Parasta mitä tiedän...

Oppilas_86

Juuh elikkä oon 10-luokalla ja parasta mitä voin kuvitella on nähdä semmonen 14-16 vuotias tyttö valkosissa kireissä housuissa ja sit viel semmoset eriväriset stringit aijaijai! Meidän koulussa on ainakin 2 semmosta 14-16 vuotiasta muijaa joilla on aina semmoset valkoset kiree housut josta näkee läpi "silleen" ja sit viel semmoset eriväriset stringit aijaijai! Juuh ne on todella kuumia ne semmoset 14-16 vuotiaat muijat joilla on semmoset valkoiset kireet housut joista näkyy läpi melkein kokonaan ja sit semmoset eriväriset, esim. punaiset, stringit, aijaijai! Kerrankin kun mä näin semmosen siin 14-16 vuotiaan tytön jolla oli semmoset valkoset kireet housut josta näky läpi ja semmoset eriväriset stringit niin mä menin sen luo ja kysyin että josko voitas mennnä niille ja sit niillä mä kattelin kun se liikutti varaloaan ne valkoiset läpinäkyvät housut jalassa ja sit semmoset eriväriset stringit kans, aijaijia! Oli melkein tulla ilman mitään koskettelemista! Ja sit mä sidoin sen sänkyyn ja otin siltä pois semmoset valkoiset kireet läpinäkyvät housut ja sit ne vaaleansiniset stringit vedin sen jaloista ja haistelin niitä ja aijaijai! ja sitten tuli työttömälle työtä! myöhemmin mä lähin kotiin ja jätin sen siihen sänkyyn kiinni ja kerroin kavereilla että siellä on sakkolihaa ja heti 2 tyyppiä meni sinne ja katto sen valkoisia läpinäkyviä kireitä housua, vaaleansiniä stringejä ja herkkupeppua ja sitten alko juhlat, ja tää 14-16 vuotias tyttö jolla oli valkoiset kireet läpinäkyvät housut (ja oli sillä jotain muutakin kireetä, muttei se ollut valkoista, aijaijai!) sai ainakin neljä orgasmia ja me otettiin se kaikki nauhalle että voi sitten lapsenlapsille näyttää että tällaista menoa oli vuonna 2003 - The End!

4

7348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ozzy

erittäin hauska juttu!

• Anna

hehehehehheheheehhehehehheheheheheehheheheheheheheheehehheehehheheheehehehehheheheheheheheheehehehehehehheheeeeeeeeeeeeeeehehehhehehhehehehhehehehehhehehehehheehhehiajajaiaiaaijajaiajiajiajiajaijaijaijaiajiajiajiajaijajaijijijijaijaijaiajiajaijaijajajiajijaijiajijaijijijiajiajiajiajajaja
      okei en haluu loukata mutta...

• mä :)

Toisteles lisää tota 14-16w tyttöö!!! Vähäx pelel tarina..vähää dorkaa!!!!! :D

• vaaleet kaprit ja pinkit st...

AijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijaiAijaijai

AIJAIJAI ku oli nii hölömö juttu! Jaa nii keksitty että...

AIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAIAIJAIJAI!!!

Hanki jotain omaa... esim. oma elämä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe