nyt ois iltateen aika, tarjolla teetä ja sumpatiaa iison sämpylänkera. Iltakonjakki, yks vingeporillinen.
Olkaapa hyvä.
Hei kaikki 50+
14
1056
Vastaukset
Mutta ei mitään minulle enää tähän aikaan. Lähden tästä hipsimään sänkyä kohti, mutta kaunis oli ajatuksesi. Väkevät kahvit otan kyllä aamulla mielelläni ja sen sämpylänkin sitten. Öitä.
- mikhaildenisov
sulla on komea tukka,voisin joskus autttaa sen kampaamisessa!O))
mikhaildenisov kirjoitti:
sulla on komea tukka,voisin joskus autttaa sen kampaamisessa!O))
Mutta en käy koskaan kampaajalla. Itse laittelen ja itse leikkaan.
- #nainen50+#
ihan sopivasti, ei näet kahvi oikein maistu, kun taitaa olla hiukan flunssan poikasta, niin vetämätön olokin.
Ja oikein juustosämpylä, ihanaa! Tattista vaa!
Harmi kun ehin just sekottaa wanatalninki-totin, joten täytynee se konjamiini jättää toiseen kertaan.
Lämmin kiitos ja hyviä öitä! - namisuku
Mut nikki puuttui!
- jaksat
aina vaan pitää asiasi vireillä!
- mutta tänne en
ole rekisteröitynyt, ja ei nähtävästi ole tarkoituskaan. Huutelen puskista, mutta sinä näyt jaksavan hoilottaa nikkienperään, mutta iästäsi päätellen, olet vaihdevuosi-iässä ja periksi antamaton, vaihev.ne teettää kyllä kaikkea mahdollista, niitä joskus voi itsekkin ihmetellä, toivottavasti sinäkin tutkit itseäsi.
Hormoonit yleensä helpottaa, kokeile. - Nicke, Nike, Niketin
Teetäti on oikein mukava nikki, jos sillä nyt tarkoitetaan nimimerkkiä. Ei se suinkaan puuttunut. Voin kertoa ja minä sentään hain uudet lukulasit ihan justiinsa.
- 57 v mies
Sielu yössö huutaa yksinäisyyttä,Kutsut saduksi
yö värjäilee.Mieli kaipaa ylellisyyttä,sisin
todeksi kaiken uskottelee.
Epäusko ja irvokas aamu,päivä haamut pois hetkeksi
lakaisee.Mielesä on rakas lapsuus,lapsuuden laavu,
nyt halpa pullo ja lasi,mieli sameana hapuilee.
Ilonsa on käden ulottuvilla,kosketusta sydän kaipailee.kohmeessa on jotain rinnan seutuvilla,
orpo itsekyys siellä majailee.
Avaa ikkuna elämään päivän,hymy suorista
kasvoihin.Kun suot edes hymyn häivän,
aidomman kuvan suot mielihin.- 57v mies
Pirrejuupas kirjoitti:
ei ota ehtyäkseen :)
Hienosti kirjoitat.Moni tuskaaa sulle vuottaa,pahalla sanalla rasittaa.Mä uskon et päivä koittaa,moni
sun arvoos osaa arvostaa.
Päiväs tää olkoon sulle sun lämpöös,hymyyn
kääntäköön sielus ja suus.Kaikkea hyvää
sä annat ympäristöös,Siis toivon,sun elos on
ikuisuus.
Täältä ojennan käteni sulle,turvaa iltaas toivottelen.Olet suuri ihminen mulle,
hyvällä mielin sua ajattelen.
- NaVaN
Ison mukillisen piparminttuteetä maidolla ja aspartaamilla höystettynä. Sämpylän sijaan voisin ottaa tuorekurkkua, minitomaatteja ja raejuustoa. Kiitos.
- teetäti menemään
kauppaan jos ei tämä tarjoilu kelvannut. hm hm.
- NaVaN
teetäti menemään kirjoitti:
kauppaan jos ei tämä tarjoilu kelvannut. hm hm.
mulla on vain ollut koko elämänajan huono sokerinsietokynnys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632