jospa lopetettaisiin lasten pelottelu

ateisti

Täällä on taas puhuttu mm. aiheesta Saatana. Minä olen vähän sitä mieltä, että lasten pelotteleminen paholaisella tai Saatanalla voitaisiin muuten ainakin tällä foorumilla lopettaa, se kun ei palvele oikein tarkoitustaan. Kaikki kuitenkin tietävät, että Saatana on mörkö jonka uskovaiset keksivät joskus keskiajalla kirkon vallan pönkittämiseksi, tunnetusti mörköjä ei ole olemassa. Pelottelun ja manaamisista puhumisen sijaan voisimme kertoa, että hei, tuolla yössä ulkona ei kulje mörköjä eikä muitakaan epäkuolleita, pysyisi lapsilla ja nuorilla paremmin reaaliteetit hallussa. Saatananpalvonnan ja satanismin lisääntyminen johtuu yksinkertaisesti Raamatun arkkipirulla pelottelemisesta, sitten siitä tulee eräille pakkomielle.

7

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ateisti

Ei ainakaan pikkulasten homoilua ja lesboilua ainakaan.Siinä syy miksi uskonto on poistettava jos rehellistä vastausta vaaditte?Homous ja lesbous on aloitettava jo tarha ikäisillä!Turhaan nuo kristityt ja moraalisti luontouskovaiset vastaan panevat!Mielikuvitus on yksi asia ja todellisuus yks toinen!Turhuuttavaa orjamoraalia ja ooppiumia kansalle eli homoille ja lesboille!Urheilu harrastukset häipyy myös samoin missä ei noita harrastuksia esiinny!Toverit kaikkialla,liittykää!

• ateisti

Olen nyt hieman humalassa niin uskaltaudun avautua hieman!Kyllä Saatana on Herrani vaikka yleensä en tunnusta edes hänen niitä demoneitakaan olemassa!No,olen tosissaan itsekkin yks piru...demoni.!Herrani ei vaan halua että ilmaisen itseni vastoin Hänen käskyjään!Se on heikkoutta,turhan päiväisyytä ja ja..!No ei sillä väliä jos vapaa mooraalini on aina voimassa eli saaan sitä peräreikäää!Pahuus on realistisempi kuin hyvyys...sen pystyy sentään näkemään jo ympäristössämmekin.,.,.,,..!

• Agwé

Eiköhän se ole uskonto ihan ylipäänsä joka pelottaa lapsia. Jokaisessa uskonnossa on joku hahmo joka edustaa pahuutta. Jos se otetaan pois jää jäljelle munaton uskonto jossa on pelkkä hyvä ja kiva jäljellä eikä mitään todellisuudentajua. Kyllä se on näin että koko ajatus yliluonnollisesta, olipa se sitten Jumala tai Saatana tai mikä hyvänsä on lapsen mielelle aika outo ajatus. Eikä syyttä. Eli mielestäni ei lapsia pitäisi ylipäänsäkään altistaa uskonnolle ennen täysi-ikää. Saatana ei ole tästä mitenkään poikkeus. Ei lapsi tarvitse mihinkään Jumalaa. Hänellähän on äiti ja isä jotka pitävät huolta. Se vain sekoittaa mieltä jos on vielä joku taivaan isä sen lisäksi. Itselleni ainakin tulisi mieleen, että eikös siellä pitäisi sitten olla joku taivaan äitikin, hä? Eli pidetäänpä lapset autuaasti vapaina kaikista uskonasioista, olipa kyseessä Saatana tai Itse Korkein Enkeli, jookosta? Lapselle sopivampi uskonto on mielstäni vaikkapa Joulupukismi, vaikka onhan siinäkin hieman kapitalistista aivopesua joukossa...

:Agwé:

• ateisti

Sis.,varo kaa lapset tuom on niin luoonnollista että naikaa homot pojatr naikaa lesbo tytöt siel tarhassa jo,.!Ei paha teit peloyta vaan päinvastoin!

• JOS OLISIN
        ateisti kirjoitti:

Sis.,varo kaa lapset tuom on niin luoonnollista että naikaa homot pojatr naikaa lesbo tytöt siel tarhassa jo,.!Ei paha teit peloyta vaan päinvastoin!

JOS OLISIN MODERAATTORI TÄLLÄ PALSTALLA NIIN HÄVITTÄISIN VÄLITTÖMÄSTI TÄMÄN VIESTIKETJUN.
        ATEISTI TODELLA KOETTELEE HERMOJA!

• ateisti (minä aloitin ketjun)
        JOS OLISIN kirjoitti:

JOS OLISIN MODERAATTORI TÄLLÄ PALSTALLA NIIN HÄVITTÄISIN VÄLITTÖMÄSTI TÄMÄN VIESTIKETJUN.
        ATEISTI TODELLA KOETTELEE HERMOJA!

Tuo viesti tuli yllättäen monta kertaa, vika on systeemissä, ei minussa. Ja tuon epäasiallisen loppukommentin kirjoitti joku muu kuin minä ja käytti nimierkkiäni sitten vielä. Moderaattori saa vaikka tarkistaa ip-osoitteet minun puolestani.

• ateisti (min...
        ateisti (minä aloitin ketjun) kirjoitti:

Tuo viesti tuli yllättäen monta kertaa, vika on systeemissä, ei minussa. Ja tuon epäasiallisen loppukommentin kirjoitti joku muu kuin minä ja käytti nimierkkiäni sitten vielä. Moderaattori saa vaikka tarkistaa ip-osoitteet minun puolestani.

Kas krapulani on poissa nyt!Ahaa,tuli taas höpötettyä jotakin,vaan en muista laittaneeni noita viestejäni.Olen nyt täysisä kunnossa joten turha on edes yrittää jauhata mitään demooneista tai jumalista.Tuon äsköisen laitoin minä,mutta noita toisia en nyt muista hyvät ihmiset!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe