lutkilta saa ilmatteex:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=1000000000000004&posting=22000000028922461
tälläisilta
43
1426
Vastaukset
- entäs itse?
jaa eikö poikaystäväsi saakaan sinulta ilmaiseksi?
- muuta kivaa kylläkin
Oma kulta saa aina kaikkea kivaa ja extraa kuten
suihinotto ja kaikkiin reikiin ottaminen,mutta
ei sentään tauteja.Niitä vain huorat levittää!
- tarjottavana
Olipa huolestuttavaa tekstiä monen äijän pikapanolta! Ja näiden perään äijät vielä kuolaa.
Huorat ja huorapukit levittelee tauteja sivullisille viattomille ja se pitää rangaista
ehdottomalla vankeustuomiolla.- vähän pistää mietityttämään!
Enpä tiedä mutta vähän pistää mietityttämään kun Nuppuhan kertoi joskus seurustelevansa. Huolestuttaa hänen poikaystävänsä ettei hän nyt saa mitään tautia Nupulta.
- saa tartuntaa mieheltä
vähän pistää mietityttämään! kirjoitti:
Enpä tiedä mutta vähän pistää mietityttämään kun Nuppuhan kertoi joskus seurustelevansa. Huolestuttaa hänen poikaystävänsä ettei hän nyt saa mitään tautia Nupulta.
Nuo sovinistisiat kun juoksee huorissa aina
kun tilaisuus tulee vastaan.Ja tuleehan se! Porukassa ei tarvitse olla kuin yksi sinkkukaveri,
niin se houkuttelee/pyytää kyseenalaisiin huora-
paikkoihin esim.Eerikinkadulle,jossa pillushown jälkeen virolaiset huorat kulkee pöydissä kyselemässä muitakin palveluita.Ei tarvita todella paljon! - tuo on yleistä
saa tartuntaa mieheltä kirjoitti:
kun tilaisuus tulee vastaan.Ja tuleehan se! Porukassa ei tarvitse olla kuin yksi sinkkukaveri,
paikkoihin esim.Eerikinkadulle,jossa pillushown jälkeen virolaiset huorat kulkee pöydissä kyselemässä muitakin palveluita.Ei tarvita todella paljon!Juu ja varsinkin armeija-aikoina äijillä on tapana käydä vähän vieraissa. Joskus viis vuotta sitten minun aikaan siellä monet puhuivat miten olivat rahalla käyneet venakoissa taio muuten vaan baarissa hakemassa yhen illan iloja. Tietty voi olla typerää paskapuhetta kuten varmasti onkin.
- Lomilla
saa tartuntaa mieheltä kirjoitti:
paikkoihin esim.Eerikinkadulle,jossa pillushown jälkeen virolaiset huorat kulkee pöydissä kyselemässä muitakin palveluita.Ei tarvita todella paljon!Juu ja varsinkin armeija-aikoina äijillä on tapana käydä vähän vieraissa. Joskus viis vuotta sitten minun aikaan siellä monet puhuivat miten olivat rahalla käyneet venakoissa tai muuten vaan baarissa hakemassa yhen illan iloja. Tietty voi olla typerää paskapuhetta kuten varmasti onkin.
- jos rampataan huorissa
Lomilla kirjoitti:
Juu ja varsinkin armeija-aikoina äijillä on tapana käydä vähän vieraissa. Joskus viis vuotta sitten minun aikaan siellä monet puhuivat miten olivat rahalla käyneet venakoissa tai muuten vaan baarissa hakemassa yhen illan iloja. Tietty voi olla typerää paskapuhetta kuten varmasti onkin.
Sehän on selvä.Vai mitä?
- Ei siitä pääse mihinkään!
jos rampataan huorissa kirjoitti:
Sehän on selvä.Vai mitä?
No kyllä aika moni vokottelee yhä armeijassa samaan aikaan palveluksessa olevia muijia, käyvät maksullisissa (ehkä kerran tai pari elämässään) tai ottavat satunnaisen kulkijan yhdenillan juttuihinsa.
- "yhden kerran"
Ei siitä pääse mihinkään! kirjoitti:
No kyllä aika moni vokottelee yhä armeijassa samaan aikaan palveluksessa olevia muijia, käyvät maksullisissa (ehkä kerran tai pari elämässään) tai ottavat satunnaisen kulkijan yhdenillan juttuihinsa.
Kun äijä jää kiinni,ja jäähän se,jopa ne hyvät kaverit narauttaa sen usein,niin se on ajolähtö
petturille.Ei ole olemassakaan mitään "yhtä kertaa vaan".
- kiitti
Olen samaa mieltä, että taudinkantajia on kaikki ja yhtään itsestään huoltapitävää huoraa ei oo. Huora ei ajattele jos tartuttaa tai jos tarttuu vaan häälle on sama vaikka het kuolis. Kylmiä ja kalseita kuoleman kätyreitä ovat. Kalman haju.
- aivan kuvottavaa
Kerrankin näin Sörnäisissä,kun se jätkä tuli thaiporttolasta rasvatahra sepalluksen kohdalla.
Hyi helvetti,miten epäsiistejä äijät on! - näin on
aivan kuvottavaa kirjoitti:
Kerrankin näin Sörnäisissä,kun se jätkä tuli thaiporttolasta rasvatahra sepalluksen kohdalla.
Hyi helvetti,miten epäsiistejä äijät on!Minäkin olen tavannut monta runkkaria jotka haisevat spermalle.
- Faktaa...
Ja valtaosa taudeista leviää prostituution kautta.
Ne luuseri miehet, jotka hakee maksullista seksiä thaimaasta, venäjältä jne. Hakee maksullista seksiä myös suomesta... Koska ne samat luuserit hakee maksullista pillua vaikka mistä.
Kun huora juo viinaa, ehkäisy unohtuu ja PAM, HIV, klamydia tartunta tapahtui...
Jälkeen päin on turha itkeä =)
Ja HIV tarttuu myös anaaliyhdynnästä ja suihinotosta... eli ei auta, jos kortsu on yhdynnän aikana, mutta spermat ruiskutellaan suuhun tai muuten harrastetaan suuseksiä ilman kortsua.
Tässä tämän vuoden tilastoa HIV-tartunnoista. Siellä lumppujen tyyssijassa etelässä noita tartuntoja on paljon enemmän kuin muualla suomessa.Jopa reilusti yli puolet tartunnoista on etelä-suomessa. http://www.ktl.fi/ttr/gen/rpt/hivlaa.html
Suomessa vuoden 1980 jälkeen todetuista Suomen kansalaisten hiukan yli tuhannesta hiv-tapauksesta on ilmoitettu myös todennäköinen tartuntamaa. Tartunnoista 695 on ilmoitettu Suomessa saaduksi. Ulkomailta saaduiksi ilmoitetusta 390 tartunnasta suurin osa on saatu alueilla, jonne suomalaiset matkustavat paljon ja joilla hiv on varsin yleinen. Esim. thaimaassa 40% lumpuista kantaa HIViä. Tallinassa, venäjällä annetut luvut kysseenalaisia, mutta tukimussten mukaan pelkästään tallinassa seksiämyyvillä lumpuilla joka kymmenes kantaa HIViä.
Nämä samat "rupipippeli sankarit" ostaa seksiä myös suomesta.
Joten tervemenoa jyystämään revaa, jota juuri on jyystänyt HIV-pippeli.- Niin....
Onhan se aika ihmeellistä, että määrällisesti eniten HIV-tartuntoja on alueella jossa on määrällisesti eniten ihmisiä.
"Joten tervemenoa jyystämään revaa, jota juuri on jyystänyt HIV-pippeli."
Tämähän juuri on se ongelma, kun ei kenestäkään suomi-tytöstä ja naapurin emännästä enää tiedä onko hän käynyt etelässä tai yökylässä maahanmuuttajan luona. - jyystää...
Olisinpa ymmärtänyt vuonna 1981 jyystää mielin määrin. silloin tilastoissa ei ollut hiv tartuntoja.
olin silloin 20 vuotias ja mies parhaassa iässä. - miehet saa tartunnan
Niin.... kirjoitti:
Onhan se aika ihmeellistä, että määrällisesti eniten HIV-tartuntoja on alueella jossa on määrällisesti eniten ihmisiä.
Tämähän juuri on se ongelma, kun ei kenestäkään suomi-tytöstä ja naapurin emännästä enää tiedä onko hän käynyt etelässä tai yökylässä maahanmuuttajan luona.V.2007 Suomessa HIV-tartunnan on saanut 84 ihmistä.
58 tartunnoista on tullut seksin myötä.
2 huumeruiskun välityksellä.
24 ei tietoa.
Näistä sairastuneista miehiä on 68 ja naisia 16.
V.2006 HIV-tartunnan sai 131 suomalaista, joista 111 sai tartunnan seksistä ja 7 huumeruiskusta, 13 tartunnan saamisen muodosta ei ole tietoa.
Tartunnan saaneista miehiä oli 103 ja naisia 28.
v. 2005 HIV tartunnan sai 140 suomalaista.
Seksistä tartunnan sai 101 ja huumeruiskuista 16.
Miehiä tartunnan saaneista oli 98 ja naisia 42.
Miesten heteroseksitartunnoissa nousua on tapahtunut erityisesti matkailuun liittyvissä tartunnoissa, joskin myös Suomessa saatujen tartuntojen määrä on kasvanut. Matkailuun liittyviä tartuntoja todetaan sekä kauko- että lähikohteisiin liittyen , mutta aivan viimeisten vuosien aikana lähialueiltamme todetut tartunnat ovat lisääntyneet. Venäjältä ja Baltian maista saadut tartunnat voivat lähivuosina pahimmassa tapauksessa jopa ohittaa Suomessa saatujen tartuntojen määrän. Tartunnan saaneiden keski-ikä ryhmässä on varsin korkea, n. 40 v.
Suomalaisten naisten seksitartunnat eivät näytä lisääntyneen.
Naiset huolehtii enemmän ehkäisystä, kuin miehet. Miehet hakee HIV-tartunnan ulkomailta.
Sääli vaimoa, joka saa tartunnan aviomieheltään, joka on nussinut lumppua ulkomaanmatkalla. - takuuvarmasti
Niin.... kirjoitti:
Tämähän juuri on se ongelma, kun ei kenestäkään suomi-tytöstä ja naapurin emännästä enää tiedä onko hän käynyt etelässä tai yökylässä maahanmuuttajan luona.Kun omakin- exäni- oli käynyt huorissa,niin eihän se sitä olis kertonut,mutta,kun omaa värkkiäni alkoi kutittaa ja varmasti tiesin olleeni uskollinen,äijä jäi kiinni että napsahti!Ja oli siitä hetkestä lähtien entinen mies.
- maksetuissa ravaavako
jyystää... kirjoitti:
Olisinpa ymmärtänyt vuonna 1981 jyystää mielin määrin. silloin tilastoissa ei ollut hiv tartuntoja.
olin silloin 20 vuotias ja mies parhaassa iässä.Nyt olet enää siis pelkkä mies. Ja kohtalosi on
enää elähtäneet huorat. - torikauppias
takuuvarmasti kirjoitti:
Kun omakin- exäni- oli käynyt huorissa,niin eihän se sitä olis kertonut,mutta,kun omaa värkkiäni alkoi kutittaa ja varmasti tiesin olleeni uskollinen,äijä jäi kiinni että napsahti!Ja oli siitä hetkestä lähtien entinen mies.
Kyseessähän on saattanut olla vaikka naapurin rouva.
Sitten jos kaikki naiset, jotka makaavat ukkomiehen kanssa, tai muuten vain harrastavat yhden illan suhteita, ovat huoria, niin silloin väitteesi on totta.
Tiedätkö kuinka moni aviovaimo on tartuttanut sukupuolitaudin mieheensä? Näitäkin tapauksia löyttyy lukemattomia, lähestulkoon yhtäpaljon, kuin vastakkaisiakin. - nuppu-85
takuuvarmasti kirjoitti:
Kun omakin- exäni- oli käynyt huorissa,niin eihän se sitä olis kertonut,mutta,kun omaa värkkiäni alkoi kutittaa ja varmasti tiesin olleeni uskollinen,äijä jäi kiinni että napsahti!Ja oli siitä hetkestä lähtien entinen mies.
vittuux jaat pilluas ilman kumii, oma mokas.
Mä en oo ikinä antanu kellekkään ilman kumia, en ees omalle kundifrendille. - taudin tartuttajina
torikauppias kirjoitti:
Kyseessähän on saattanut olla vaikka naapurin rouva.
Sitten jos kaikki naiset, jotka makaavat ukkomiehen kanssa, tai muuten vain harrastavat yhden illan suhteita, ovat huoria, niin silloin väitteesi on totta.
Tiedätkö kuinka moni aviovaimo on tartuttanut sukupuolitaudin mieheensä? Näitäkin tapauksia löyttyy lukemattomia, lähestulkoon yhtäpaljon, kuin vastakkaisiakin.Mieshän se on kerkiävämpi huorissa ja muissa
pikapanoissaan. - X X X.. "...tuuX...
nuppu-85 kirjoitti:
Mä en oo ikinä antanu kellekkään ilman kumia, en ees omalle kundifrendille.Yhdessä oloa, avioliittoa takana 8v.
Kaksi lasta.
Jos mies käy hakemassa taudin huoralta, niin ei se vaimon syy ole.
Miten vitussa sä kusipää luulet ihmisten lisääntyvän, jos kaikki käyttää aina kumia?
Jos käy lääkärissä, ennen seksin aloittamista ilman kumia. Mutta mies hakee taudin sen jälkeen, niin ei se perkele vaimon vika ole.
Ei tule mieleen alkaa ykskaks pyytämään, että hei, menes nyt hakemaan kumia. 8 vuoden yhdessä olon ja 2 lapsen jälkeen.
No nainen jätti miehen, haki kuurin ja parani. Mies maksaa kitisten kahden lapsen elatusmaksuja ja raapii rupipippeliä.. käy huorilla sitä nuolettamassa.
Noin kävi parhaalle ystävälleni. Paska äijä maksoi huorissa käymisestä kovan hinnan.. itkee takaisin, itkee elastusmaksuja. Ihan oikein sille.
Nainen tapasi ihana miehen, jonka arvoja ovat uskollisuus, rehellisyys, luottaminen. Ovat silmin nähden onnellisia. Tosin ex-vätys yrittää sotkea suhdetta, olemalla mustasukkainen jne. - hani.b
nuppu-85 kirjoitti:
Mä en oo ikinä antanu kellekkään ilman kumia, en ees omalle kundifrendille.aivan.. ehkei tarvi kaikkea lukea. oikoluin ekat 100 viestiä.. jutellaanko joskus? tallensin muutamia viestejä muistoksi..
- iotduoyrfou
ei kuka tahansa...toisin kuin huoralta.
On lisäksi vähän eri asia nussia jotain jota tahtoo omaksi ilokseen kuin ketä tahansa vanhaa kaljamahaa rahasta.- nuppu-85
lutkalta kuin tuo tautipillunen piip84, vai mikä se ny olikaan, saa kuka tahansa epämääränen tyyppi ilmatteex.
- samanlainen oot säkin
nuppu-85 kirjoitti:
lutkalta kuin tuo tautipillunen piip84, vai mikä se ny olikaan, saa kuka tahansa epämääränen tyyppi ilmatteex.
Ei se raha tee sua ylempiarvoseks. Nussit rahalla kaljamahaisia äijiä (tuskin muut tulevatkaan sun "vastaanotolles") joten sun arvos on menetetty siinä!
Mihin muuten käytät huoraamasi rahat? - fghfhfhhm
nuppu-85 kirjoitti:
ei saa.
- nuppu-85
samanlainen oot säkin kirjoitti:
Ei se raha tee sua ylempiarvoseks. Nussit rahalla kaljamahaisia äijiä (tuskin muut tulevatkaan sun "vastaanotolles") joten sun arvos on menetetty siinä!
Mihin muuten käytät huoraamasi rahat?antaax ilmatteex vai ottaax siitä rahaa.
Ja vittuux sulle kuuluu mitä mä oon tehny rahoillani?! - Et sinä sitä muuta
nuppu-85 kirjoitti:
antaax ilmatteex vai ottaax siitä rahaa.
Ja vittuux sulle kuuluu mitä mä oon tehny rahoillani?!no ehk niingu bimbon mielezt on zatanah maailma niin watun wääristynyh et guwittelee olewanza niinku jogu diiva ja witun maailman oma brinsessah!!11 IhQ!11
Todellisuudessa sinä olet halpamainen ja lutka. Piste. Jos kunnioittaisit itseäsi, et jakaisi edes rahasta tavaraasi kaikille vastaantulijoille. Ja nyt seuraavaksi kai vikiset että et jaa kaikille. Usko nyt sitten huoraa?
- miettiny
että mitä noi sun kirjotukset saa aikaan?
Poliisi, ylläpito ym kaikki muut keskustelijat alkaa olla jo sua vastaan. Tiesitkö? Kannattasiko paeta sinne vuorille kun vielä ehdit? Voi olla nimittäin niin että "muutama" kunnianloukkausyyte on sulle tulossa.- nuppu-85
http://www.youtube.com/watch?v=04t1nTG7jR8
Kytätki nauraa ilmatteex jakaville tautipillusille lutkille! - löysävittunen
nuppu-85 kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=04t1nTG7jR8
Kytätki nauraa ilmatteex jakaville tautipillusille lutkille!huora. Se joka viimesenä nauraa, nauraa parhaiten" Hahaa!!!!!!
- nuppu-85
löysävittunen kirjoitti:
huora. Se joka viimesenä nauraa, nauraa parhaiten" Hahaa!!!!!!
mulla on ihana pikku-pillu ja se on kiree ja tauditon.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=1500000000000024&posting=22000000029070942 - hhahhaa
nuppu-85 kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=1500000000000024&posting=22000000029070942löysä pillu jota panemalla ei ees tunnu missäääääään! hahahah kaikki nauraa sulle, jopa sun kundi, miten tyhmä oot kun se tartutti sulle vaikka mitä! hihihii, luuseri tapa ittes ei sua kukaan koskaan kaipais. hautakivees vois kirjottaa että tähän haudattu löysävittunen halpa HIV-huora!!
- nuppu-85
hhahhaa kirjoitti:
löysä pillu jota panemalla ei ees tunnu missäääääään! hahahah kaikki nauraa sulle, jopa sun kundi, miten tyhmä oot kun se tartutti sulle vaikka mitä! hihihii, luuseri tapa ittes ei sua kukaan koskaan kaipais. hautakivees vois kirjottaa että tähän haudattu löysävittunen halpa HIV-huora!!
Mä en oo ikinä antanu halvalla, oon ollu yx hesan kalleimmista huorista, oikein luxus-huora, et revi siitä.
Ja mun kundifrendi (niinku kaikki muutki jotka on pannu mua) on ihmetelly miten hyvä, nätti ja kiree pillu mulla on.
Niitten mielest mä oon täydellinen! - enemmän!
nuppu-85 kirjoitti:
Mä en oo ikinä antanu halvalla, oon ollu yx hesan kalleimmista huorista, oikein luxus-huora, et revi siitä.
Ja mun kundifrendi (niinku kaikki muutki jotka on pannu mua) on ihmetelly miten hyvä, nätti ja kiree pillu mulla on.
Niitten mielest mä oon täydellinen!"Mä en oo ikinä antanu halvalla, oon ollu yx hesan kalleimmista huorista, oikein luxus-huora, et revi siitä.
Niitten mielest mä oon täydellinen!"
Toi sun tekstis on ihan kuin 10v tyhmän lapsen kirjottama. Ootko vajaa, vai muuten vaan tyhmä? KUKAAN itteesä kunnioittava nainen ei kerskailisi tollasilla jutuilla netissä.
Todistat vaan muille miten saastanen, helposti ja halvalla ostettava olet! Mua ei osteta, ei millään raha-summalla. ei edes miljoonalla, ei vaikka olisi 100 kondomia taskussa! Mä en nimittäin tule saamaan huoran mainetta ja sen tuomaa häpeää KOSKAAN...
JOS kerran olet niin pantava ja haluttava, niin mitä ihmettä sä täällä kirjottelet...? Eikö sun pitäs mennä jakamaan sitä "luksuspersettäs" ilotaloon, vai joko sinne tuli porttikielto... Säälittävä ämmä! Luoti ohimoon tollaselle Suomen häpeälle!
Täydellistä ei ole olemassakaan, ja ainakin sä xxxxxx-ämmä oot siitä todella kaukana... :D - nuppu-85
enemmän! kirjoitti:
"Mä en oo ikinä antanu halvalla, oon ollu yx hesan kalleimmista huorista, oikein luxus-huora, et revi siitä.
Niitten mielest mä oon täydellinen!"
Toi sun tekstis on ihan kuin 10v tyhmän lapsen kirjottama. Ootko vajaa, vai muuten vaan tyhmä? KUKAAN itteesä kunnioittava nainen ei kerskailisi tollasilla jutuilla netissä.
Todistat vaan muille miten saastanen, helposti ja halvalla ostettava olet! Mua ei osteta, ei millään raha-summalla. ei edes miljoonalla, ei vaikka olisi 100 kondomia taskussa! Mä en nimittäin tule saamaan huoran mainetta ja sen tuomaa häpeää KOSKAAN...
JOS kerran olet niin pantava ja haluttava, niin mitä ihmettä sä täällä kirjottelet...? Eikö sun pitäs mennä jakamaan sitä "luksuspersettäs" ilotaloon, vai joko sinne tuli porttikielto... Säälittävä ämmä! Luoti ohimoon tollaselle Suomen häpeälle!
Täydellistä ei ole olemassakaan, ja ainakin sä xxxxxx-ämmä oot siitä todella kaukana... :DOisko sitä pilluu sit ilmatteex pitäny jakaa?
Ku kuitenki mun oli munaa saatava, ja tajusin et jätkät on valmiita tekee melkeen mitä tahansa saadaxeen mut sänkyynsä, ni tyhmähän mä oisin ollu JOS EN OIS RAHASTANU.
Lutkat jakaa ilmatteex, sellaseen mä en aio ikinä vajota.
Ilotaloon? Sori, mä oon avoliitossa maailman ihanimman kundin kanssa, ja oon lopettanu huoraamisen. - tulee aina esille
nuppu-85 kirjoitti:
Oisko sitä pilluu sit ilmatteex pitäny jakaa?
Ku kuitenki mun oli munaa saatava, ja tajusin et jätkät on valmiita tekee melkeen mitä tahansa saadaxeen mut sänkyynsä, ni tyhmähän mä oisin ollu JOS EN OIS RAHASTANU.
Ilotaloon? Sori, mä oon avoliitossa maailman ihanimman kundin kanssa, ja oon lopettanu huoraamisen.Kun rakkaimpasi saa tietää kyseenalaisen menneisyytesi,likaisen huorauksesi,oletkin mennyttä naista.
- Ukkomies
nuppu-85 kirjoitti:
Ilotaloon? Sori, mä oon avoliitossa maailman ihanimman kundin kanssa, ja oon lopettanu huoraamisen.saa tietää saastaisen huoraamisesi ja hänellä on aivot, niin saat kenkää alle aikayksikön.
Se on täysin oikein. - teksti kertoo kaiken
nuppu-85 kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=1500000000000024&posting=22000000029070942Sinulla Nuppu ei ole mitään muuta kuin median luomat ulkonäköpaineet. Yrität netissä paasata kaikille miten muut ovat tautipilluisia ja löysävittuisia ja sitten itsekkäästi korostat omkaa egoasi, että muka sinunkaltaisella yli parikymppisellä vanhuksella olisi tiukka pillu. Älä naurata. Ei sinua tarvitse edes nähdä, olet niin ruma jo sisältä että varmasti se kertoo kyllä ulkoisestakin olemuksesta.
- Älykkyysosamääräsi?
nuppu-85 kirjoitti:
Ilotaloon? Sori, mä oon avoliitossa maailman ihanimman kundin kanssa, ja oon lopettanu huoraamisen.Tyhmä sinä todellakin olet. Aiemmissa viesteissäsi hoit miten muut ovat kehunut ja sanoneet sinua täydellisiksi. Oletko pässi kuullut, että KUKAAN ei ole täydellinen? Oletko kuullut kusettamisesta, valheesta ja muusta että jatkossakin äijän pillunsaanti olisi turvattu? Oletko kuullut sinisilmäisyydestä?
Kerro muuten mikä on älykkyysosamääräsi?
- Pahaa pelkään
kuppa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!561671Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1251272Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10816- 59745
- 64636
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37492- 36447
- 52442
- 43440