Ilmat katoaa vähitellen eturenkaasta, venttiili ei ainakaan vuoda. Mistä se sitten voi vuotaa?
Nainen olen enkä ymmärrä näistä mitään. Kitkarenkaat tuli käytetyn auton oston yhteydessä ja ovat olleet muutamn kuukauden käytössä. Siis missä voisi olla vika?
Rengas vuotaa hiljalleen
5
6189
Vastaukset
- vinkki.
Tarkista renkaanpinnasta ettei sinne ole mennyt naula ruuvi tms.
Myös renkaan ja vanteen välistä voi joskus vuotaa.
-Kannattaa käyttää rengas jossain alan liikkeessä niin se on äkkiä tarkistettu! - vanne ehkä syyllinen
Et kertonut miten sen venttiilin olet tutkinut mutta ilmeisesti laitoit kuplan sylkeä venttiiliin eikä se lähtenyt pullistumaan?
Koska kyseessä ovat käytetyt kitkarenkaat, ovat vanteet ilmeisesti talvirenkaissa käytetyt ja useamman vuoden ikäiset. Tiesuolalla on ikävä tapa uittaa itsensä renkaan ja vanteen väliin ja ruostuttaa se sileä tiivistepinta rosoiseksi jonka jälkeen ilma alkaa pihistä hiljalleen ulos.
Vuotokohtaa on erittäin hankala löytää kotikonstein mutta jonkinlaista saippualiuosta voisi koittaa levittää vanteen ja renkaan koko saumaan jos se on silminnähden ruostunut. Valitettavasti toinen samanlainen kehä on siellä vanteen sisäpuolellakin.
Kuten tuossa ylempänä jo todettiin, voi renkaassa olla jokin pieni naula tai ruuvi jonka kanta on todennäköisesti kulunut ajossa pois joten kulutuspinta täytyy puhdistaa kunnolla ja käydä tarkkaan läpi kirkkaassa päivänvalossa jotta kulutuspinnan tasolle hioutunut parin millin halkaisijan omaava naulanpää löytyisi. - HOj
Hei
Jos venttiili ei vuoda (sylkitesti tehty eikä kuplaa tule) niin hyvä ehdokas on tuo vanteen ja kumin välinen sauma jossa likaa/ruostetta.
Itsellä oli vuotava rengas josta ei reikää löydetty rengasliikkeessä saippualiuos altaaseen upottamallakaan, pistin sitten vararenkaan tilalle ja käytin rengasliikkeessä jossa irrottivat renkaan vanteelta.
Sen jälkeen käsin hiomapaperilla 10 minuutin homma hiomalla se vanteen sisäreuna puhtaaksi ruosteesta, pohjamaalia päälle kun sattui olemaan ja takas rengasliikkeeseen.
Meni ehkä 10 euroa rahaa ja pientä vaivaa mutta sen jälkeen ei minkäänlaista ongelmaa. Kannatti korjata.
Tuon hiomisen pystyy tekemään ihan kuka vain, jotain 100.n ja 300.n hiomapaperia yksi arkki maksaa ehkä ½ euroa. Mitään erityistä ei tarvi osata. - alkuperäinen kirj.
Olen kokeillut tuota sylkijuttua, eikä vuotoa. Vanteet olivat ruosteiset niin kuin arvasittekin. Täytyy mennä huoltoon. Ruosteessa varmaan vika.Kiitos neuvoista.
- Turjaa juokset liikkeessä
Lata sisärengas niin loppuu vuoto kertaheitolla. Mitäsitä pelleilemään ja alkaa hiomaan vanteita. Tyhmää hommaa ja vielä uudelleen käyttämään rengasta liikkeessä.
Sisärengas ja homma on kerralla kunniossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919