Tommi Toija ja taiteilijan vapaus

ei näe metsaa puilta

Tommi Toijasta on tänään laaja artikkeli hesarin kulttuurisivuilla. Kuvatekstissä kerrotaan: Tommi Toija tulee työhuoneelleen aamulla ennen yhdeksää ja työskentelee viiteen tai kuuteen:"En tiedä mitä taiteilijan vapaus tarkoittaa."

Hei Toija, sinun tapauksessasi se tarkoittaa sitä että voit tulla työhuoneellesi aamulla ennen yhdeksää ja työskennellä viiteen tai kuuteen.

2

1700

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pike101

hei haloo! tästä aiheesta olisi mielenkiintoista käydä keskustelua, mutta nyt olet vain näsäviisas. Tiedät varmaankin, mitä "taiteilijan vapaudella" yleisesti tarkoitetaan. Siis sitä, että voi olla töissä tai olla olematta, niin harvoin tai usein kuin tykkää. Yleensä sillä siis ajatellaan kaikkea muuta kuin virka-aikaan työskentelyä. Mutta kuten Toija meille osoittaa, menestystä ei tule ilman ahkeraa työskentelyä. Että näin.

• ja lue uudestaan

Mitä sä haukut mua näsäviisaaksi ja sitten kirjoitat saman asian uudestaan mikä jo kirjoitin.
        Kas näin, minä: Hei Toija, sinun tapauksessasi se tarkoittaa sitä että voit tulla työhuoneellesi aamulla ennen yhdeksää ja työskennellä viiteen tai kuuteen.
        Sinä: Siis sitä, että voi olla töissä tai olla olematta, niin harvoin tai usein kuin tykkää. Yleensä sillä siis ajatellaan kaikkea muuta kuin virka-aikaan työskentelyä.
        Sinähän tässä varsinainen näsis oot.
        Äläkä rupee väittämään että muuta olisin kirjoittanut.
        Ei tästä keskustelu etene ku sama asia kirjoitetaan toiseen kertaan ja varustetaan vain hei haloolla.
        Hei ja haloo vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1477
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1022
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      917
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      835
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      773
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      546
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      127
      488
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      33
      481
    Aihe