olen tapaillut itseäni 6vuotta nuorempaa miestä n2vuotta,säännöllisesti ja epäsäännöllisesti.hän sanoo rakastavansa minua,mutta ei ole suostunut sänkyyn kanssani.joskus hänellä ei edes seiso kiihkeästä meiningistä huolimatta.tulee mieleen että olenko jotenkin vastenmielinen,mutta miksi silti haluaa tapailla.tunnen itseni typeräksi kun olen joutunut jo niin monesti torjutuksi,tuntuu että olen kamala hutsu joka vonkuaa munaa.mutta haluan häntä!olen miettinyt,pistäisinkö välit poikki,voisikohan hän olla homo?vai liioittelenko asiaa?
ahdistaa
5
1433
Vastaukset
- fgohdghfgh
Njoo minä mikään expert ole, mutta sanoisin, että ei se nyt välttämättä sinusta kiinni ole! Miehen seisomattomuus riippuu tuhannesta asiasta pääkopan sisällä.
- Seli Seli Bat
Hakee äitiä, huolehtijaa, ei ole panomiehiä. Tai kuten itselleni on kerran käynyt: ihana nainen, mutta ei seksikäs ja halukas, koin ennenaikaisen yhdynnän, impotenssin ja selibaatin tuon lyhyen suhteen aikana.
- kari.
Olisikos syynä se, että kaveri on epä onnistunut joskus ja pelkää yhdyntää. Minusta sinun kannattasi aluksi vaikka joko runkata tai imuttaa kaveri tyhjäksi. Ja pistä nuolemaan sinut niin, että laukeet. Varmasti luulen alku jännitettä kaverilla. Kyllä se siitä sitten alka kun alatte tuntea toisanne sängyssä.
- älkää hättäilkö
Ottakaa rennommin sillä jos hänellä on epäonnistumisia takana, ei hoppuilu auta. Halailkaa alasti sängyssä mutta välttäkää yhdyntää muutamilla ensimmäisillä kerroilla. Vaikka poika saisi erektion, niin älkää hoppuilko vaan anna hänen tehdä kontrolloida tapahtumaa. Hoida tosiaan hommat aluksi käsin tai suulla kuten jo joku muu ehdottikin. Älä painosta tai suutu, sillä se ei auta vaan vaikuttaa päinvastoin.
- varmaan
Onko pojalla ollut naista aiemmin. Voihan sitä väittää muuta, mutta taitaa pelottaa. Ota ohjat käsiisi, kyllä se siitä lähtee, tai ainakin tilanne selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174146
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731607Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231157Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42902- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104860
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810