoin,hän ei pysty menemään yleisön eteen ilman "kunigas alkoholia".Edelleenkään en ole telakalla trukinkuljettajana enkä myöskään hitsarina.
Harmin paikka sinulle kun ei mennyt veikkaukset nappiin.Itse taidat kuuluua ko.ryhmään joka käy tirkistelemässä hampaattomia mätisäkkejä ja runkkailemassa.menee yleisön eteen ilman alkoholia.Mä tunnen henkilökohtasesti Simon eikä nämä sun väitteet pidä paikkaansa.Simo on mukavä mies ja vaikka se ottaiskin joskus alkomahoolia niin mitä se kellekkään kuuluu kun se hoitaa työnsä kunnialla
- kyllä puhut
Simo pystyy kyllä kirjoitti:
menee yleisön eteen ilman alkoholia.Mä tunnen henkilökohtasesti Simon eikä nämä sun väitteet pidä paikkaansa.Simo on mukavä mies ja vaikka se ottaiskin joskus alkomahoolia niin mitä se kellekkään kuuluu kun se hoitaa työnsä kunnialla
mutta mun mielestä tätä asiaa on puitu jo niin sairaan paljon, että eikö vois antaa asian jo olla. Tietääkseni keikkoja ei ole jouduttu koskaan perumaan tai keskeyttämään solistin alkoholinkäytön takia (kuten joidenkin muiden artistien kohdalla) joten sikäli kaikki kunnossa. Myöskään missään räkäkännissä en ole koskaan Simoa nähnyt esiintymässä. Joten asia on pihvi.
- Anonyymi
olis kiva puhua jämin miehen kans
- Anonyymi
Simo Silmu I F... !!!! ALWAYS!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466