Oinas nainen retkahtaa vesimerkkeihin?

mandariinipippuri

Olen perus oinas luonteeltani, kilpailunhaluinen ja huomionkipeä ja aina äänessä. Ja muutkin Oinaan perusluonteen piirteet tunnun omaavan.
Eniten minua kyllä ihmetyttää miksi aina kun alan seurustelemaan vakavasti niin mies on vesi merkkinen? Vai onko se juuri se vastakohta viehättää meininkiä?
Muutama tuli merkki tuli käytyä lävitte mutta kaikki loppui korkeintaan kahden viikon päästä ilmiriidoissa ja kumpikin osapuoli on valmis tappamaan toisensa.
Kysymys siis oli, miksi retkahdan vesimerkkeihin aina uudestaan?

12

3347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beisikkiO.N

      Minäkin olen perusoinas luonteeltani ja minä ainakin nimenomaan EN tule toimeen vesimerkkien kanssa, en sitten yhtään!
      Kalat ovat ihan liian kapeakatseisia, ärsyttäviä. Skorpionit omahyväisiä, vanhanaikaisia ja piikikkäitä. Ja ravut nössöjä.
      Ei kiitos, ei minulle.

      • oikutar

        Mulla taas on ollut leijonia. Itsekkin ihmettelen että miksi törmään just näihin tyyppeihin joista ei ole ollut kuin valitettavasti harmia.
        Omaan oinas piirteet täysin.
        Ensimmäinen jellona petti, toinen tapasi silloin kuin huvitti.
        En ymmärrä miksi vedän just tämmöisiä puoleeni vaikka itse olen vahva ja erittäin henkinen ihminen.
        Missä on kunnolliset miehet....


      • *leo*
        oikutar kirjoitti:

        Mulla taas on ollut leijonia. Itsekkin ihmettelen että miksi törmään just näihin tyyppeihin joista ei ole ollut kuin valitettavasti harmia.
        Omaan oinas piirteet täysin.
        Ensimmäinen jellona petti, toinen tapasi silloin kuin huvitti.
        En ymmärrä miksi vedän just tämmöisiä puoleeni vaikka itse olen vahva ja erittäin henkinen ihminen.
        Missä on kunnolliset miehet....

        Vai että kunnolliset miehet..jos vain elää parisuhteessa oinaan kaa nii siinä alkaa jo omatkin arvot mennä päin peetä,jatkuva räjähtely typeristä asioista ja sitten ollaan niiku ei mitään.Ei voi muuta sanoa kuin että itsepähän on valinnu mutta jos vain vielä tilaisuus tulee nii se ei ole enää oinasneiti..:)


      • oikutar
        *leo* kirjoitti:

        Vai että kunnolliset miehet..jos vain elää parisuhteessa oinaan kaa nii siinä alkaa jo omatkin arvot mennä päin peetä,jatkuva räjähtely typeristä asioista ja sitten ollaan niiku ei mitään.Ei voi muuta sanoa kuin että itsepähän on valinnu mutta jos vain vielä tilaisuus tulee nii se ei ole enää oinasneiti..:)

        Joo, mutta kun arvostaa ja kunnioittaa toista niin ei tarvitse räjähdellä asioista vaan pitää pystyä avoimeen keskusteluun silloin osoittaa välittävänsä toisesta.
        Naista pitää osata käsitellä niin kuin miestäkin.


      • *leo*
        oikutar kirjoitti:

        Joo, mutta kun arvostaa ja kunnioittaa toista niin ei tarvitse räjähdellä asioista vaan pitää pystyä avoimeen keskusteluun silloin osoittaa välittävänsä toisesta.
        Naista pitää osata käsitellä niin kuin miestäkin.

        Ovat kaikki tuollaisia rähisijöitä jos vähänki asiat ei mene niiku he itse haluavat,siinä ei kunnioitusta paljon näytetä.Käsittämätöntä miten he eivät tajua kuinka loukkaavat toista sillä käytöksellään,mulla on heti karvat pystys kun koen tuollaista ja sota on valmis..ja pahin on jos oinas pääsee johtajaksi,silloin todella moni voi pahoin.Todennäköisesti sappesi jo kiehuu kirjoituksestani mutta sanon vai suoraan muu ei teille toimi.


      • oikutar
        *leo* kirjoitti:

        Ovat kaikki tuollaisia rähisijöitä jos vähänki asiat ei mene niiku he itse haluavat,siinä ei kunnioitusta paljon näytetä.Käsittämätöntä miten he eivät tajua kuinka loukkaavat toista sillä käytöksellään,mulla on heti karvat pystys kun koen tuollaista ja sota on valmis..ja pahin on jos oinas pääsee johtajaksi,silloin todella moni voi pahoin.Todennäköisesti sappesi jo kiehuu kirjoituksestani mutta sanon vai suoraan muu ei teille toimi.

        Kuule ei tällä tytsällä sappi kiehu..
        Niinhän se on että minkäs sille luonteelleen voi kun on syntynyt tälläiseksi, hieno säätöö voi kyllä opetella ja elämän koulua käydä.
        En vaan tykkää tasa paksusta elämästä ja mikäs sen ihanampaa kuin räiskähtelyn jälkeen sopia makuukammarissa...voi, voi se vasta on nannaa...


      • samaa mieltä
        oikutar kirjoitti:

        Kuule ei tällä tytsällä sappi kiehu..
        Niinhän se on että minkäs sille luonteelleen voi kun on syntynyt tälläiseksi, hieno säätöö voi kyllä opetella ja elämän koulua käydä.
        En vaan tykkää tasa paksusta elämästä ja mikäs sen ihanampaa kuin räiskähtelyn jälkeen sopia makuukammarissa...voi, voi se vasta on nannaa...

        ..tosta räiskähtelystä kanssasi. namia kammarissa! eikä se hyvällä itsetunnolla varustettua miestä häiritse se ajoittainen räsikähtely muuallakaan ;)
        aikasen ihania työ ootte te oinasnaiset.


      • *leo*
        oikutar kirjoitti:

        Kuule ei tällä tytsällä sappi kiehu..
        Niinhän se on että minkäs sille luonteelleen voi kun on syntynyt tälläiseksi, hieno säätöö voi kyllä opetella ja elämän koulua käydä.
        En vaan tykkää tasa paksusta elämästä ja mikäs sen ihanampaa kuin räiskähtelyn jälkeen sopia makuukammarissa...voi, voi se vasta on nannaa...

        Eipä meillä voi tasapaksuudesta valittaa pikemmin jatkuvaa vääntöö asioista,ja siihenki voi ajan myötä väsyä..tuossa viestiketjussa yks mies kertoi et kun on hyväitsetunto voi rauhassa antaa räiskähdellä,olen toista mieltä hyvä itsetuntoinen ei anna toisen hyppiä silmille asioista joita ei itse hyväksy. "Jos olet Oinasnaisen seurassa vahva, hän ahdistuu. Jos näytät heikkoutesi, hän ahdistuu siitäkin"ja vähän vielä lisää totuuksia"Oinasnaisille paras kumppani on koira, joka tekee kaiken mitä käsketään"...ja eikä siinä vielä kaikki "Vaikka Oinasnainen ei siedä kumppaninsa heikkouksia, omiaan hän sietää sitäkin paremmin".


      • :o)
        *leo* kirjoitti:

        Eipä meillä voi tasapaksuudesta valittaa pikemmin jatkuvaa vääntöö asioista,ja siihenki voi ajan myötä väsyä..tuossa viestiketjussa yks mies kertoi et kun on hyväitsetunto voi rauhassa antaa räiskähdellä,olen toista mieltä hyvä itsetuntoinen ei anna toisen hyppiä silmille asioista joita ei itse hyväksy. "Jos olet Oinasnaisen seurassa vahva, hän ahdistuu. Jos näytät heikkoutesi, hän ahdistuu siitäkin"ja vähän vielä lisää totuuksia"Oinasnaisille paras kumppani on koira, joka tekee kaiken mitä käsketään"...ja eikä siinä vielä kaikki "Vaikka Oinasnainen ei siedä kumppaninsa heikkouksia, omiaan hän sietää sitäkin paremmin".

        vaikutat aika katkeralta. on tainnut joku oinas- merkkinen satuttaa. toivottavasti ongelmat selviää ja haavat paranee.

        t: o


    • tii-na

      tiedätkö, olen itekki oinas ja mulle on käyny samallailla ku sulle niin monta kertaa! mutta oon lukenu jostain lehestä että oinaalle sopivin mies olis härkä, härkä on luonteeltaan hellä ha huomiota antava ,jota oinas on aina vailla. Ja härkä mies ajattelee naista muutenkin kun seksiorjana.

      • huipussaan

        härkämiehen kanssa. hellyys ja huomioiminen viehättää jonkun aikaa, mutta parin kuukauden sisällä ahdistus kasvaa sietämättömäksi.
        ja nimenomaan seksi kärsii tästä asiasta. ja mitä enemmän yrittää sietää toisen (härkämiehen) tylsää hellyyttä, sitä enemmän alkaa kaipaamaan jännitystä ja "olen elossa"-fiilistä.


    • kalaN

      kertoo naiselle miesihanteen, venus merkki miehelle naisihanteen. Tutkikaapa karttojanne.

      Minulla on mars oinaassa ja tunnusten ihailevani oinasmiehiä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe