Mikään ei tunnu miltään

TiisaSiisa

Nainen, joka kulkee omia polkujaan. Planeettainvälinen taivaanrannanmaalari. Ikkunalaudalla asuu keijukaisia ja suojelusenkelit tekevät vuokseni kolmea vuoroa. Ei tarvi tulla sanomaan, että "sun täytyy..." koska ei mun täydy - ei helvetissä, yhtään mitään ! Aina muutaman askelen muita edellä niin mahdollisessa kuin mahdottomassakin. Niin sitoutumiskammoinen, että karkottaa kumppanit luotaan muutaman kuukauden seurustelun jälkeen jättäen ne yleensä itkemään ja saaden ne typeränä soittelemaan perään ja kyttäämään kotitalon liepeillä vielä pitkään.
Haistaa mustasukkaisen miehen alatuuleen jo kilometrien päästä ja häipyy sen sileän tien kun sellainen tulee lähistölle.
Aika tunteeton, "mikään ei tunnu miltään"-tyyppi, mutta itkee vuolaasti tuntikausia, jos näkee oravan ruhjoutuvan hengiltä auton renkaisiin.
Antaa shokkihoitoa terapoimilleen potilaille; mitä sä valitat, et sinä ole sen kummempi kuin muutkaan ihmiset; mutta se tuntuu tehoavan, ainakin potilaat antavat kiitosta :-)
Ystävänä kuolemaan saakka uskollinen ja ehdottoman luotettava; rakastettuna huono, koska vaatii ehdottomasti vapautensa ja saattaa yhtäkkiä saada päähänsä lähteä etelä-Amerikkaan ja liittyä Nicaraguan sisseihin.
Kaikki sellaiset, joilla on neljä jalkaa ja turkki, saavat jakamattoman huomion ja rakkauden; kasvissyöjä - yhtäkään eläintä ei tarvitse murhata minun vuokseni!

7

2723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keijukainenko

      Pointti?

      • phax75

        halusi kertoa itsestään, jakaa osan, muille.
        tai sitten suora itsekehu :)


    • se vähän

      näin on minunkin kohdalla. Mutta miksi muut vesimiesnaiset tuntuvat niin oudoilta ja vierailta? En löydä heistä sitä samaa hengenpaloa kuin itsestäni. Onko vesimiehiä kahta eri rotua?

      • vmnainen

        Hei!

        Minä en ole sitoutumiskammoinen ainakaan. Pomoja pistän halvalla...en kumartele, päinvastoin. Muistutan vain että nouseva merkki vaikuttaa paljon vanhemmiten, itse olen rapu nousevaltani.


    • Tinttarillaa...

      Tuntuu pikkusen tutulta. Mutta vegetaristiksi en rupea. Ahistaa tommonen tasapäistys. Kasviruoka ei oo edes hyvää ja varsinkin kun se on muoti-ilmiö. Eikä mun ikkunoissa asu kuin näkymättömät ystävät. Enkeleitä pelkään mutta keijuihin haluaisin ainakin uskoa.
      Omia polkuja kuljen mutta haluan valita perheen ja pysyvyyden. Koska ne seikkailut mitä mun mielessä on. kukaan ei voi toteuttaa. Jos keksisin lähteä jonnekkin, siellä ollessa ei enää tuntuisi samalta. Mieli on irti vaikka ruumis ei. Ei ihminen oikeasti tarvitse kuin keinon toteutua joksikin. Keinon purkaa mieltään. Jatkumo ei muutu miksikään.

    • Nimetön

      Nainen joka kulkee omia polkujaan, aina askeleen edellä muita, mielenkiintoista. Kiitokset kuitenkin linkistä,josta on apua niin työssä kuin vapaa-aikanakin, sen perusteella sinut löysinkin. Taisin rakastua sinuun kun luin "Mikään ei tunnu miltään" -juttusi. Vaikeat tapaukset ovat haasteellisia vaikka ne ovatkin aikaa vieviä, mutta mitäpä sitä muuta on kuin aikaa. Näkemisiin, Nigaraguassa tavataan! Ps. käytkö salilla?

    • Tiina83

      Hyvä kirjotus. Tää vesimies ei kumminkaan usko keijukaisiin ennenkö näkee, suojelusenkeleissä sama homma. En oo sitoutumiskammonen, vaan sitoutunu jo. Mustia sukkiaki on pyritty ymmärtämään. Lihaa syön, en tosin tiiä kauanko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe