Minä olen lukenut näitä juttuja ja näyttää,että tämä menee ihan naljailupalstaksi.
Rantaneuvos on kyllä nyt joutunut mielestäni liikaa joittenkin hampaisiin,eihän Eeron jutuissa mitään pahaa ole,hauskoja juttuja kirjoittelee.
Antaa Eeron kirjoittaa asioitaan,minusta ne piristää tätä palstaa mukavasti.
terveisiä vaan neuvokselle!
Onko tämä naljailupalsta??
9
705
Vastaukset
Tartis tehdä niinkuin minä ajattelen, mutta paljastan sitten aikanaan mitä, "Neuvos"
- sinä voi
keretä mitään tekemään, kun olet koko ajan ruudun ääressä vastailemassa viesteihin.Kerkiätkö sinä edes syömään mitään, peseytymisestä puhumattakaan.
sinä voi kirjoitti:
keretä mitään tekemään, kun olet koko ajan ruudun ääressä vastailemassa viesteihin.Kerkiätkö sinä edes syömään mitään, peseytymisestä puhumattakaan.
jopa nukkumaan menokin ja vielä pitäes kirjoittaa ilta satu lapsille, "Neuvos"
- "neuvos"
vaan tällä tarkoita sitä seriffin hommaa ja sitten sitä rekisteröimättömien keskustelijoiden kirjoitus kieltoa. Ei tule ikipäivänä tapahtumaan kumpikaan. Tiedoksi vaan, että voit lopettaa sen haave maailmassa elämisen ja palata takaisin maan pinnalle.
"neuvos" kirjoitti:
vaan tällä tarkoita sitä seriffin hommaa ja sitten sitä rekisteröimättömien keskustelijoiden kirjoitus kieltoa. Ei tule ikipäivänä tapahtumaan kumpikaan. Tiedoksi vaan, että voit lopettaa sen haave maailmassa elämisen ja palata takaisin maan pinnalle.
tälle palstalle on vaan se että tämä tultaisi sulkemaan huonoa esimerkkiä nuorisolle antavana foorumina, kirjoitti "Neuvos"
- palaute menee
rantaneuvos1 kirjoitti:
tälle palstalle on vaan se että tämä tultaisi sulkemaan huonoa esimerkkiä nuorisolle antavana foorumina, kirjoitti "Neuvos"
varmasti perille, taitaapa ärsyttää joitakin… on toistettu sama asia 3 kertaa…
palaute menee kirjoitti:
varmasti perille, taitaapa ärsyttää joitakin… on toistettu sama asia 3 kertaa…
kun palvelin ei toiminut kuin olisi pitänyt siinä kaikki syy ja minä kun en jätä mitään varmentamasta ja nyt toimii kuin pitääkin,"Neuvos"
- jutut ovat
”ammattilaisen” kirjoittamia, eivät juuri kommenttia mielestäni tarvitse. Neuvos näyttää suorastaan vaativan kinastelua avauksillaan… samoin Nipsu, tosin kait tahtomattaan.
Kössillä on maailman katsomus kohdallaan, mutta neuvos etsii itselleen, tietenkin kirjoittamisen riemua ja uutta oppia nuorenmiltaan jos sellaista, täällä olisi tarjolla, "Neuvos"
Ps, Minähän olen tänne kirjoittamaan lähes ikäloppu, enhän minä puhu, enkä kirjoittele nuorten oppimalla, omalla kielellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139122Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893720- 202193
- 861377
- 271135
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 1121115
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551053