LeijonaN+M

......

Olen leijonanainen ja olen kokeillut suhdetta aika monen muun tähtimerkin kanssa. Viimeksi olin kaurismiehen kanssa ja se suhde tappoi minut lopullisesti. Onko siis totta että leijonalle sopii parhaiten vain toinen leijona? tuntuu että haen toisista sitä mitä itse olen,uskollisuutta ja lojaaliutta. Kertokaa kokemuksia jellona jellona..

4

1341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiila

kokeiltu on täälläkin monia merkkejä, kala meinas oikeasti tuhota mut ja muut sitten vain oli jotenkin vääriä.. nyt leijonan kanssa "hakataan"päitämme yhteen,mutta päivääkään en pois vaihtais.. leijonalle sopii leijona parhaiten kunhan on valmis taistelemaan.. se toinen kun on yhtä kovapäinen kun olet itsekkin.. :) :)

• Motherofone

Täällä kaksi onnellista leijonaa...Ymmärrämme toistemme ajatuksenjuoksua, kun kumpikin ajattelee samanlailla. Haastavaa on se että kumpikin on yleensä oikeassa ja tietää paremmin.Mutta on se on kuitenkin niin "rikasta" yhteiselämä, kun kumpikin tietää arvonsa.

• Naisjellona

Olen itse leijona ja tutustuin pari vuotta sitten miesleijonaan. Kaikki on hyvin muiden läsnäollessa, mutta kahden kesken keskustelu pysyy yleisellä tasolla - kyllä hän huomioi ja osaa käyttäytyä, mutta ei kerro sisimmästään. Häntä ei saa arvostella millään tavalla. Jos hän tekee virheen, on anteeksi pyytäminen liian vaikeaa. Hänen lähelleen on vaikea päästä. Seksi kyllä kelpaisi, mutta ainakin minä haluaisin suhteelta muutakin. Välillä tuntuu, että hän haluaisi esittää, että välillämme on muutakin kuin ystävyyttä, välillä taas on tervehtiminenkin liikaa. Näemme välillä melkein päivittäin, mutta tilanne ei mene eteen- eikä taaksepäin. Itse olen tehnyt muutaman aloitteen, mutta nyt olen päättänyt unohtaa tämän miehen - tuntuu olevan kaikille liian hyvä.

• neesha87

mullakkin meni iha paskax koko suhde juttu kauris miehenkaa!!! leijonienkaa tuun aina niin toimeen hyvin ettei ikään! mutta mistä sellasen tähän hätään löytäis ;D
      neitsyt pojat ei toiminu 2 kokeillu,ei sit toiminu millään... :|
      kuulemma vesi vai oliko se jousi mies sopii jellonille ja oinas. en ole varma!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      262
      18206
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      86
      10415
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      375
      6991
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      61
      5339
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      39
      4617
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      83
      3361
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      117
      2972
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      95
      2490
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      30
      2099
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      25
      1853
    Aihe