Kioskien hinnat

Kysyisin KipsaMiehen ominaisuudessa, että miksi kioskeissa maksaa tavarat enemmän kuin marketeissa.


"Alentakaa hintoja market tasolle, niin saatte homman toimimaan"


MarttyyriMallari-TTt

6

1455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka en kioskin pitäjä ol...

      Kas kaupat ostaa tuotteita isoissa erissä ja silloin hinnat pienemmät tietenkin.Ei kioski voi ostella pariasataa karkkipussia joka laatua jotta saisi halvemmalla,Ne menee vanhaksi jopa suklaatkin.
      Kioskin vuokrakin riippuu paikasta eli hyvä paikka sikakallis vuokra.

      • se on juu..

        Ei ne hinnat aina ratkaise, sillä uutissa tuli just tietoa, että kyläkaupat ja pikkukaupat vahvistavat olemistaan ja jopa rakennetaa lisää pikkukauppoja.
        Nopeus on valttia, eli kioskista saa nopeasti sen
        mitä haet, mutta jossakin kioskeissa on tosin aika hurjat hinnat, eli pikku tarkistusta voisi pitää.
        Kioskien artikkelit, lotto, tupakka, olut ja lehdet = kaikki huonokatteisia tuotteita!

        Itse olen pikku K-kaupassa ja ei ole hurraamista, eli myynnistä ropisee Keskolle maksuja ja kulut kasvaa kiinteistössä ja luonnollisesti palkkakulut
        eli pieni ei pysty myymään, kuin suuri.
        Suuret ostaa kaiken lisäksi halvemmalla, joka aika väärin, eli suuret saa hyödyt aina paremmin!

        Valintatalossa voi olla illalla yksi myyjä, kuten kioskissa, eli miten ajattelette, kumpi pystyykään myymään halvemmalla?

        Väinö Purje


      • market x 2
        se on juu.. kirjoitti:

        Ei ne hinnat aina ratkaise, sillä uutissa tuli just tietoa, että kyläkaupat ja pikkukaupat vahvistavat olemistaan ja jopa rakennetaa lisää pikkukauppoja.
        Nopeus on valttia, eli kioskista saa nopeasti sen
        mitä haet, mutta jossakin kioskeissa on tosin aika hurjat hinnat, eli pikku tarkistusta voisi pitää.
        Kioskien artikkelit, lotto, tupakka, olut ja lehdet = kaikki huonokatteisia tuotteita!

        Itse olen pikku K-kaupassa ja ei ole hurraamista, eli myynnistä ropisee Keskolle maksuja ja kulut kasvaa kiinteistössä ja luonnollisesti palkkakulut
        eli pieni ei pysty myymään, kuin suuri.
        Suuret ostaa kaiken lisäksi halvemmalla, joka aika väärin, eli suuret saa hyödyt aina paremmin!

        Valintatalossa voi olla illalla yksi myyjä, kuten kioskissa, eli miten ajattelette, kumpi pystyykään myymään halvemmalla?

        Väinö Purje

        Ei se R-kioski ihan pieni pulju ole. Että kyllä ne ostaa kymmeniätuhansia karkkipusseja kerrallaan. Mutta miksi hintataso on korkea? No siksi, kun suomalainen maksaa mitä pyydetään.

        Virossa R-kioskilla markettien hintataso.


      • Muuttokaveri
        market x 2 kirjoitti:

        Ei se R-kioski ihan pieni pulju ole. Että kyllä ne ostaa kymmeniätuhansia karkkipusseja kerrallaan. Mutta miksi hintataso on korkea? No siksi, kun suomalainen maksaa mitä pyydetään.

        Virossa R-kioskilla markettien hintataso.

        Mut yrittää voi kioskikauppiaana, ken tahtoo!

        Ketjut yleisesti vaan repii enempi hintaa ylös, kun firmalle pitää maksaa tuotteista ja myynnistä jne.
        Tuo on ihan selkeesti oikein arvattu, et ostetaan paljon ja otetaan itselle enempi, et saadaan tulosta!

        Tuossa esim. ketjun ruokakauppa maksaa, eli rahdin, ketjumaksua ja markkinointimaksua ja tarvitsee osakkeenomistajat oman muhkean osingon.
        Kauppias tuskin tulee pärjäämään tulevaisuudessa tai sitten saa myydä paljon, jotta ruokkii "kyltin"

        Miksiköhän osuustoiminta purskuttaa Suomessa?

        V.Purje


      • suosittelen
        market x 2 kirjoitti:

        Ei se R-kioski ihan pieni pulju ole. Että kyllä ne ostaa kymmeniätuhansia karkkipusseja kerrallaan. Mutta miksi hintataso on korkea? No siksi, kun suomalainen maksaa mitä pyydetään.

        Virossa R-kioskilla markettien hintataso.

        Viroon, Latviaan tai Liettuaan muuttoa sankoin joukoin.


    • EI KAUPPA

      Muistakaa et kioskeihin ei mennä ostamaan perheen ruoka ostoksia!!!Ei kauppaa ja kiskaa voi verrata keskenään.Virossa ihmiset tekee eri liksalla töitä ku suomessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe