Inside tietona olen kuullut, että Tarja ei suostunut koskaan sänkyyn Tuomaksen kanssa, siinä kuulemma syy erottamiselle...Onko muuta inside tietoa herunut tapauksesta? Oliko syynä joku muu Tuomaksen itsetuntoon liittyvä kolaus kun huhuttu Tarjan "kylmyys" Tuomasta kohtaan? Taisi olla :D.
MIKSI TARJA EROTETTIIN?
2
241
Vastaukset
- asiahanonnäin
Tämähän varsin mielenkiintoinen näkökulma. Eiköhän se Argentiinalainen mokkamuna ole syy potkuihin ja mustasukkaisuuteen.
- minäkin_tiedän
No ompahan aloittaja varsinainen ennustaja eukko. Aloitus on tehty 4.8.2002 klo 5:35 joten säitä ennustavan sammakon ja jalkapallotuloksia ennustavan mustekalan lisäksi meillä on nyt musiikkipuolen "naurava lehmä".
Mitä tulee Tarjan erottamiseen niin ihmettelen että kukaan ei ole antanut mitään infoa erottamisesta ja kaikki foorumit ovat vaienneet koko asian kuoliaaksi. Luulisi että joku olisi ollut kiinnostunut mutta ei. Todella mielenkiintoista. Nyt kaikki foorumilaiset penkomaan arkistoja sillä onhan tästä asiasta saatava selvyys. Oma veikkaukseni on että tämä mies http://m.iltalehti.fi/viihde/201112120110412_vi.shtml tartutti Tarjaan satiaisia jotka sitten tietenkin levisivät koko bändiin ja crewiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428