entäs näinpäin kuis toimii
Nainen vesimies ja mies neitsyt
4
963
Vastaukset
- vesi-ilmatar
Jos vesimies osaa vähentää mustasukkaisuuden määrää ja neitsyt pystyy antamaan vesimielle tämän tarvitsemaa tilaa niin suhde voi olla hyvinkin antoisa.
- vapaa nainen
tuossa sanot että vesimies on mustasukkainen. ei pidä paikkaansa. Mitä on mustasukkaisuus?? vesimies ei halua sitoa ketään. melkeimpä sanoisin että jos joku yrittää sitoa niin vesimies kyllä kääntää kelkansa ja häipyy.
- vesi-ilmatar
vapaa nainen kirjoitti:
tuossa sanot että vesimies on mustasukkainen. ei pidä paikkaansa. Mitä on mustasukkaisuus?? vesimies ei halua sitoa ketään. melkeimpä sanoisin että jos joku yrittää sitoa niin vesimies kyllä kääntää kelkansa ja häipyy.
Asiahan on niin, että vesimies ei siedä puolisolta mustasukkaisuutta, mutta on itse mustasukkainen. Ainakin olen itsestäni huomannut tämän ja muutamat vesimies kaverit ovat kertoneet tästä.:)
- sstk
vesi-ilmatar kirjoitti:
Asiahan on niin, että vesimies ei siedä puolisolta mustasukkaisuutta, mutta on itse mustasukkainen. Ainakin olen itsestäni huomannut tämän ja muutamat vesimies kaverit ovat kertoneet tästä.:)
Olen huomannut samoja piirteitä itsessäni. Olen vesimies ja saatan olla välillä hyvinkin mustasukkainen. Kaikista hassuinta on se, että jos esim. poikaystäväni viettää iltaa kaverityttöjen seurassa ahistaa se minua(varsinkin jos poikaystävälläni ja tytöllä on yhteinen menneisyys), mutta en koe minkäänlaisia omantunnontuskia,kun vietän aikaa kaveripoikieni kanssa. Tosin neitsytpoikaystäväni on tuskin koskaan mustasukkainen.
Vielä mustasukkaisuudestani ei ole ollut haittaa suhteelle enkä usko, että siitä koskaan tulee ongelma. Emme ainakaan tähän mennessä ole käyneet läpi mitn mustasukkaisuus riitoja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822