vedättää porukkaa ja meistä moni pääsee kirjoituksineen tulossa olevaan kirjaan.
Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa ja joka toiselle ei.
Van mitenkään tuo oli?
Nyt kaikki
14
912
Vastaukset
- vasta?
Koko ajanhan meitä on käytetty lähdeaineistona tulevaan kirjaan: "Nykyteknologia avohuoltopotilaiden käytössä"
- Suomussalmelainen
sehän olisi mukavaa ja oikein kuvan kanssa. Kyllä Eerolla naama venähtää kun saa selville,kuka täällä naputtelee.
jos kirjoittaa asillisesti, mutta vain sähköpostilleni [email protected]
Minä olen sen verran ihmisiä jo nähnyt matkani varrella etten minun naamani minnekkään enää veny kenenkään näkemisestä, tuhat kasvoinenmies, "Rantaneuvos"
- jutska
Äijä saa täyttymyksensä siitä (ja maksaa siitä), että saa sökellyksensä oikein painettuun muotoon ja kansien väliin, mutta eihän niitä sentään kukaan lue!
- ole varma
masokismi on yllättävän yleistä ;)
on käynyt lainassa jo 300 kertaa, terveisin "Neuvos"
Viidettä kirjaa pukkaa, rantaneuvos osa 3 on sen nimi.
www.rantaneuvos.comole varma kirjoitti:
masokismi on yllättävän yleistä ;)
suomenna se mulle kiitos, "Neuvos"
- ulkopuolinen...
rantaneuvos1 kirjoitti:
suomenna se mulle kiitos, "Neuvos"
Masokismi tarkoittaa että saa seksuaalista nautintoa omasta kärsimyksestä. Voi tulla sidotuksi, lyödyksi tai muilla tavoin nöyrytetyksi.
Sadismi tarkoittaa että toiseen henkilöön kohdistuva ruumiillinen tai henkinen julmuus tuottaa seksuaalista nautintoa. Esimerkiksi voi nöyrentää, sitoa tai lyödä toista henkilöä.
Sado-Masokismi on yhdiste sadismista ja masokismista sadistin ja masokistin yhteisessä suhteessa. ulkopuolinen... kirjoitti:
Masokismi tarkoittaa että saa seksuaalista nautintoa omasta kärsimyksestä. Voi tulla sidotuksi, lyödyksi tai muilla tavoin nöyrytetyksi.
Sadismi tarkoittaa että toiseen henkilöön kohdistuva ruumiillinen tai henkinen julmuus tuottaa seksuaalista nautintoa. Esimerkiksi voi nöyrentää, sitoa tai lyödä toista henkilöä.
Sado-Masokismi on yhdiste sadismista ja masokismista sadistin ja masokistin yhteisessä suhteessa.mistään, elän normaalia ihmis elämääni ja voin kaikin puolin hyvin ja ei siten mitään valittamista ole, henkilö kohtaisella tasolla ja kiitos sulle kun jouduin vaivaamaan sinua.
Me 40 luvun puolella syntyneet emme ole omistautuneet nykyisille sivistys sanoille ja mitä niiden sisälle on kätkettynä, syys kesän jatkoa sulle, "Neuvos"- Et niin
rantaneuvos1 kirjoitti:
mistään, elän normaalia ihmis elämääni ja voin kaikin puolin hyvin ja ei siten mitään valittamista ole, henkilö kohtaisella tasolla ja kiitos sulle kun jouduin vaivaamaan sinua.
Me 40 luvun puolella syntyneet emme ole omistautuneet nykyisille sivistys sanoille ja mitä niiden sisälle on kätkettynä, syys kesän jatkoa sulle, "Neuvos"Me muut palstalaiset olemme toki huomanneet, ettet sinä tunne itseäsi lainkaan. Luulet itseäsi ties miksi.
Kun sinä keskittyisit elämään sitä normaalia ihmiselämääsi etkä tunkisi tänne keskustelupalstoille höpöttämään umpikaheleita juttujasi ikiomalla kielelläsi, niin me muutkin voisimme kaikin puolin hyvin eikä meillä olisi mitään valittamista. - eeva-täti
rantaneuvos1 kirjoitti:
on käynyt lainassa jo 300 kertaa, terveisin "Neuvos"
Viidettä kirjaa pukkaa, rantaneuvos osa 3 on sen nimi.
www.rantaneuvos.comsinun kirjasi.ei jaksanut lukea loppuun.kertoi sen olevan täyttä paskaa ja seuraavalla kerralla lainasi kalle päätalon kirjan.luki muuten moneen kertaan iijoki sarjan,niin paljon siitä tykkäsi.oli muuten oikea kirjailija tuo päätalo.
eeva-täti kirjoitti:
sinun kirjasi.ei jaksanut lukea loppuun.kertoi sen olevan täyttä paskaa ja seuraavalla kerralla lainasi kalle päätalon kirjan.luki muuten moneen kertaan iijoki sarjan,niin paljon siitä tykkäsi.oli muuten oikea kirjailija tuo päätalo.
minun omaa ja olen kertonut sen sellaisena kuin olen sen kokenut kerrottavaksi. Jäämme odottelemaan kun Eeva-Tätiltä tulee omakustanne julkaisu, "Neuvos"
- eeva-täti
rantaneuvos1 kirjoitti:
minun omaa ja olen kertonut sen sellaisena kuin olen sen kokenut kerrottavaksi. Jäämme odottelemaan kun Eeva-Tätiltä tulee omakustanne julkaisu, "Neuvos"
asiani omanani,enkä aio ruveta niitä jakamaan muiden kanssa.voisihan sitä kirjoittamista kokeilla jos tuommoisilla taidoillakin saa kirjan julkaista.pannaan harkintaan.
eeva-täti kirjoitti:
asiani omanani,enkä aio ruveta niitä jakamaan muiden kanssa.voisihan sitä kirjoittamista kokeilla jos tuommoisilla taidoillakin saa kirjan julkaista.pannaan harkintaan.
"Neuvos"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222317
- 871423
- 1161218
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18919Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249841- 52832
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil205819Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo17802- 34765