Miehen halut

..mihin ne katosi...

Olen päälle 30nen ja nainen ja ihmeissäni.....En mielestäni ole itse sen aktiivisempi seksin suhteen kuin keskivertonainenkaan...3krt viikossa olisi sopiva määrä seksiä, ja näin meillä on ollut, kunnes kuvioon astui miehen haluttomuus...
Aikansa sitä ymmärtää, mutta kun toinen lopettaa yhtäkkiä kaiken seksuaalisen kanssakäymisen kanssani, se hämmentää, ja loukkaa...
Hellyyttä kyllä saan, muttei se korvaa kuitenkaan seksiä. Kumpaakin täytyy olla suhteessa tietenkin. Asiasta on puhuttu, mutta mies ei koe että seksin määrä olisi vähentynyt ollenkaan. Olen ymmälläni... Olen yrittänyt aktivoitua ja olla aloitteellisempi, mutta tuntuu että ollaan umpikujassa. Jos en ehdota, ei seksiä. Jos ehdotan, tuntuu että se on anelua, koska mies ei itse edes sanalla puhu seksistä enää ollenkaan.
Syytä mieheni haluttomuuteen en tiedä, mutta epäilen etten vain yksinkertaisesti pysty herättämään miehen haluja. Mielestäni ja useiden muiden mielestä vartaloni on kiitettävässä kunnossa, joten mistään lihoamisesta ei voi olla kyse. Tämä on täysin realistinen väite, koska olen sen kuullut itsekin monelta ihmiseltä, tai siis saanut kommenttia siitä, että miten olen pysynyt kuosissa lasten ja vuosien jälkeen.
Sen tiedän, että mieheni nauttii aikuisviihteestä.... En tiedä miten usein, mutta olen tätäkin kysynyt, ja vastaukseksi sain, vain muutaman kerran! Tämä ei tosin pidä paikkaansa, sen tiedän faktapohjalta.
Seksiä on yritetty silloin tällöin, mutta mieheni ei vaan innostu!
Tämä loukkaa, vaikka väitän ettei se mitään.

En yhtään ihmettele, että pettäminen on tätä päivää, koska olen itse sitä myös harkinnut vakavasti!
Jokainen haluaa tuntea itsensä halutuksi

6

2818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole rehellinen

      Miksi valehtelet "ettei se mitään", jos se sinua oikeasti loukkaa? Suhteessa kannattaisi olla rehellinen, koska toinen ei välttämättä edes ymmärrä asian vakavuutta, jos sitä noin vähättelet.

      Itselläni oli todella seksinnälkäinen ja seksikäs tyttöystävä, mutta luonnollisestikin kai seksi väheni suhteessa ajan myötä. Hänelläkään ei myöhemmin tehnyt enää niin paljon mieli, vaikka olikin useimmin aloitteen tekijä. Puhuimme asiasta silloin tällöin, mutta emme mitään erityistä syytä asiaan keksineet. Suhteen lopussa "ollaan/ei olla" -vaiheessa seksi oli yhtä kiihkeää kuin suhteen alussakin. Yhdessäolo kariutui kuitenkin muihin syihin.

    • Markus

      Moi,

      Kuulostaa aika yleiselle vaivalle..vai aikuisviihdettä hän harrastaa..Jos haluat apua ongelmaasi niin voisin panostaa sinuun..olen 30v tumma ja 180/85 hyv.näk. salillakäyvä mukava 100% luotettava mies. Annan gsm numeron johon voit ottaa yhteyttä 050-9244518. Ensin vaik kahville tms.

      Markus

      • sinä "auttava Markus...

        olet....? Sinulle saattaisi olla käyttöä?


      • Markus
        sinä "auttava Markus... kirjoitti:

        olet....? Sinulle saattaisi olla käyttöä?

        Moi,

        Helsingissä vaikutan..tosin liikkuva henkilö olen..


      • ------
        Markus kirjoitti:

        Moi,

        Helsingissä vaikutan..tosin liikkuva henkilö olen..

        Rahasta vai lähimmäisenrakkaudesta?


      • Markus
        ------ kirjoitti:

        Rahasta vai lähimmäisenrakkaudesta?

        Moi,

        Jälkimmäinen vaihtoehto...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe