Voiko toinen (nikillinen) kirjoittaja

komennella

toisia, (nikittömiä) kirjoittajia.
Eikös tämä ole 50 palsta ja voit vapaasti tuoda mielipiteesi julki, kommentoida asioita.
Miksi joku nikillinen ilmaantuu, aika-ajoin, vaatien toisia nikilliseksi, jos ei nikkiä.
En oikein ymmärrä, miksi tälläisen annetaan tapahtua.
Vapaa on palsta jokaiselle mielestäni.
Ei kaikki halua nimimerkin taakse.
Mitä mieltä olette asiasta, itse en mielelläni kirjaudu nikilliseksi.

20

1172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika.

-suurin puute tällä palstalla on tarpeeksi älykkäiden ihmisten kirjoittelu.Sellaiset textit,joista syntyisi OIKEATA,harkittua ja loogista
      ajatusten vaihtoa...-siksi en itse viihdykään täällä..ps.nyt joku tietysti TAAS provosoituu,mut sehän onkin merkki älykkyyden tasosta.. :)

• mitä siitä

Vähemmillä osamäärilläkin varustetulla on yhtäläinen ääni.

Eikös mensalaisilla ole omaa palstaa? Miksiköhän?

• Erkki Suur-Inkeroinen

Kostetaan niille ja kusastaan saappaan varteen.

• Suttura

Voi kiitos nauruista :)))

• kolli oli

kerran pissannut minun kenkääni.

• kun kiusaa
        kolli oli kirjoitti:

kerran pissannut minun kenkääni.

kollia. :)

• se kerran
        kun kiusaa kirjoitti:

kollia. :)

suihkauttamassa naapurin jääkaapin oveen, kun eivät antaneet makkaraa hänen ollessaan siellä päivähoidossa. :=O

• hui hui
        se kerran kirjoitti:

suihkauttamassa naapurin jääkaapin oveen, kun eivät antaneet makkaraa hänen ollessaan siellä päivähoidossa. :=O

tapahtuneesta. :)

• äiti osasi
        hui hui kirjoitti:

tapahtuneesta. :)

ottaa asiat löysin rantein, eikä pienistä hötkyillyt. Pitkään riitti naurua tapauksesta, mutta hän olikin paikallinen kuuluisuus muutenkin, kolli nimittäin.

• Minua ei ole koskaan häirinnyt, onko joku nikillinen tai ei. En kirjoittele usein ja en ole huomannut nikittömien tai nikillisten häiritsevän minua.

Jokainen saa olla miten haluaa, itse yritän olla ystävällinen niin nikittömille kuin nikillisillekin, niin täällä, aivan kuten myös yleensä live elämässäkin.

Kommentoin joskus muutamaa palstaa nikittömänä, mutta täällä olen aina nikillinen. Netlogissa olen myöskin blogaamassa.

• annat vapauden

myös kaikille kirjoittajille, olet asiallinen, kiitos sinulle.

• on selvä

ja ystävällinen tapa tuoda asiasi esille, kiitos siitä!

• annat vapauden kirjoitti:

myös kaikille kirjoittajille, olet asiallinen, kiitos sinulle.

Olen kirjautuneena ja silti nikillisen merkki puuttuu äskeisen kirjoitukseni nimimerkin jäljestä. Jotain vikaa palstassa on, mutta ehkä se johtuu siitä kun tämä on niin suosittu ja menee siksi tukkoon.

• ei yrittänyttä laiteta

Joka paikassa putkahtelee esiin viksuja tietäjiä komendeeramaan muita. Aina voi tietty yrittää. Mitäs se mua haittaa? Ei sit tipan tippaa.

Jo koulussa aikoinaan joutui pitämään puoliaan näitä vallanhimoisten yrityksiä vastaa. Silloin se oli totista totta. Nyt voi kohauttaa olkapäitä tai nauraa. Eivät ole vielä oppineet ja sääli perhettä. Hauskimmat siirtyvät antamaan opetusta suomen kielen kirjoittamisessa tai ihan loukkaantuvat, jos ei leikitä heidän leikkejään.

Moikataan, kun tavataan ja jatketaan näin tai noin.

• olioita

niistä niin kannata välittää. Nikittelevät jotta
      joku kirjottas niitten sähköpostiin yksityis
      jutskia ja pitävät kalleria sivulla jonkun
      sukulaistytön kuvaa muka omanaan. Ei tällanen
      asiallinen mielipide kaipaa tuekseen mitään
      rekattua nikiä, että sitä mieltä.

• JudgeCooper

Kyyki puskainen kyyki.
      Tästä voimme päätellä, että voi.

• näyttää olevan

ainakin 70 pastalla.Siellä on monta vuotta yrittänyt eräs vanha monta rekisteröityä nikkiä omaava mies
      komennella muita,, usein vielä ilkeästi ja kiukutellen.

Kun lisäksi valvoja* on mikä on, ihmiset ovat lähteneet pois. Kukapa pahaa mieltä hakee!

• tätä niljakasta ukkoa,

joka tekee täälläkin naisille gallupeja päästäkseen kirjoittelemaan heidän kanssaan seksistä? Kun ei muuten naisten kanssa pääse tekemisiin.

• tuota.

tarkoitatko tuota naista joka aina on linjoilla,näyttää olevan hyvä työnantaja,jolla 35v mies joka on jo pappa.

• namisuku

uskalla;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      50
      959
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      368
      791
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      121
      684
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56