Sun kannattaa lähiaikoina tehdä poikkeus "Iskelmänkuuntelu-lakossasi" ja avata välillä kanava. Siellä on Tupsukka tapetilla, tänä aamunakin oli joku haastattelunpätkä ja soittivat sen biisejä(suljin radion). Liittyy siihen sen juhlavuoteen, kun se on rääkännyt iskelmäkansan korvia nelkyt vuotta ;D
Justiinax
23
1556
Vastaukset
KIITTI TIEDOSTA ! :D
Täytyykin heti vaihtaa radioasema sinne Iskelmän puolelle !
Mä olen välillä käynyt katsomassa Iskelmän nettisivuilla ja mua on ärsytänyt se, kun ne kyllä mainostaa niillä sivuillaan Laura Voutilaisen, Topi Sorsakosken ja Paula Koivuniemen konserttikiertueita, mutta Tapsan konserttikiertueesta siellä ei ole ollut mitään mainosta.... Vaikka se on sentäään 40-VUOTIS JUHLAKONSERTTIKIERTUE!
ps. Niin ja Tapsa ei ole rääkännyt kenenkään korvia. Tapsa kun laulaa, niin ne on sulosointuja. Nih!- halloo!
Joo mut vaikka itse en voikaan sietää Tapsukkaa niin ajattelin vaan ilmoittaa koska tiedän ja ymmärrän että moni tykkää siitä, sinä etunenässä ;D Ymmärrystä ja tilaa toisten makumieltymyksille puolin ja toisin.
- ou jeeeeeeeeeeeeeee
Kyllä siinä on sulosoinnut kaukana kun Kansa määkii!
Ja mitäs tota määkijää mainostaa kun se määkii mainostamattakin.
- OK.
Hyvä juttu, että Iskelmästä tulee myös Tapsan haastatteluja ja biisejä.
30.9. Sadan vuoden sykkeessä klo 10.04 tulee Tapsasta myös ohelmaa Radio Suomessa. Kiitos sinulle nimimerkki halloo! Alan minäkin kuuntelemaan iskelmää, en ole pitkään aikaa kuunnellut joskus kesällä viimeksi, kiitos vielä kerran! :)
- pinsio
levy-yhtiö Sony näyttää julkaisevan 3/10 Tapsan 40-vuotisjuhlalevyn. Eli se tulee olemaan taas joku kokoelma, kuten jo aiemmin täällä keskustelimmekin. Tapsan nykyisen levy-yhtiön Bonnieramigon suunnitelmista ei ole tietoa.
- Gilla*
Tapsan erillaisia kokoelmalevyjä minulla on jo aika monta , mutta kyllä tuonkin aion ostaa. Olisi hyvä jos niitä myytäisiin vaikka niissä konserteissa, niin voisi pyytää Tapsalta heti nimmarin siihen kanteen, jos hän konsertin jälkeen nimikirjoituksia jakaa.
Saas nähdä milloin se ihan uutta musaa sisältävä Tapsan levy ilmestyy.
- Gilla*
Mahtaakohan sieltä Iskelmältä tulla joskus vähän pitempään Tapsan haastattelua, vai onkohan ne sellaisia pätkiä vaan ? Olisi mukava jos Tapsa olisi joku kerta vaikka Iskelmän studiovieraana.
- iskelmään
Laita Iskelmäradioon suoraan maili, eihän ne muuten siellä tajua. Nyt on koko vuosi ollut vain P.Koivuniemeä ja Klabbista tuutintäydeltä. Yölintu, Finlanders ja Mattilat kyllästyttävät myös. Tuli mikä tahansa sinkku tältä porukalta, niin aina se pääsee voimasoittoon.
- Gilla*
iskelmään kirjoitti:
Laita Iskelmäradioon suoraan maili, eihän ne muuten siellä tajua. Nyt on koko vuosi ollut vain P.Koivuniemeä ja Klabbista tuutintäydeltä. Yölintu, Finlanders ja Mattilat kyllästyttävät myös. Tuli mikä tahansa sinkku tältä porukalta, niin aina se pääsee voimasoittoon.
Juu täytyypä laittaa mailia Iskelmäradiolle, jospa he ssisivat Tapsan sinne studiovieraaksi.
Iskelmää olen aina sillointällöi kuunnellut ja aikalailla siellä vaan ne muutamat tietyt artistit ja biisit onaina esillä. Vähän kyllä toivoisin vaihtelua ja monipuolistumista siinä suhteessa heidän valikoimaansa.
( Odotin ,että Tapsa olisi ollut kesällä Artistigrillissäkin, mutta harmi kun ei ollut ( Tapsa olisi keksinyt varmaan aika mainioita vastauksia niihin kysymyksiin).
Siinäkin on vaan aina joka vuosi ne yhdet ja samat henkilöt tentattava. )
- Zori
Onkohan tuo tosi, vai vaan joku K.Tapio fanin jekku ?
Alkaa nimittäin tuntumaan siltä, kun kuuntelin tänään keskipäivällä (klo. 11.00-13.00 välillä) Iskelmää ja sieltä tuli silloin mm. Kari Tapion "Äiti valvoo". Nyt kun äsken laitoin radion päälle, niin siellä Iskelmällä soi taas parasta-aikaa Kari Tapion "Äiti valvoo". Soittaakohan ne ihan yleisestikkin kolmen tunnin välein samojen laulajien samoja biisejä siellä Iskelmässä :o ???
Pitääpä kuunnella illalla taas uudestaan Iskelmää, jos silloin onnistuisin kuulemaan jonkun Tapsa Kansan laulaman biisin tai/ja haastattelupätkän.- halloo!
Kohta alkaa kaduttaa että laitoin tuon maininnan Tapsukasta tänne kun pitää siitäkin aukoa päätään >:( Siinähän kuuntelet jos kiinnostaa, ei oo pakko. Tosiasia kuitenkin on että aamulla siellä haastateltiin Tapsukkaa ja kerrottiin että niitä pätkiä tulee myöhemminkin. Ei tartte taas kääntää puhetta Kari Tapioon!
- Zori
halloo! kirjoitti:
Kohta alkaa kaduttaa että laitoin tuon maininnan Tapsukasta tänne kun pitää siitäkin aukoa päätään >:( Siinähän kuuntelet jos kiinnostaa, ei oo pakko. Tosiasia kuitenkin on että aamulla siellä haastateltiin Tapsukkaa ja kerrottiin että niitä pätkiä tulee myöhemminkin. Ei tartte taas kääntää puhetta Kari Tapioon!
Älähän nyt pienistä ota nokkiisi. Tarkoitukseni ei ollut aukoa päätäni, eikä kääntää keskustelua Kari Tapioon. Anteeksi jos se siltä vaikutti.
Ja kiitoksia, kun vihjasit Tapsukan olevan Iskelmässä nyt tapetilla - kesällä
Kesällä kuuntelin ihan uteliaisuuttani Iskelmää yhden viikonlopun suurin piirtein klo 12:sta 20:een la-su. Sinä aikan kuulin samat biisit 14 kertaa. Se on sitä voimasoittolistaa!!!
kesällä kirjoitti:
Kesällä kuuntelin ihan uteliaisuuttani Iskelmää yhden viikonlopun suurin piirtein klo 12:sta 20:een la-su. Sinä aikan kuulin samat biisit 14 kertaa. Se on sitä voimasoittolistaa!!!
Eilen kun kuuntelin iskelmää tunnin ajan niin tuli Eppu Normaalia yksi laulu, Lauri Tähkää hetkeksi en sulle rupia... Iskelmä näköjään alkanut soittamaan muutakin kuin iskelmää.
Oon kuunnellut koko päivän ahkerasti Iskelmää :) Tuossa jo yhden Tapsan haastattelun ja kuulinkin se oli hyvä. Tapsa sanoi siinä ,että tykkää senkin takia laulaa monipuolista musiikkia ja vaativampiakin lauluja kuin iskelmää, koska se ovat samalla erinomaista äänenhuoltoa. Ikäänkuin rasvaa koneeseen :)
Tapsa sanoi ,että toki myös iskelmistä löytyy monia sellaisia vaativampia laulettavia, kuten esimerkiksi"Hopeinen kuu".
Kohta tulee Tapsan haastattelu taas ( klo. 21.30 kuulemma). Täytyy kuunnella se :)Miten ton mun edellisen viestin lähetysaika näyttää ainakin tässä mun koneella noin kummalliselta : 5.8 2002 ja kello 14.26 ? Mähän lähetin tuon viestin tässä just äskettäin ,enkä viis vuotta sitten ;)
- varmaanikin
Justiinax kirjoitti:
Miten ton mun edellisen viestin lähetysaika näyttää ainakin tässä mun koneella noin kummalliselta : 5.8 2002 ja kello 14.26 ? Mähän lähetin tuon viestin tässä just äskettäin ,enkä viis vuotta sitten ;)
sekoilee. Huomasin eilen, että päiväykset menee pieleen.
Justiinax kirjoitti:
Miten ton mun edellisen viestin lähetysaika näyttää ainakin tässä mun koneella noin kummalliselta : 5.8 2002 ja kello 14.26 ? Mähän lähetin tuon viestin tässä just äskettäin ,enkä viis vuotta sitten ;)
Minullekin on tullut tuo, kun tuonne toiselle palstalle kirjoitin tuli vuosi 2002 ja kun, ja jos laitat viestin ilman esikatselua niin se sinun nimimerkki viesti näkyy kuin, et olisi kirjoittanut kirjautuneena.
Huomasin sen eilen, kun laitoin viestin niin, koska se minun viesti oli niin lyhyt, niin en viitsinyt esikatsella vaan laitoin suoraan menemään..
Ei näkynyt minun viestiä ollenkaan ketjussa, vaikka viesti lähti, mutta kun yritin laittaa uudelleen saman viestin niin tuli ilmoitus, et olet jo laittanut samanlaisen viestin...mutta ei viestiä näkynyt kuin jonkun ajan kuluttua..
Yli miljoona kävijää täällä suomi24 linjoilla joka viikko.- *************
uralin kirjoitti:
Minullekin on tullut tuo, kun tuonne toiselle palstalle kirjoitin tuli vuosi 2002 ja kun, ja jos laitat viestin ilman esikatselua niin se sinun nimimerkki viesti näkyy kuin, et olisi kirjoittanut kirjautuneena.
Huomasin sen eilen, kun laitoin viestin niin, koska se minun viesti oli niin lyhyt, niin en viitsinyt esikatsella vaan laitoin suoraan menemään..
Ei näkynyt minun viestiä ollenkaan ketjussa, vaikka viesti lähti, mutta kun yritin laittaa uudelleen saman viestin niin tuli ilmoitus, et olet jo laittanut samanlaisen viestin...mutta ei viestiä näkynyt kuin jonkun ajan kuluttua..
Yli miljoona kävijää täällä suomi24 linjoilla joka viikko.Tuollaista temppuilua ja reistailua ilmenee aina välillä täällä Suomi24:n foorumeissa, mikä on aika ymmärrettävää, kun ajattelee näihin keskustelufoorumeihin kirjoitellaan täällä päivässä, puhumattakaan viikossa valtavasti viestejä.
- wanharouwa
Taisipa TK ostaa vähän mainosaikaa Iskelmässä.
Eipä ole enää kuulunut ukosta mitään.
Oli muuten todella rattoisaa lukea tämä hymistelyketju. Oikein sieluni silmin näin eräät istumassa korva kiinni toosassa, että jos vaikka se Tapsukka *öklö nimitys muuten* taas raiskaisi Suomen kieltä.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752