mainitsin tuolla männäviikolla että DNA:lta saa nyt myös digiboxin ja jopa tallentavan sekä kaapelikortin. tämä tarjous on nyt ikävä kyllä epäonnistunut monesta pienestä asiasta, jotenka nyt DNA tarjoaa laajakaista avaajalle vähintään 2megaa. kaksi kuukautta ilmaiseksi sekä langattoman päätelaitteen. ja avaus tietenkin nolla euroa. nyt kannattaa vaihtaa DNA.
laajakaista tarjous
4
1538
Vastaukset
- sonera UP
huonompaan suuntaan se DNA:kin menee, näköjään pitää olla jo kahden megan että saa edes jotain hyvitystä. soneralla taas näin: kun tilaat 8 megasen niin saat kaksi kuukautta ilmaiseksi ja avauksen nolla euroa, mutta mitään päätelaitteita ei jaeta. on se pikkuhiljaa uskottava että DNA on reilu.
- vojjkaa
avasin eilen DNA kaapeli netin 1 mega ja sain langattoman modeemin sekä handanin digiboxin ja vieläpä kaksi kuukautta ilmaiseksi. mites tämä on mahdollista jos kerran vain 2meganen saa etua?
- dnalnif
vojjkaa kirjoitti:
avasin eilen DNA kaapeli netin 1 mega ja sain langattoman modeemin sekä handanin digiboxin ja vieläpä kaksi kuukautta ilmaiseksi. mites tämä on mahdollista jos kerran vain 2meganen saa etua?
älkää missään nimessä ottako DNA:lta mitää armonpaloja sillä sen puljun tavoitteet on aivan jostain. on kokemusta!
- sheriffi
dnalnif kirjoitti:
älkää missään nimessä ottako DNA:lta mitää armonpaloja sillä sen puljun tavoitteet on aivan jostain. on kokemusta!
tällä palstalla ei saa yllyttää ketään olemasta hankkimatta tai hankkimaan mitään palveuita. se on suomi24 portaalin vastaista, jatkossa aiheet poistetaan ja kirjoittajalle voidaan asettaa kielto kirjoittaa yhtään mitään tänne palstalle
huom: vain asiallisia vastauksia. kiitos:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081779- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972