e-pillerit ja masennuslääkkeet yhdessä

Onko kellään tietoa/ kokemuksia? Molempiahan on tarjolla vaikka minkälaisia...
kiitos vastanneille
1236
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Minulla on ollut Cipralex lääkitys keväästä asti ja nyt olen jonkin aikaa syönyt Yasmin e-pillereitä.

Olin jo saanut mieleni paremmaksi Cipralexin avulla, mutta e-pillereiden aloituksen jälkeen minulla on ollut koko ajan paha mieli. Sellainen että miettii vaan omaa surkeuttaan.
En tiedä pitäisikö lopettaa e-pillerit, vai yrittää odottaa josko menisi ikävät tuntemukset ohi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


jebel kirjoitti:

Onko kellään tietoa/ kokemuksia? Molempiahan on tarjolla vaikka minkälaisia...
kiitos vastanneille

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu