Nainen vesimies ja mies neitsyt

@@@

entäs näinpäin kuis toimii

4

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesi-ilmatar

Jos vesimies osaa vähentää mustasukkaisuuden määrää ja neitsyt pystyy antamaan vesimielle tämän tarvitsemaa tilaa niin suhde voi olla hyvinkin antoisa.

• vapaa nainen

tuossa sanot että vesimies on mustasukkainen. ei pidä paikkaansa. Mitä on mustasukkaisuus?? vesimies ei halua sitoa ketään. melkeimpä sanoisin että jos joku yrittää sitoa niin vesimies kyllä kääntää kelkansa ja häipyy.

• vesi-ilmatar
        vapaa nainen kirjoitti:

tuossa sanot että vesimies on mustasukkainen. ei pidä paikkaansa. Mitä on mustasukkaisuus?? vesimies ei halua sitoa ketään. melkeimpä sanoisin että jos joku yrittää sitoa niin vesimies kyllä kääntää kelkansa ja häipyy.

Asiahan on niin, että vesimies ei siedä puolisolta mustasukkaisuutta, mutta on itse mustasukkainen. Ainakin olen itsestäni huomannut tämän ja muutamat vesimies kaverit ovat kertoneet tästä.:)

• sstk
        vesi-ilmatar kirjoitti:

Asiahan on niin, että vesimies ei siedä puolisolta mustasukkaisuutta, mutta on itse mustasukkainen. Ainakin olen itsestäni huomannut tämän ja muutamat vesimies kaverit ovat kertoneet tästä.:)

Olen huomannut samoja piirteitä itsessäni. Olen vesimies ja saatan olla välillä hyvinkin mustasukkainen. Kaikista hassuinta on se, että jos esim. poikaystäväni viettää iltaa kaverityttöjen seurassa ahistaa se minua(varsinkin jos poikaystävälläni ja tytöllä on yhteinen menneisyys), mutta en koe minkäänlaisia omantunnontuskia,kun vietän aikaa kaveripoikieni kanssa. Tosin neitsytpoikaystäväni on tuskin koskaan mustasukkainen.
        Vielä mustasukkaisuudestani ei ole ollut haittaa suhteelle enkä usko, että siitä koskaan tulee ongelma. Emme ainakaan tähän mennessä ole käyneet läpi mitn mustasukkaisuus riitoja :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4251
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1891
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1473
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1294
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      751
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106