jospa lopetettaisiin lasten pelottelu

ateisti

Täällä on taas puhuttu mm. aiheesta Saatana. Minä olen vähän sitä mieltä, että lasten pelotteleminen paholaisella tai Saatanalla voitaisiin muuten ainakin tällä foorumilla lopettaa, se kun ei palvele oikein tarkoitustaan. Kaikki kuitenkin tietävät, että Saatana on mörkö jonka uskovaiset keksivät joskus keskiajalla kirkon vallan pönkittämiseksi, tunnetusti mörköjä ei ole olemassa. Pelottelun ja manaamisista puhumisen sijaan voisimme kertoa, että hei, tuolla yössä ulkona ei kulje mörköjä eikä muitakaan epäkuolleita, pysyisi lapsilla ja nuorilla paremmin reaaliteetit hallussa. Saatananpalvonnan ja satanismin lisääntyminen johtuu yksinkertaisesti Raamatun arkkipirulla pelottelemisesta, sitten siitä tulee eräille pakkomielle.

7

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ateisti

Ei ainakaan pikkulasten homoilua ja lesboilua ainakaan.Siinä syy miksi uskonto on poistettava jos rehellistä vastausta vaaditte?Homous ja lesbous on aloitettava jo tarha ikäisillä!Turhaan nuo kristityt ja moraalisti luontouskovaiset vastaan panevat!Mielikuvitus on yksi asia ja todellisuus yks toinen!Turhuuttavaa orjamoraalia ja ooppiumia kansalle eli homoille ja lesboille!Urheilu harrastukset häipyy myös samoin missä ei noita harrastuksia esiinny!Toverit kaikkialla,liittykää!

• ateisti

Olen nyt hieman humalassa niin uskaltaudun avautua hieman!Kyllä Saatana on Herrani vaikka yleensä en tunnusta edes hänen niitä demoneitakaan olemassa!No,olen tosissaan itsekkin yks piru...demoni.!Herrani ei vaan halua että ilmaisen itseni vastoin Hänen käskyjään!Se on heikkoutta,turhan päiväisyytä ja ja..!No ei sillä väliä jos vapaa mooraalini on aina voimassa eli saaan sitä peräreikäää!Pahuus on realistisempi kuin hyvyys...sen pystyy sentään näkemään jo ympäristössämmekin.,.,.,,..!

• Agwé

Eiköhän se ole uskonto ihan ylipäänsä joka pelottaa lapsia. Jokaisessa uskonnossa on joku hahmo joka edustaa pahuutta. Jos se otetaan pois jää jäljelle munaton uskonto jossa on pelkkä hyvä ja kiva jäljellä eikä mitään todellisuudentajua. Kyllä se on näin että koko ajatus yliluonnollisesta, olipa se sitten Jumala tai Saatana tai mikä hyvänsä on lapsen mielelle aika outo ajatus. Eikä syyttä. Eli mielestäni ei lapsia pitäisi ylipäänsäkään altistaa uskonnolle ennen täysi-ikää. Saatana ei ole tästä mitenkään poikkeus. Ei lapsi tarvitse mihinkään Jumalaa. Hänellähän on äiti ja isä jotka pitävät huolta. Se vain sekoittaa mieltä jos on vielä joku taivaan isä sen lisäksi. Itselleni ainakin tulisi mieleen, että eikös siellä pitäisi sitten olla joku taivaan äitikin, hä? Eli pidetäänpä lapset autuaasti vapaina kaikista uskonasioista, olipa kyseessä Saatana tai Itse Korkein Enkeli, jookosta? Lapselle sopivampi uskonto on mielstäni vaikkapa Joulupukismi, vaikka onhan siinäkin hieman kapitalistista aivopesua joukossa...

:Agwé:

• ateisti

Sis.,varo kaa lapset tuom on niin luoonnollista että naikaa homot pojatr naikaa lesbo tytöt siel tarhassa jo,.!Ei paha teit peloyta vaan päinvastoin!

• JOS OLISIN
        ateisti kirjoitti:

Sis.,varo kaa lapset tuom on niin luoonnollista että naikaa homot pojatr naikaa lesbo tytöt siel tarhassa jo,.!Ei paha teit peloyta vaan päinvastoin!

JOS OLISIN MODERAATTORI TÄLLÄ PALSTALLA NIIN HÄVITTÄISIN VÄLITTÖMÄSTI TÄMÄN VIESTIKETJUN.
        ATEISTI TODELLA KOETTELEE HERMOJA!

• ateisti (minä aloitin ketjun)
        JOS OLISIN kirjoitti:

JOS OLISIN MODERAATTORI TÄLLÄ PALSTALLA NIIN HÄVITTÄISIN VÄLITTÖMÄSTI TÄMÄN VIESTIKETJUN.
        ATEISTI TODELLA KOETTELEE HERMOJA!

Tuo viesti tuli yllättäen monta kertaa, vika on systeemissä, ei minussa. Ja tuon epäasiallisen loppukommentin kirjoitti joku muu kuin minä ja käytti nimierkkiäni sitten vielä. Moderaattori saa vaikka tarkistaa ip-osoitteet minun puolestani.

• ateisti (min...
        ateisti (minä aloitin ketjun) kirjoitti:

Tuo viesti tuli yllättäen monta kertaa, vika on systeemissä, ei minussa. Ja tuon epäasiallisen loppukommentin kirjoitti joku muu kuin minä ja käytti nimierkkiäni sitten vielä. Moderaattori saa vaikka tarkistaa ip-osoitteet minun puolestani.

Kas krapulani on poissa nyt!Ahaa,tuli taas höpötettyä jotakin,vaan en muista laittaneeni noita viestejäni.Olen nyt täysisä kunnossa joten turha on edes yrittää jauhata mitään demooneista tai jumalista.Tuon äsköisen laitoin minä,mutta noita toisia en nyt muista hyvät ihmiset!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      16
      4512
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1682
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      270
      1532
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1505
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      242
      1381
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1110
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1013
    Aihe