Perkeleen Canal petti taas, ei lähetä tänä torstaina suoraa lähetystä Jokerit-Hifk matsia, sen sijaan se lähettää suorana Kärpät-Blues matsin! Että voi vituttaa ja kun ite en pääse edes tota jokerimatsia seuraamaan paikan päällekään tuona päivänä. Taidan vaihtaa tota pakettia niin ettei tarvii maksaa noista sporttikanavista, turhia noi on. Silloin kun ei ite pääse matsiin Areenalle niin ei Canal voi suin surminkaan lähettää matsia tv:ssä, mut jos ite pääsee paikan päälle niin totta helvetissä se matsikin silloin tulee Canal :lta! Ja Jokeri-matsit on mulle AINOA syy edes katsoa Canal Sport1:stä, sport2:lta ei edes tule mitään kattomista.
Salaa toivon että Canal pilais kunnolla kaikki kanavansa niin vois jättää ne kokonaan pois tilauksesta.
Canal+ petti taas!
5
754
Vastaukset
- Ekitalo
...sillä silloinhan et näe TV.stä yhtäkään jokeri peliä ja kyllä on sanottava,että jokeri pelejä sekä ifk pelejä on tullut viime vuosina kaikkein eniten vaikka niiden menestys sarjassa on ollut niin ja näin no viime vuonna toki jokerit finaalissa mutta kuitenkin,
Pyydän vähän tasapuolisuutta ja siihen Canal myös pyrkii sillä näyttää syyskaudella kaikkien joukkueiden pelejä ainakin yhden.
Luuletko,että olis oikein korrektia ja viisasta Canalilta jos se näyttää joka kerta jokerien pelin ei katsojat ainakaan siitä lisäänny ??? - joojoo-mies
seuraava kärppämatsi sitten tuleekin vasta 23.10.
tässä välissä 4 tapparan peliä. plääh - mukavaa
Minä puolestani olen iloinen, ettei Jokereita tarvitse katsoa... nyt naurattaa... ja naurankin hah hah hah!!
- sinä typerä
häirikkö! Sun ei kannattais aukoa päätäs, toisaalta sun ei kannattais aukoa telkkariakaan.
- Oku
niin SM-liigassa pelaa 12 muutakin joukkuetta kuin Jokerit ja Hifk. Canal pyrkii näyttämään kaikkien joukkueiden pelejä ja siihen jo sopimus SM-liigan kanssa velvoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882