Olen käyttänyt Polarin punaista vesivaseliinia.
Olisko markkinoilla jotain paksumpaa parempaa
rasvaa. Akselin taliboksiin laitettavaksi ?
Mitä rasvaa taliboksiin ?
7
3226
Vastaukset
- biltema
tavara toiminut ok. purkinpohjat ovat yleensä
kovempaa kamaa, mutta suuri eroja ei ole tullut vastaan. Olisko ongelman syy mahdollisesti muualla?
(talinauha/kiristys/akseli kiero/täristys) - Keskimoottori
Volvopenta liikeestä volvo vaseliini,sininen purkki.Tarkoitettu talipoksiin joissa rasvakuppi.Tosi jäykkää tavaraa.Levy purkissa ,jota painaa niin voi ottaa suoraan kuppiin vaseliinin.
- Harjalaparoi
Hmm...
Mitä mahtaa maksaa tuollainen volvo-vaselinium?
Periaatteessa voisin hankkia, mutta onko ollenkaan vaseliinin hinnoissa?? - Keskimoottori
Harjalaparoi kirjoitti:
Hmm...
Mitä mahtaa maksaa tuollainen volvo-vaselinium?
Periaatteessa voisin hankkia, mutta onko ollenkaan vaseliinin hinnoissa??Noin 20€,sitä ei kulu paljon ja ei tarvii olla koko-ajan täyttämässä.
- Niin kuin itselläni
Tunteja kun tulee liki tuhat kahteen koneeseen kaudessa, niin nauhana teflon-grafiittia ja rasvana Agrimarketista haettua metsäkoneen harvesteripään vedenkestävää vaseliinia. Hinta reilut 2 euroa per tuubi, eipä tarvii vaseliinia säästellä.
- tomii hyvin
Itse olen käyttänyt Yamahan sinistä, Yamalube nimeltään muistaakseni.
Patruunan saa prässiin kiinni, maksaa noin 7-9 eukkaa tuubi. Saa ainakin Walticista ja Telvalta.
On meriveden kestävä. Talipoksin mutteria jossa talinauha on, pitää välillä kiristää hieman, että se ei vuoda liikaa, mutta ei liian kireälle ettei nauha pala. Tippa pari tunnissa on OK, koska sen pitääkin saada vähän vettä. - toimii hyvin
Itse olen käyttänyt Yamahan sinistä, Yamalube nimeltään muistaakseni.
Patruunan saa prässiin kiinni, maksaa noin 7-9 eukkaa tuubi. Saa ainakin Walticista ja Telvalta.
On meriveden kestävä. Talipoksin mutteria jossa talinauha on, pitää välillä kiristää hieman, että se ei vuoda liikaa, mutta ei liian kireälle ettei nauha pala. Tippa pari tunnissa on OK, koska sen pitääkin saada vähän vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046