Mikään ei tunnu miltään

TiisaSiisa

Nainen, joka kulkee omia polkujaan. Planeettainvälinen taivaanrannanmaalari. Ikkunalaudalla asuu keijukaisia ja suojelusenkelit tekevät vuokseni kolmea vuoroa. Ei tarvi tulla sanomaan, että "sun täytyy..." koska ei mun täydy - ei helvetissä, yhtään mitään ! Aina muutaman askelen muita edellä niin mahdollisessa kuin mahdottomassakin. Niin sitoutumiskammoinen, että karkottaa kumppanit luotaan muutaman kuukauden seurustelun jälkeen jättäen ne yleensä itkemään ja saaden ne typeränä soittelemaan perään ja kyttäämään kotitalon liepeillä vielä pitkään.
Haistaa mustasukkaisen miehen alatuuleen jo kilometrien päästä ja häipyy sen sileän tien kun sellainen tulee lähistölle.
Aika tunteeton, "mikään ei tunnu miltään"-tyyppi, mutta itkee vuolaasti tuntikausia, jos näkee oravan ruhjoutuvan hengiltä auton renkaisiin.
Antaa shokkihoitoa terapoimilleen potilaille; mitä sä valitat, et sinä ole sen kummempi kuin muutkaan ihmiset; mutta se tuntuu tehoavan, ainakin potilaat antavat kiitosta :-)
Ystävänä kuolemaan saakka uskollinen ja ehdottoman luotettava; rakastettuna huono, koska vaatii ehdottomasti vapautensa ja saattaa yhtäkkiä saada päähänsä lähteä etelä-Amerikkaan ja liittyä Nicaraguan sisseihin.
Kaikki sellaiset, joilla on neljä jalkaa ja turkki, saavat jakamattoman huomion ja rakkauden; kasvissyöjä - yhtäkään eläintä ei tarvitse murhata minun vuokseni!

7

2789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keijukainenko

Pointti?

• phax75

halusi kertoa itsestään, jakaa osan, muille.
        tai sitten suora itsekehu :)

• se vähän

näin on minunkin kohdalla. Mutta miksi muut vesimiesnaiset tuntuvat niin oudoilta ja vierailta? En löydä heistä sitä samaa hengenpaloa kuin itsestäni. Onko vesimiehiä kahta eri rotua?

• vmnainen

Hei!

Minä en ole sitoutumiskammoinen ainakaan. Pomoja pistän halvalla...en kumartele, päinvastoin. Muistutan vain että nouseva merkki vaikuttaa paljon vanhemmiten, itse olen rapu nousevaltani.

• Tinttarillaa...

Tuntuu pikkusen tutulta. Mutta vegetaristiksi en rupea. Ahistaa tommonen tasapäistys. Kasviruoka ei oo edes hyvää ja varsinkin kun se on muoti-ilmiö. Eikä mun ikkunoissa asu kuin näkymättömät ystävät. Enkeleitä pelkään mutta keijuihin haluaisin ainakin uskoa.
      Omia polkuja kuljen mutta haluan valita perheen ja pysyvyyden. Koska ne seikkailut mitä mun mielessä on. kukaan ei voi toteuttaa. Jos keksisin lähteä jonnekkin, siellä ollessa ei enää tuntuisi samalta. Mieli on irti vaikka ruumis ei. Ei ihminen oikeasti tarvitse kuin keinon toteutua joksikin. Keinon purkaa mieltään. Jatkumo ei muutu miksikään.

• Nimetön

Nainen joka kulkee omia polkujaan, aina askeleen edellä muita, mielenkiintoista. Kiitokset kuitenkin linkistä,josta on apua niin työssä kuin vapaa-aikanakin, sen perusteella sinut löysinkin. Taisin rakastua sinuun kun luin "Mikään ei tunnu miltään" -juttusi. Vaikeat tapaukset ovat haasteellisia vaikka ne ovatkin aikaa vieviä, mutta mitäpä sitä muuta on kuin aikaa. Näkemisiin, Nigaraguassa tavataan! Ps. käytkö salilla?

• Tiina83

Hyvä kirjotus. Tää vesimies ei kumminkaan usko keijukaisiin ennenkö näkee, suojelusenkeleissä sama homma. En oo sitoutumiskammonen, vaan sitoutunu jo. Mustia sukkiaki on pyritty ymmärtämään. Lihaa syön, en tosin tiiä kauanko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      237
      45139
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      120
      25951
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      321
      15629
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      161
      10772
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9697
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9121
    7. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      82
      8451
    8. 238
      6808
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      219
      6463
    10. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      6463
    Aihe