Simo Silmu

Pata76

Jos Simo Silmu olisi joku trukkikuski tai hitsari jossain telakalla,niin tuskin ketään nainen edes katsoisi päin.On sen verran karun näköinen jamppa.Nyt se on niin ihku kun on rahaa ja mainetta.

13

3568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****

      niinpä niin... elämä on!!!

    • .....

      Ja sama ei kosketa ainoastaan simoa, onhan näitä kuuluisia ja rikkaita ei nyt niin hirveän komeitä miehiä muitakin...onhan se simo kuiteskin ihan söpö :)

      • No ei ole

        alkuunkaan! Kuulemma vielä kova viinamäen mieskin!


      • ja taas menee
        No ei ole kirjoitti:

        alkuunkaan! Kuulemma vielä kova viinamäen mieskin!

        Ai oikeen "kuulemma". Kuulitko luotettavasta tietolähteestä nimeltään suomi 24 :D Oivoi.


      • *:)
        No ei ole kirjoitti:

        alkuunkaan! Kuulemma vielä kova viinamäen mieskin!

        Aivan tosi ihanan näköinen. Minä olen mennyttä tyttöä! ;)


      • Lepe
        *:) kirjoitti:

        Aivan tosi ihanan näköinen. Minä olen mennyttä tyttöä! ;)

        Se on sun henkilökohtainen voi voi.Silmu on myöskin varattu mies.


      • ....
        Lepe kirjoitti:

        Se on sun henkilökohtainen voi voi.Silmu on myöskin varattu mies.

        Voihan sitä miestä sanoa söpöksi (myös varattua) ilman mitään sen suurempaa merkitystä...Ja mennyttä naista voi olla myös ilman että olisi mennyttä romanttisessa mielessä...


    • nallekarkit

      Nii-i.
      Joskus käy näin. Harmittaako sinua, että Simolla on pitkä parijono naisia joka keikalla, ja sulle ei sinne telakan porteille keräänny ketään, lukuunottamatta sitä hampaatonta siivoojaa ja jotain Reijo-nimistä transua?

      • Lepe

        Olen ollut onnellisesti kihloissa jo 4v. Enkä ole yhtään kateellinen simo silmulle.Päinvastoin,hän ei pysty menemään yleisön eteen ilman "kunigas alkoholia".Edelleenkään en ole telakalla trukinkuljettajana enkä myöskään hitsarina.
        Harmin paikka sinulle kun ei mennyt veikkaukset nappiin.Itse taidat kuuluua ko.ryhmään joka käy tirkistelemässä hampaattomia mätisäkkejä ja runkkailemassa.


      • Simo pystyy kyllä
        Lepe kirjoitti:

        Olen ollut onnellisesti kihloissa jo 4v. Enkä ole yhtään kateellinen simo silmulle.Päinvastoin,hän ei pysty menemään yleisön eteen ilman "kunigas alkoholia".Edelleenkään en ole telakalla trukinkuljettajana enkä myöskään hitsarina.
        Harmin paikka sinulle kun ei mennyt veikkaukset nappiin.Itse taidat kuuluua ko.ryhmään joka käy tirkistelemässä hampaattomia mätisäkkejä ja runkkailemassa.

        menee yleisön eteen ilman alkoholia.Mä tunnen henkilökohtasesti Simon eikä nämä sun väitteet pidä paikkaansa.Simo on mukavä mies ja vaikka se ottaiskin joskus alkomahoolia niin mitä se kellekkään kuuluu kun se hoitaa työnsä kunnialla


      • kyllä puhut
        Simo pystyy kyllä kirjoitti:

        menee yleisön eteen ilman alkoholia.Mä tunnen henkilökohtasesti Simon eikä nämä sun väitteet pidä paikkaansa.Simo on mukavä mies ja vaikka se ottaiskin joskus alkomahoolia niin mitä se kellekkään kuuluu kun se hoitaa työnsä kunnialla

        mutta mun mielestä tätä asiaa on puitu jo niin sairaan paljon, että eikö vois antaa asian jo olla. Tietääkseni keikkoja ei ole jouduttu koskaan perumaan tai keskeyttämään solistin alkoholinkäytön takia (kuten joidenkin muiden artistien kohdalla) joten sikäli kaikki kunnossa. Myöskään missään räkäkännissä en ole koskaan Simoa nähnyt esiintymässä. Joten asia on pihvi.


    • Anonyymi

      olis kiva puhua jämin miehen kans

    • Anonyymi

      Simo Silmu I F... !!!! ALWAYS!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe