Auttakaahan nyt vesimiesMet

vaakaN pulas...

Oon rakastunna aika pahasti veskariin, jo viime marraskuussa. Tunteet oli molemminpuolisia, oli todella kiihkeää aikaa n. pari kk. ja molemmat varattuja. (niin kummatkin siis pettivät).Pettämäänhan ei kenenkään tarvii,jos oma suhde on kunnossa ja toimii. En vain ole saanut tätä veskaria mielestä mitenkään. Kaipaan niin hänen läheisyyttä ja hellyyttä...tekee kipeää. Kevät meni keikkuen, joskus piti yhteyttä, minä olin huomattavasti aktiivisempi. Vaakahan suorastaan elää rakkaudesta. Itse olen siipirikko ja kuollut sisältä ilman rakkautta ja vastarakkautta. Meillä kummallakin on ero menossa. Nyt minulla on mahdollisuus tavata paremmin tätä miestä, mutta...Nyt hän sanoo et ei ole tunteita minua kohtaan, yrittää jatkaa vaimonsa kanssa. Asuvat erillään ja luulen et vaimo ei ota takas. Kuitenkin sanoo et voidaan pitää yhteyttä. Tiedän et hällä on ollut muutenkin vaikeeta, sanoo et ei pysty tuntemaan mitn. Luulen et on masennusta, haluaisin niin auttaa ja nostaa hänet ylös. Luulen kuitenkin et hän on säikähtänyt avoimmuuttani ja rakkauttani. Tiedän et ei pitäis näin ruikuttaa ja valittaa, mut tekee niin pirun kipeetä. Mitäs luulette te miesveskarit, onko mitn mahdollisuuutta?

22

4154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saku39

Älä ole liian innokas.Vesimiehet vihaavat semmosta.jos pidät häntä vähän kaukana se alkaa kiinnostaa.Sitte siitä voi tulla hyvää.Onnea

• kiitos....

neuvoista. Tiedän kyllä et veskari voi ahdistua..Mutta sanopa se kun tunteet on niin vahvat, tekee hirveän kipeää. Haluaisi niin auttaa, tukea toista, antaa hellyyttä ja rakkautta. Sitä hän sanoi minulta silloin talvella hakeneensakin. Sanoin et voi saada vieläkin. Tiedän et maltti on valttia. Rakastuneena on vaan tietyllä tapaa "hullu". Täytyy yrittää jaksaa odottaa, vaikeeta kyllä on. Itte oon ihan hajalla, eipä jaksa oikein mitn...

• kokemuksista

miesveskarit, kuinka on sujunut vaa´an kanssa. Nimittäin horoskoopit lupaa ihan hyvää yhteiseloa;) Tietenkin nämä on näitä yksilöjuttuja, mut kuitenkin...

• päätä seinään

on tullut hakattua...on ollut kauhean tuskallinen syksy. Mutta edelleenhän minä rakastan sitä miestä, en vain voi ajatellakaan muita...tarjokkaita kyllä olisi.

Miehen exällä uusi mies, tokkopa tää veskari enää haaveilee yhteen paluusta...?? Mut kuinka kauan menee erosta toipuessa??

Uskon kyllä vahvasti et tällä veskarilla on tunteita meikään...mut..Kertokaahan huijaanko itteäni?

Onko veskari niin ehdoton itselleen jos on sanonut et ei ole tunteita (vaikka niitä oliskin)ei rohkene lähestyä uudelleen?? luulen et sillä sanoi et ei ole tunteita, koska itse ei ole ollut valmis, eikä näin ole halunnut antaa mulle turhia toiveita. Luulen et on pitänyt mua kaukana suojellakseen minua exiltä.

Hän sanoi silloin talvella et meillä olisi mahiksia jos olisi vapaa. Jotenkin vaan uskon vielä meihin...

Sitä että pitää pitää etäisyyttä...ei saa olla liian tyrkky...miehen pitää saada "saalistaa"...Mut jos me ollaan aikuisia, tunnetaan toisemme, en kyllä ymmärrä miksi pitäisi pelata jotain peliä
        ?? Eikö rakkaus ole maailman ihanin asia, miksi tunteita ei voisi/saisi näyttää??? Niin no, jos kohde ei tunne samoin tai ei ole valmis...mut..

Miesveskarit kertoilkaa miten teillä vastaavissa tilanteissa. Tietenkin ihmiset ja tilanteet ovat aina erilaisia...mut mielenkiinnosta...

• SLo

Hei vaakanainen!

Nyt on viime vuodet olleet vesimiehillä sellaista vähän raskaanpuoleista pyöritystä ihmissuhteissa (Saturnus 7. huoneessa). Vesimies on (sangen) uskollinen ja kiinteänä merkkinä haluaa säilyttää sen hyvän, minkä on saanut. Hän ei hevillä lähde hyppelemään muiden matkaan ja silloinkin se perustuu henkisen ystävyyden hakemiseen ensisijaisesti - tarvitsee näkökulmaa tai henkistä tukea. Fyysinen läheisyyshän yksin ei koskaan kanna pitkälle, jos halutaan vakaata ja täydellistä parisuhdetta. Intohimo tulee ja menee lyhyissä suhteissa, parisuhteessa sitä rakennetaan pitkällä tähtäimellä sitoutuen, kannustaen ja jakaen - aivan erilaista.

Jos hänelle potentiaalisesti ero tulisi, toipuessa siitä menisi yhtä lailla aikaa - erityisesti, jos Vesimies on kerran sanonut, että haluaa yrittää vielä yhteiselämää vaimonsa kanssa.

Olen pahoillani, mutta minusta näyttää nyt siltä, että sinun kannattaisi keskittyä muille elämäsi saroille. Viilennä vähän tuota tunnepuoltasi, ota ns. järki käteen - pidä huolta itsestäsi muilla tavoin kuin rakkauden rakastamisella.

Pian alkaa uusi jakso elämässä. Tulee uusia ystävyyksiä, rakkauksia ja vapaita miehiä. Olet arvokas löytämään vapaan miehen, joka sitoutuu ja rakastuu sinuun täysin, usko pois - kotiin liittyvät asiat tulevat niinikään viemään huomiotasi.

Tosirakkaus odottaa nurkan takana :)- pidä silmäsi auki tai voit siihen kompastua, niin ihanaa kuin se sitten onkin!

• kiitos...

onko astrologia sinulle kovinkin tuttua? Asiaahan sinä kirjoitit. On vaan tullut elämässä koettua aika paljon todella pahojakin asioita, itsestä riippumatta. Ensimmäinen mies oli maanisdepressiivinen, lopun voi arvatakin...hengenlähtö oli ittelläkin lähellä.

Toinen mies, oinas hänkin, oli ihan hyvä ja turvallinen. Homma kaatui vain siihen et kasvettiin erilleen, yhteistä aikaa ei ollut ja senkin mitä oli, mies ajatteli ainoastaan jalkovälillä. Ja myöhään yöllä, juuri silloin kun itse oli jo tosi väsynyt. Siinäpä ne tunteet sitten lopahtivatkin, tunne kylmyyteen, köyhyyteen ja alistamiseen.

En siis retkahda usein, ollut vain huonoa tuuria. Eka kertaa olen pettänyt nyt tän veskarin kanssa. Hän sai minussa ne ihanat tunteet heräämään, jollaista olin kaivannut tiedostamattanikin. Vain rakkaudesta, vahvoista tunteista pystyn intiimimpään suhteeseen. Tää veskari vei vain jalat alta omalla ihanuudellaan.

Juteltiin eilen reilu pari tuntia, mielestäni henkinen tunneyhteys toimii, meidän oli hyvä jutella. Ei kokenut sitä ahdistavaksi.

Sitäpä olenkin miettinyt miksi meidän piti retkahtaa, kai kummankaan liitto ei anna sitä mitä toinen kaipaa. Jos oma liitto on kunnossa ei tarvii vieraita katsella.

Niinpä, vaikka kuinka yrittäisi järkeillä, hän on alati mielessä. Täytyis säilyttää itsekunnioitus...

Tiedän senkin et hällä menee aikaa toipuessa jos lopullinen ero tulee. Luulen et heidän suhde on riippuvuussuhde. Sellanen ei kanna pitkälle, suhteessa tarvitaan avoimmuutta, rehellisyyttä rakkautta ja hellyyttä, toisen huomioonottamista, kunnioitusta. Tälläisista ei voi puhua, jos täytyy hakea hellyyttä suhteen ulkopuolelta.

Vaimo epäilee hällä olleen vieraita naisia juorujen perusteella, minusta ei tiedä. Täytyy siinä liitossa muutenkin mättää, ei juorujen perusteella kukaan eroa jos toista rakastaa.

Kiitos SLO, loppu oli rohkaiseva. Mut vaakahan taitaa ollakin tälläinen et panee kaikkensa peliin suhteen alkaessakin saadakseen toisen jaloilleen. Tulipahan taas purkauduttua...

• pari kertaa

uudestaan. Jos suhde alkaa pettämisellä, uskotko tulevaan suhteeseen? Miksi ei tekisi samaa sinulle myöhemmin. Tuskin pettämisestä alkaneet suhteet kestää...?

"molemmat varattuja. (niin kummatkin siis pettivät).Pettämäänhan ei kenenkään tarvii,jos oma suhde on kunnossa ja toimii."

• kiitos...

Niinpä niin...sitäpä itsekin mietiskelly...se oli kyllä kummallakin eka kerta, se et pettää kumppaniaan. Toisaalta oon mietiskelly myös tätä veskaria, et aikoo yrittää vaimon kanssa uudelleen. Niin mitenhän sekään toimii, kun ei ole puhtaat jauhot pussissa. Homma ei perustu ainakaan rehellisyyteen. Liekö tää tyypillistä veskaria? Mies veskarit, ottakaa kantaa, mitä aatteletta, onko toivoa, kannattaako edes yrittää ja ootella tätä veskaria? Se vaan et ne tunteet, prkl kun niistä ei pääse eroon. Kai hän on mulle sellasta huumetta, kuin hän itse sanoi minusta talvella. Oltiin kuulemma niin magneettia et vedettiin toisimme puoleemme. Sniff...

• veskarinainen
        kiitos... kirjoitti:

Niinpä niin...sitäpä itsekin mietiskelly...se oli kyllä kummallakin eka kerta, se et pettää kumppaniaan. Toisaalta oon mietiskelly myös tätä veskaria, et aikoo yrittää vaimon kanssa uudelleen. Niin mitenhän sekään toimii, kun ei ole puhtaat jauhot pussissa. Homma ei perustu ainakaan rehellisyyteen. Liekö tää tyypillistä veskaria? Mies veskarit, ottakaa kantaa, mitä aatteletta, onko toivoa, kannattaako edes yrittää ja ootella tätä veskaria? Se vaan et ne tunteet, prkl kun niistä ei pääse eroon. Kai hän on mulle sellasta huumetta, kuin hän itse sanoi minusta talvella. Oltiin kuulemma niin magneettia et vedettiin toisimme puoleemme. Sniff...

on uskollinen minulle vieläkin, vaikka on avioero vireillä. Soittelee ja kyselee ja kaipaa.
        Ja haluaa seksiä vain minun kanssani. Ihan tiedoksi, me vesimiehet yleensä toimitaan niin kuin ei uskoisi ja meitä ei pidä ahdistaa, se ajaa vain kauemmaksi. Vesimiesnaiset eivät takerru kuitenkaan noin, vaan me kyllä päästetään irti kun kerran on se päätetty. Mutta kavereita ollaan sitten kaikkien kanssa.

• mielenkiintoista
        veskarinainen kirjoitti:

on uskollinen minulle vieläkin, vaikka on avioero vireillä. Soittelee ja kyselee ja kaipaa.
        Ja haluaa seksiä vain minun kanssani. Ihan tiedoksi, me vesimiehet yleensä toimitaan niin kuin ei uskoisi ja meitä ei pidä ahdistaa, se ajaa vain kauemmaksi. Vesimiesnaiset eivät takerru kuitenkaan noin, vaan me kyllä päästetään irti kun kerran on se päätetty. Mutta kavereita ollaan sitten kaikkien kanssa.

jos saa kysyä, mihinkä se teidän homma sit kaatuu? jos vielä sekstailukin maistaa...Sen tiedän tästä miehestä et ei ole harrastellut petipuuhia vaimonsa kanssa pitkään aikaan, itte kertoi. Suhde täysin platonisella tasolla, vaikka eri osoitteet, ei osata irrottautua. Kaipa se heille riittää...yhteisiä lapsiakaan ei ole, mikä sitoisi tavallaan tiukemmin yhteen.

Voin olla täysin väärässä, mutta olen ajatellut et onkohan tällä miehellä narsistisia noi piirteet...Multa haki sitä hellyyttä ja lämpöä mitä ei saa vaimoltaan, todisti tavallaan ittelleen jtn. Sit kun on saanut mut pikkurillin ympärille, niin ei sit tunteita. "No, kunhan se on siin lähellä, sit jos joskus tarviin."

Takertuu tavallaan siihen olotilaan missä on, vaikka se ei tuottaisikaan sitä tyydytystä mitä normaalisti parisuhteessa pitäisi olla. Voihan se olla et on sisältä niin hajallaan ja "pihalla", et ei jaksa tuntea mitn. Se vaan sapettaa et miten oli niin ihanaa ja tunteet vahvasti molemminpuoleisia, sanoi et jos olisi vapaa, voitas olla yhdessäkin, nyt kun olisi mahdollisuus vapauteen, ja yhdessäoloon, niin ei...tässä tuntee ittensä pahasti huijatuksi.

Mutta lukekaapa narsismista, google-haulla. Itse ainakin tunsin kylmiä väreitä, et ei kai...Eka mies maanisdepressiivinen, toinen työ- ja seksihullu ja tää...Et hyvin menee!! nunnaluostariin ;)

• veskarinainen
        mielenkiintoista kirjoitti:

jos saa kysyä, mihinkä se teidän homma sit kaatuu? jos vielä sekstailukin maistaa...Sen tiedän tästä miehestä et ei ole harrastellut petipuuhia vaimonsa kanssa pitkään aikaan, itte kertoi. Suhde täysin platonisella tasolla, vaikka eri osoitteet, ei osata irrottautua. Kaipa se heille riittää...yhteisiä lapsiakaan ei ole, mikä sitoisi tavallaan tiukemmin yhteen.

Voin olla täysin väärässä, mutta olen ajatellut et onkohan tällä miehellä narsistisia noi piirteet...Multa haki sitä hellyyttä ja lämpöä mitä ei saa vaimoltaan, todisti tavallaan ittelleen jtn. Sit kun on saanut mut pikkurillin ympärille, niin ei sit tunteita. "No, kunhan se on siin lähellä, sit jos joskus tarviin."

Takertuu tavallaan siihen olotilaan missä on, vaikka se ei tuottaisikaan sitä tyydytystä mitä normaalisti parisuhteessa pitäisi olla. Voihan se olla et on sisältä niin hajallaan ja "pihalla", et ei jaksa tuntea mitn. Se vaan sapettaa et miten oli niin ihanaa ja tunteet vahvasti molemminpuoleisia, sanoi et jos olisi vapaa, voitas olla yhdessäkin, nyt kun olisi mahdollisuus vapauteen, ja yhdessäoloon, niin ei...tässä tuntee ittensä pahasti huijatuksi.

Mutta lukekaapa narsismista, google-haulla. Itse ainakin tunsin kylmiä väreitä, et ei kai...Eka mies maanisdepressiivinen, toinen työ- ja seksihullu ja tää...Et hyvin menee!! nunnaluostariin ;)

mutta myös, jos sanon suoraan niin me vesimiehet ollaan vähän sellaisia "Oman tien kulkijoita". Itsäni alkoi avioliitto ahdistamaan, halusin elämältä muutakin. Mutta edelleen ollaan kavereita ja mies tahtoisi takaisin, mutta mulla toinen mielessä.
        Katsos, vesimiesmies on uskollinen, jopa eron tullessa on vieläkin uskollinen ja vain minä kelpaisin sänkypuuhiin. Kokee varmaan pettävänsä, jos menisi toisen mukaan.

Minullehan tämä on hiukan kiusallista ja rasittavaa, mutta koska minäkin olen vesimies, niin on tässä muutakin ajaltetavaa kuin nuo tunneasiat. Ja ymmärrän aivan hyvin häntä.

Jos saat vesimiehen itsellesi, saat uskollisen mutta omituisen miehen. Huumoria pitäisi lyötyä.

• et uskollisen...
        veskarinainen kirjoitti:

mutta myös, jos sanon suoraan niin me vesimiehet ollaan vähän sellaisia "Oman tien kulkijoita". Itsäni alkoi avioliitto ahdistamaan, halusin elämältä muutakin. Mutta edelleen ollaan kavereita ja mies tahtoisi takaisin, mutta mulla toinen mielessä.
        Katsos, vesimiesmies on uskollinen, jopa eron tullessa on vieläkin uskollinen ja vain minä kelpaisin sänkypuuhiin. Kokee varmaan pettävänsä, jos menisi toisen mukaan.

Minullehan tämä on hiukan kiusallista ja rasittavaa, mutta koska minäkin olen vesimies, niin on tässä muutakin ajaltetavaa kuin nuo tunneasiat. Ja ymmärrän aivan hyvin häntä.

Jos saat vesimiehen itsellesi, saat uskollisen mutta omituisen miehen. Huumoria pitäisi lyötyä.

pettihän hänkin vaimoaan minun kanssa. Kai mä ittekin oon "omituinen", sittenhän meit olisi kaksi ;) joo, kyllä huumoria löytyy. Tää mieskin on huumorintajuinen, kunhan hänet nyt saisi nousemaan ja kiinni "normaalimmasta" elämästä.

On niin vahvat tunteet. Haluaisin vain olla hänelle hyvä, hellä, rakastava, huolehtiva ja sen arkisenkin elämän jakaja. Mielestäni kyllä annan kumppanille myös tilaa, tarviin sitä ittekin.

Aikaisemmat miehet olleet työhulluja, on ollut aikaa ja tilaa ittelle sekä kumppanille. Ovat saaneet puuhastella rauhassa töitään. Kaipaa vain kovasti sitä turvallisuuden tunnetta ja et siellä kotona on joskus joku toinenkin. Yksinäisyys ahdistaa...

Joo,tiedän, saisin hänestä ihanan rakkaan ittelleni, kunhan vain hän uskaltaisi. Voi olla että pilasin jutun olemalla liian avoin. Mut toisaalta jos hällä on aitoja tunteita, jospa joskus...

• veskarinainen
        et uskollisen... kirjoitti:

pettihän hänkin vaimoaan minun kanssa. Kai mä ittekin oon "omituinen", sittenhän meit olisi kaksi ;) joo, kyllä huumoria löytyy. Tää mieskin on huumorintajuinen, kunhan hänet nyt saisi nousemaan ja kiinni "normaalimmasta" elämästä.

On niin vahvat tunteet. Haluaisin vain olla hänelle hyvä, hellä, rakastava, huolehtiva ja sen arkisenkin elämän jakaja. Mielestäni kyllä annan kumppanille myös tilaa, tarviin sitä ittekin.

Aikaisemmat miehet olleet työhulluja, on ollut aikaa ja tilaa ittelle sekä kumppanille. Ovat saaneet puuhastella rauhassa töitään. Kaipaa vain kovasti sitä turvallisuuden tunnetta ja et siellä kotona on joskus joku toinenkin. Yksinäisyys ahdistaa...

Joo,tiedän, saisin hänestä ihanan rakkaan ittelleni, kunhan vain hän uskaltaisi. Voi olla että pilasin jutun olemalla liian avoin. Mut toisaalta jos hällä on aitoja tunteita, jospa joskus...

olemalla liian avoin. Nimittäin, on hyvä, että olet avoimesti kertonut mitä tunnet, mutta nyt älä enää kerro mitään, olet vain hiukan "kaverilinjalla". Silloin vesimiehen ei tarvitse liukua kauemmaksi.
        Tuohon pettämisjuttuun, mikä lie ollut syy sitten, ei vesimiehet petä, paitsi ehkä silloin jos menee huonosti.

• kannustuksesta
        veskarinainen kirjoitti:

olemalla liian avoin. Nimittäin, on hyvä, että olet avoimesti kertonut mitä tunnet, mutta nyt älä enää kerro mitään, olet vain hiukan "kaverilinjalla". Silloin vesimiehen ei tarvitse liukua kauemmaksi.
        Tuohon pettämisjuttuun, mikä lie ollut syy sitten, ei vesimiehet petä, paitsi ehkä silloin jos menee huonosti.

sitä kyllä nyt tarvii ja kovastikin! Hän on vaan niin ihana et haluun hänet rinnalleni. Täytyy yrittää pitää etäisyyttä ja odotella, voimia se kyllä vaatii ja het paljon.

Kaipa siellä liitossa ei se tunnepuoli ole kohdallaan, koska hellyyttä ja läheisyyttä haki muualta. On myös sanonut sitä et on vaimonsa kanssa niin erilaisia. Tietysti vastakohdat voi täydentää toisiaan. No jaa, on neitsyen kanssa. Horoskoopit ei lupaa oikein hyvää sellaselle suhteelle.

Mulle on sit sanonut et meillä passaa ajatukset yksiin. No nyt ne taitaa olla hällä hukassa kuitenkin...

• jeppppps-

eli pettämisestä lähteneitä suhteita en enää ikinä alota. satutti niin paljon, kun meidänkin suhde loppui siihen että mies petti TAAAS. Ehkä jotku ihmiset saa siitä jotain kiksejä tai jtn. :|

• Vesimies-Daami

Hei!

Vesimieheen on helppo rakastua, mutta ei saa tuputtaa tai tuppautua (liiaksi) silloin vesimies ottaa pari harppausta taaksepäin :-(
      Ja jos tuo siun vesimiehesi sanonut että haluaa vielä yrittää vaimon kanssa, niin siinä vaiheessa tuppautuminen saattaa saada aikaan tosi loikkauksen etäämälle :-(

Ja valitettavsti - vesimies siis yleensä nauttii seksistä - mutta ei pidä sitä edellytyksenä hyvälle suhteelle. Vesimiehen viettely pitää lähteä korvien välistä, ja hänen kanssaan on aina osattava keskutella kaikista asioista mitä vain maan ja kuun välillä voi keskustella. Ja vaikka seksi olisi vesimiehestäkin kuinka hyvää ja upeaa, mutta tuo henkinen yhteys puuttuu, niin sitten saattaa alkaa käydä niin ettei vesimehen kalenterista löydy enää tilaa.

Eli anna miehelle tilaa - ja lähde hänen kanssaan vaikka taidenäyttelyyn, jokamiesralleihin (tai mikä nyt sitten onkin se asia joka saa hänet syttymään....)

• ihania...

kun jaksatte vastailla. Kiva lukea näitä juttuja. olen vasta muuttanut vieraalle paikkakunnalle, töissä käyn pienessä yrityksessä, eikä vielä ole kerennyt tutustumaan kehenkään.

Joo, vahvat kemiat vetivät meitä puoleensa, ei siinä vain voinut mitn;)

Jos luit noita mun aikaisemmin kirjoittamia juttuja, niin kerroin et tunneyhteys toimii. Niin hän ittekin sanoi et ovat vaimon kanssa niin erilaisia, ja mulle et meillä ajatukset käy yksiin. On me paljonkin vaihdettu ajatuksia.

Olen antanut nyt hälle tilaa, en ole "häirinnyt", kattotaan nyt miten menee. En ole vielä menettänyt toivoani, oli meillä sen verran vahvat ne tunteet. No minähän olen valmis lähteen vaikka minne, monessa liemessä keitetty. Tiedän kyllä mistä hän pitää. Annan nyt hänen kuitenkin miettiä asioita rauhassa.

Rankkaa kidutustahan tää rakastuneena vartoominen on...

• 2vesinainen
        ihania... kirjoitti:

kun jaksatte vastailla. Kiva lukea näitä juttuja. olen vasta muuttanut vieraalle paikkakunnalle, töissä käyn pienessä yrityksessä, eikä vielä ole kerennyt tutustumaan kehenkään.

Joo, vahvat kemiat vetivät meitä puoleensa, ei siinä vain voinut mitn;)

Jos luit noita mun aikaisemmin kirjoittamia juttuja, niin kerroin et tunneyhteys toimii. Niin hän ittekin sanoi et ovat vaimon kanssa niin erilaisia, ja mulle et meillä ajatukset käy yksiin. On me paljonkin vaihdettu ajatuksia.

Olen antanut nyt hälle tilaa, en ole "häirinnyt", kattotaan nyt miten menee. En ole vielä menettänyt toivoani, oli meillä sen verran vahvat ne tunteet. No minähän olen valmis lähteen vaikka minne, monessa liemessä keitetty. Tiedän kyllä mistä hän pitää. Annan nyt hänen kuitenkin miettiä asioita rauhassa.

Rankkaa kidutustahan tää rakastuneena vartoominen on...

Itsekin olen siis veskari ja kyllä jotenkin nousi tuoreeseen muistiin eräs loppu kesän tapaus, kun mies oli kovinkin innostunut musta ja kieltämättä kyllä tosi mukava ja ihan komee ja sillei muuten, mutta jotenkin se ajatus, että se oli koko ajan siinä tarjolla ja jonkinlainen henkisen syvyyden puuttuminen toi semmosen fiiliksen, että ei jaksanu enää vaan kiinnostaa. Eli voisin rohjeta sanoo, että älä oo lapatossu vaan oikeesti pidä pääs ja tarjoo jtn haastetta myös. Tosin toisaalta tosi hyvä, että hän nyt tietää tunteesi.. ota siitä sitten selvää. Vaikeita tämmöset asiat. :/

• vaikeetahan
        2vesinainen kirjoitti:

Itsekin olen siis veskari ja kyllä jotenkin nousi tuoreeseen muistiin eräs loppu kesän tapaus, kun mies oli kovinkin innostunut musta ja kieltämättä kyllä tosi mukava ja ihan komee ja sillei muuten, mutta jotenkin se ajatus, että se oli koko ajan siinä tarjolla ja jonkinlainen henkisen syvyyden puuttuminen toi semmosen fiiliksen, että ei jaksanu enää vaan kiinnostaa. Eli voisin rohjeta sanoo, että älä oo lapatossu vaan oikeesti pidä pääs ja tarjoo jtn haastetta myös. Tosin toisaalta tosi hyvä, että hän nyt tietää tunteesi.. ota siitä sitten selvää. Vaikeita tämmöset asiat. :/

nää jutut on. Oltuna nyt frendi linjalla. Vähän sellasta kissa-hiiri leikkiä. Oon muuten soittanut hyvälle näkijälle ja asioita on valaistunut aika paljonkin. Maltti siis valttia!! Tää mies on vaan niin iii-haa-naaa...Kyllä häntä kannattaa odottaa. Se kyllä täytyy tunnustaa, et hermoja tää vaatii ja kärsivällisyyttä, ovat joskus todella kovalla koetuksella. Oon kyllä kuullut muistakin veskareista, et ei ne välttämättä vastaile viesteihin...et sellasii. Vaikkei se sitä meinaa et ei välittäis toisesta. Ovat vaan sellasii oman tien kulkijoita;)

• veskariN
        vaikeetahan kirjoitti:

nää jutut on. Oltuna nyt frendi linjalla. Vähän sellasta kissa-hiiri leikkiä. Oon muuten soittanut hyvälle näkijälle ja asioita on valaistunut aika paljonkin. Maltti siis valttia!! Tää mies on vaan niin iii-haa-naaa...Kyllä häntä kannattaa odottaa. Se kyllä täytyy tunnustaa, et hermoja tää vaatii ja kärsivällisyyttä, ovat joskus todella kovalla koetuksella. Oon kyllä kuullut muistakin veskareista, et ei ne välttämättä vastaile viesteihin...et sellasii. Vaikkei se sitä meinaa et ei välittäis toisesta. Ovat vaan sellasii oman tien kulkijoita;)

mikäli henkilö kiinnostaa, niin vastaan välittömästi viesteihin. Ja odotan itse saavani vastauksen myös välittömästi. Mikäli minulle ei tule vastausta heti, se on merkki minulle, ettei minusta olla kiinnostuneita. Mikäli henkilö ei niin paljoa kiinnosta, en vastaa välittömästi.
        Vastaan kyllä, mutta ajan kanssa. Tässä varma merkki veskareitten kiinnostamisvaiheista. Nopea vastaus, varma kiinnostus.

• äskeiseen
        veskariN kirjoitti:

mikäli henkilö kiinnostaa, niin vastaan välittömästi viesteihin. Ja odotan itse saavani vastauksen myös välittömästi. Mikäli minulle ei tule vastausta heti, se on merkki minulle, ettei minusta olla kiinnostuneita. Mikäli henkilö ei niin paljoa kiinnosta, en vastaa välittömästi.
        Vastaan kyllä, mutta ajan kanssa. Tässä varma merkki veskareitten kiinnostamisvaiheista. Nopea vastaus, varma kiinnostus.

Veskarinaisena sama juttu. Vastaan heti jos olen kiinnostunut ja pidän myös enemmän yhteyttä. Mutta jos ei kiinnosta tai kiinnostus lopahtaa, en vastaa enkä ota yhteyttä. Silloin on miulle menneen talven lumia ja eiku uutta kuvioihin =)---->

• miehet?
        veskariN kirjoitti:

Toimiiko miehillä samoin? Tän veskarin sielunelämä on vielä niin riekaleina neitsyen käsittelystä. Ero lähenee loppuvaihetta, ei tietysti voi muuta odottaakaan tässä vaiheessa kuin et maltillisesti. Miehellä raskas aika ja paljon mietittävää.

Aika paljon olen oppinut nyt tuntemaan tätä tilannetta. Kyllä hän vastaa tärkeisiin juttuihin. Vaakana vaan olen liian impulsiivinen ja aktiivisempikin, no se on mun heikkous jonka tiedostan.

Sovittu on et pidetään yhteyttä ja on näheltykin, hän on vaan niin periaatteen mies et ensin edellinen asia loppuun, sit uusi. Siihen asti ollaan ystäviä.

Näinhän se järjellä ajatellen on et jos kiinnostaa, niin siihen myös vastataan. Mut tää onkin niin poikkeuksellinen tää meidän juttu.

En ole menettänyt toivoani, hyvä päivä vielä edessäpäin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe