Leijonat, onko enää mahiksia?

kalat

Olen kalatnainen ja ihastuin ja rakastuin 3 viikkoa sitten leijonamieheen. Tuntui, että kaikki oli tosi ihanaa.. etenimme tosi nopeasti suhteessa.. asuin jo hänen luonaan (oli vähän olosuhteidenkin pakko). Vielä sunnuntaina meillä oli tosi ihana päivä, ilta ja yö, kunnes maanantaina hän ei vastannut illalla puheluihini, eikä tullut kuin vasta yöllä myöhään hieman humalassa iltavuoron jälkeen kotiin. Sanoi, että oli miettinyt koko päivän.. Pyysin häntä sanomaan mikä vaivaa.. kertoi, että olen ihana jne, mutta miettii edelleen edellistä suhdettaan, noin vuoden suhde, joka päättyi päivää ennen kuin tapasimme.. nainen jätti hänet.. Hän sanoi, että olemme menneet liian nopeasti eteenpäin ja että hän ei pysty nyt sitoutumaan. Mutta sanoi, että voimme olla ystäviä. Keräsin seuraavana päivänä tavarani ja jätin avaimen kun hän ei ollut kotona vaan iltavuorossa töissä. Hän tiesi, että teen niin, koska sanoin sen hänelle. No nyt hänestä ei ole kuulunut mitään. Tiedättekö Leijonamiehet tai naiset, mikä olisi paras.. Antaakko olla ja odotella, että jos hän soittaa.. vai soittaa itse hänelle ja muistuttaa siitä, että olisimme ystäviä.. vai pitääkö sellaista liikana tyrkyttämisenä.. Vastatkaa please, mitä olette mieltä..?

9

2958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka ikisellä

      leijonalla taitaa olla tuo nainen, joka on joskus jättänyt heidät ja jota he sitten ajattelevat. Itselleni kävi tasan tarkkaan samalla tavalla kuin sinulla. Leijona kertoi, että hänellä on vielä tunteita entiseen ja että voisimme olla ystäviä (joka hänelle tarkoitti ystäviä, jotka sekstailee). Itse en jaksa noita tuollaisia höpinöitä, etenkin jos ensin antaa olettaa että tässä on muutakin,joten homma loppui.

      Edelleenkin mietin tätä miestä ja ikävöin, mutta totuus on ettei hän käytöksellään ansaitse sitä. Siksipä sanonkin, että yritä mahdollisimman pian päästä vain yli. Tiedän, että se on vaikee, en ole siihen itse pystynyt, mutta toivon todella että kykenet jatkamaan elämääsi ajattelematta häntä liikaa.

      • kalat

        ottiko hän yhteyttä sen jälkeen, kun sanoi, että ollaan ystäviä vai otitko sinä vai ottiko kumpikaan? Kun ajattelin kyllä tässä suhteessa sitä itsekkin, että kaikki meni niin nopeasti eteenpäin ja että ehkä olisi hyvä toppuutella ja olla ensin ystäviä, koska minullakin on juuri avioero vireillä, siis puolen vuoden harkinta-aika menossa, mutta siitä erosta olen varma ja olemme jo muuttamassa nyt erillemme..
        En siitä seksistä tiedä tarkoittiko ystävyydellä sen jatkamista vai ei.., mutta että voiko leijonan kanssa olla ystävä vai onko sellainen, että on aina oltava heti vakavampaa? Ja luuleeko, kun tunteeni hänelle heti selväksi tein, siis tämän ihastumisen ja rakastumisen, että nyt tyrkytän itseäni väkisin, jos edes yritän ottaa ystävänä yhteyttä?.. Tällaisia mietin, vastatkaa Leijonat, miltä teistä tuntuu..


      • leijonamaiselta
        kalat kirjoitti:

        ottiko hän yhteyttä sen jälkeen, kun sanoi, että ollaan ystäviä vai otitko sinä vai ottiko kumpikaan? Kun ajattelin kyllä tässä suhteessa sitä itsekkin, että kaikki meni niin nopeasti eteenpäin ja että ehkä olisi hyvä toppuutella ja olla ensin ystäviä, koska minullakin on juuri avioero vireillä, siis puolen vuoden harkinta-aika menossa, mutta siitä erosta olen varma ja olemme jo muuttamassa nyt erillemme..
        En siitä seksistä tiedä tarkoittiko ystävyydellä sen jatkamista vai ei.., mutta että voiko leijonan kanssa olla ystävä vai onko sellainen, että on aina oltava heti vakavampaa? Ja luuleeko, kun tunteeni hänelle heti selväksi tein, siis tämän ihastumisen ja rakastumisen, että nyt tyrkytän itseäni väkisin, jos edes yritän ottaa ystävänä yhteyttä?.. Tällaisia mietin, vastatkaa Leijonat, miltä teistä tuntuu..

        Olen itse leijona nainen. Kyllä tuo käytös kuulosti tutulta leijonalle. Sitä vaan tulee jonkinlainen paniikki päälle kun etenee nopeasti ja joskus tuntuu siltä, että haluan äkkiä perua kaiken.
        En sinuna ehkä heittäis kirvestä kaivoon vielä. Jos itse haluat olla ystävä, anna hetki miettimisaikaa ja ota sitten yhteyttä ,mutta pidä silloin itse mielessä hidas eteneminen. Leijonat ovat niin hetken vietävissä, että järki vaan katoaa jonnekkin ja sit mennään... ja kovaa!!

        Mut eihän sun toki kannata mihkään seksiystävyyteen suostua.. mun mielestä..??!!
        Toi seksijuttu ei ehkä ole ihan tyypillistä leijonaa, mutta mitä siitä sit taas ajattelee leijonamies, ken tietää.


      • kalat
        leijonamaiselta kirjoitti:

        Olen itse leijona nainen. Kyllä tuo käytös kuulosti tutulta leijonalle. Sitä vaan tulee jonkinlainen paniikki päälle kun etenee nopeasti ja joskus tuntuu siltä, että haluan äkkiä perua kaiken.
        En sinuna ehkä heittäis kirvestä kaivoon vielä. Jos itse haluat olla ystävä, anna hetki miettimisaikaa ja ota sitten yhteyttä ,mutta pidä silloin itse mielessä hidas eteneminen. Leijonat ovat niin hetken vietävissä, että järki vaan katoaa jonnekkin ja sit mennään... ja kovaa!!

        Mut eihän sun toki kannata mihkään seksiystävyyteen suostua.. mun mielestä..??!!
        Toi seksijuttu ei ehkä ole ihan tyypillistä leijonaa, mutta mitä siitä sit taas ajattelee leijonamies, ken tietää.

        Noin olen itsekkin ajatellut toimia.. jos odottelen ottaako yhteyttä ja jos ei ota, otan itse jossain vaiheessa.. koska tunsin, että piti minusta kuitenkin. Enkä varmasti rupea kyllä sellaiseksi vain seksiystäväksi.. Vaan toivon, että ystävyyden kautta suhteemme vielä nousisi sinne mitä minä haluaisin.. hitaasti, molemmille sopivaan tahtiin.. koska kuitenkin kiltti, rehellinen, mukava, komea mies.. :)


      • skorpio85
        kalat kirjoitti:

        Noin olen itsekkin ajatellut toimia.. jos odottelen ottaako yhteyttä ja jos ei ota, otan itse jossain vaiheessa.. koska tunsin, että piti minusta kuitenkin. Enkä varmasti rupea kyllä sellaiseksi vain seksiystäväksi.. Vaan toivon, että ystävyyden kautta suhteemme vielä nousisi sinne mitä minä haluaisin.. hitaasti, molemmille sopivaan tahtiin.. koska kuitenkin kiltti, rehellinen, mukava, komea mies.. :)

        Itse olen juuri tuollaisessa tilanteessa elänyt viim. puoli vuotta. Eli hän erosi edellisestä minun takia, elettiin n. 2-4 viikkoa ihan jees yhessä mutta sitten hän halusi erota. Itse yleensä tunnistan Miehen jota hän edusti ja päätin pyytää häntä jäämään ja kertomaan tapahtumille syytä. Sen tiedän että hänen 3 kpl lasta vaikuttaa tähän, mutta myös ex-vaimo jonka kanssa oli 15 vuotta yhdessä.
        Niin ja tietysti meidän 14 vuoden ikäero.
        Olen ehkä 5 krt anellut häntä jäämään vaikka hän on tuntenut velvollisuudeksi lähteä..
        Seuraava kerta olkoon viimeinen!


    • lejon women

      Leijona on aina se joka haluaa hallita ,valitettavasti. Ja kalat myötäilevät mutta loukkaantuvat helposti. Anna leijonallesi aikaa ,älä soita äläkä itse ota yhteyttä ja kun hän ottaa yhteyttä teeskentele että enpä sua enää muistanutkaan, se koskee leijonamieheen

    • MiSu88

      on kyllä sellainen joka tarvitsee aikaa ja omaa
      tilaa,paljon! :)liian nopea eteneminen voi koitua
      suhteen kohtaloksi,meillä meinasin käydä noin!!
      mutta,asiat korjaantuu pikku hiljaa.leijonamies
      RAKASTAA huomiota,sitä että kehut ja arvostat häntä,varsinkin kun kuuru hänen päässää alkaa
      painaa.se on silloin sinun tehtäväsi kannattella
      kruunua hänen päänsä päällä.mieheni alkoi kanssa
      yhdessä vaiheessa ottaa etäisyyttä,minäpä neiti
      kerroin hänelle miten hirveän paljon häntä rakastan ja tunteilleen ei voi mitään..ensin hänen reagtionsa oli tyly,melkein hävetti että menin nyt noin suoraan puhumaan..mutta myöhemmin mies alkoikin viihtyä enemmän meillä,vaati hireontaa ja hellyyttäni..hän silti salaa sisimmässään oli todella iloinen minun suorasta puheestani. :D sen huomasi sitten..

    • leijonatar

      ensinnäkin on tosi harmi että noin on sulle käynyt :( mutta miksi ei kyseinen mies maininnut edellisestä suhteesta aikasemmin? ittelläni ei kyllä oo mitään nopeeta toimintaa vastaan mutta toi oli kyllä aika nopeeta...että mietitkö että entäs jos juttu oliski siinä että kyseinen mies olis huomannu yhtäkkii että näin on päässy käymää ja joutunu siitä jonkimoiseen paniikkiin...(itse olen yhdessä sitoutumis kammosen kanssa :/ ) mutta joka tapauksessa niin vaikeeta kun se onki niin ainakaan ennenku itse lähet soittelee niin oota semmonen 3-4 päivää (jos se ei kerkee soittaa ensi )...sitä mieltä mä ainaki olisin tässä tilanteesssa...mutta muista se myös kans tosta edellisestä suhteesta..että miehilläkin on tunteet (aika monella ainakin :D) että kyllä niitäki päättyny suhde sattuu..

    • rovaniem

      Tapasin leijona naisen tansseissa esitin saunaa .Mentiin. Rakastalu oli ihan okei.Hänellä alkoi loma ja minulla oli aikaa.Kiinyimme nopeasti hän olimailman ihanin ihminen lähestyessään leskimiestä. Pari viikoa häves jonkin,puhelin kiini(piti aina puhelinta äänettämänä).Oli ollut entisten ystäviensä luon kotipuolessa. Homma jatkui.Kuukausi .tuli vieti olen ulkomailla. Seuraavana päivänä olen nyt vapaa nainen. Kello raksutti päässäni,mutta hänen lähestymisensä aina kumosi epäilyni.Rakensi kodistani itsensä näköisen. poistui pariksi viikoksi.Työ vei kaikki voimat ja halusi levätä.
      Katkasin suhteen häneen koska se ahdisti. kolmesti toi itsensä takaisin.Tämä oli elävä helevetti. Jouduin loukkaamaan häntä pahasti sekään ei vaikuttanut. kuukauden päästä lähestyi taas puhelimella, vaikka vaihtoi numeron,muka minun häirinnän takia.Olen pakottanut hänet pois elämästäni. Hän tuhoaa minut. On naisena mitä ihanin ,mutta käytöstavat jostakin tuolta alapäästä.Rakastin tätä naista, jotenkin vieläkin kaipaan. Järki sanoo stop.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe