Lahja tuoreelle äidille

uunituore isä

Mitä voisi ostaa lahjaksi tuoreelle äidille? Vaimoni on hyvin tietoinen, että miehet ostavat vaimoilleen lahjan kun esikoinen on syntynyt. Olisiko vinkkejä? Ajattelin Kalevalan Lapsi-korua, mutta nyt kun pitäisi ostaa vähän muutakin tavaraa ei tuon hinta ole tähän elämäntilanteeseen sopiva.

23

8955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..::..

Älä luovu koruideasta, se on hyvä. Koru on aina arvokas ja säilyvä lahja, sillä on usein tunnearvoa ja halutessaan äiti voi antaa sen myöhemmin lapselleen. Monesta tutusta perheestä olen kuullut että vaimolle on annettu esim. sormus, johon on sisälle kaiverrettu lapsen syntymäaika. Jossain oli myös myynnissä tuo Kalevalan lapsikorun tyyppinen juttu, missä ketjuun sai ostaa punaisia tai sinisiä riipuksia riippuen kumpi tuli.

Perusmalliset kultaiset sormukset ei ole älyttömän kalliita...

• ooo...

sain lapseni nimellä varustellun rannekorun ja olin aivan taivaissa:)Oli muuten ihana koru..

• tyytyväinen äiti

oma mieheni osti minulle vauvauutisten johdosta pienen kultaisen töppösen jonka voi laittaa kaulaketjuun. tämmöinen maskottitöppönen maksoi noin 39e joten ei ihan mahdoton sijoitus ja mieltä lämmitti kyllä ihan huikeasti.
      toinen mikä on jäänyt mieleen ekan lapsen saannista on kun mies toi laitokselle kimpun johon oli nauhalla sidottu kiinni ns. vauvakimppu.
      molemmat itsestä ovat olleeet kivoja tapoja muistaa äitiä kun on vauvan saattanut maailmaan asti.

• ehottelija

käypä tsekkaamassa tällainen sivu: www.nimirannekoru.com, tuollaista korua ainakin itse haaveilen. eivät ole kovin tyyriitäkään.

• ehottelija

niin siis lapsen nimihän pitää sitten olla jo tiedossa että se voi olla ongelma.

• isä---------

miksi lahja äidille??? ei kai äiti yksin ole tehnyt vauvan tai mmm mistä tietää jos onkin muuiden kanssa tehty....
      isä ja äiti ovat silloin samassa asemassa..

• ..........

Vain keskenkasvuinen kakara jaksaa jauhaa tällaista bullshittiä. Susta ihan oikeasti sä teit raskausaikana ja synnytyksessä ihan yhtäläisen ja samanlaisen duunin kuin emäntäsi? Odottaisit edes sen verran, että alkaa munakarvat kasvaa ennenkuin alat uhoamaan.

• vaimo parkaa!

Pässi.

• eukolles

käy lahjaksi oma lapsi. minä en ole saanut mitään niin ihanaa lahjaa kun omat lapseni.. huh huh..

• -----------

Tarviiko sun saada joka vuosi syntymäpäivälahjoja? Eikö riitä, että olet saanut lahjoista parhaimman: olet saanut syntyä.

Onko se sinulta jotain pois, jos joku saa äiti saa lahjan mieheltään synnytyksen jälkeen? Vai kismittääkö sua vain se, ettet sä saanut mitään lahjaa... Ei se lahjan antaminen ole sen kummempi juttu kuin esim. huomenlahjakaan häiden jälkeen.

• en tajua

Miksi pitäisi ostaa vain sen vuoksi, että jotenkin nyt kuuluu ostaa jotain...
      Ensinnäkin oma vaimo on sellainen, ettei varmasti mistään koruista tms. olisi perustanut pätkän vertaa, pienen lapsen kanssa kun ne vähäisetkin korut jäi epäkäytännöllisyyden vuoksi korurasiaan. (Lapsi repii korvakoruja ja ketjuja kun oppii tarttumaan käsillään.) Ehkä enempikin olisi hyvä lahja ollut lahjakortti kasvohoitoon, kampaajalle tai hierontaan, jonka olisi voinut käyttää sitten oman maun mukaan kun sitä vauva-aikaa on jo jonkin aikaa eletty ja imetys ehkä verottanut voimavaroja. (Muttei meidän tuttavapiirissä edes ollut tapana 10v, eikä pari vuotta sittenkään moista harrastaa.

• Nimetön

no kyllä olet kakaramaisen ämmän kanssa lapsia tehnyt
      vaimoni ei edes haluaa turhuuksia pääasia on että lapsi on terve mitä leikkimistä toi on???

• -Maukka-

Kyllä rakkaalle ihmiselle voi ostaa lahjoja, mä ostelen vaimolle silloin tällöin ja voit olla varma että vaimoni tykkää.

• NIMETÖN...
        -Maukka- kirjoitti:

Kyllä rakkaalle ihmiselle voi ostaa lahjoja, mä ostelen vaimolle silloin tällöin ja voit olla varma että vaimoni tykkää.

KYLLÄ SEN YMMÄRRÄN JA OLEN SAMA MIELTÄ MUTTA EN YMMÄRRÄ ETTÄ OSTETAAN LAHJA SIKSI ETTÄ LAPSI ON SYNTYNYT.
        LAPSI SYNTYY MOLEMMILLA VANHEMMILLE MIKSI SILLOIN PITÄÄ OSTAA VAIMOLLE LAHJA???

• kuka siinä
        NIMETÖN... kirjoitti:

KYLLÄ SEN YMMÄRRÄN JA OLEN SAMA MIELTÄ MUTTA EN YMMÄRRÄ ETTÄ OSTETAAN LAHJA SIKSI ETTÄ LAPSI ON SYNTYNYT.

ne työt tekee.

• nimetön---
        kuka siinä kirjoitti:

ne työt tekee.

mitä helvetin työt.
        kuule nainen ei tee mitään jos ei itse halua
        luuletko nainen teke sen vain ja ainoastaan miehen takia vai mitä??
        jos mies ei halua lasta niin nainen jopa jättää
        älä vaan hölmöm luule että nainen tekee vain siksi että sinustä tulee isä

• ............
        nimetön--- kirjoitti:

mitä helvetin työt.

Ja jos nainen ei suostu sulle lasta tekemään (en ihmettelisi jos ei suostu), niin susta ei tule isää...

• kantaa sitä lasta
        nimetön--- kirjoitti:

mitä helvetin työt.

9kk kohdussaan ja sit synnyttää sen. Ihan peace of cake tietty miesten mielestä. ja siitä se homma sit vasta alkaa....

• ole todistanut
        NIMETÖN... kirjoitti:

synnytystä??? joillain se voi kestää 4 vuorokautta, ja se joku on yleensä äiti. musta on erittäin asiallista muistaa äitiä! eikä se nyt niin herkkua ole kantaa lastakaan 9 kuukautta ja käydä töissä aivan kuin ei mitään! nuija!

• kunka ihanaa

voi kuinka ihanaa sä oot niin tunteellinen mä itken täl hetkel..ihana kun kysyt naisilta mitä voisit ostaa jotain mitä on todella hyvä etkä oo sellanen et "vittu mä ostan sil nallen ja ilmapalloja saa riittää"
      Taidat rakastaa häntä todella paljon

• taas..

..nähdään että meitä naisia ja miehiä on joka junaan. Osta ihmeessä vaimollesi jokin lahja, kun kerran hänestä välität ja haluat häntä ilahduttaa. Itse sain mieheltäni lahjaksi kaulakorun ja vaikka lapsi se tärkein lahja oli nin kummasti tuo korukin ilahdutti. Koru on siis hyvä, jos vaimosi tykkää niistä.

Nämä ns karjut tällä palstalla on ilmeisesti niitä miehiä jotka valittavat töissä kun vaimo ei anna yms ja sitten itse ovat tunteettomia hölmöjä, joille ei tee kenenkään mieli antaa!

• M2.

Kalevala korun pronssisena
      http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/kaadyt/6766/1

Ja nipun punaisia ruusuja.

Ja taas maailma pelastui =)

• Ja idea

Ota vaimolle eläkevakuutus, säästövakuutus tai vastaava pesämuna korvaamaan sitä, että häneltä jää karttumatta muutama tovi eläkettä koska hoitaa teidän yhteistä lastanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe