Kenellä suomen suurin kyrpä?

Mansikki ammuu ammuuu

Omani on tietenkin netissä 23cm, mutta todellisuudessa 13cm, vähän niin kuin teilläkin, mutta te vain liioittelette enemmän:) Mutta kenellä on aikuisten oikeesti Suomen suurin kyrpä työskentelykuntoisessa olotilassa?

14

8529

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla....

      Minulla on oikeasti 22cm pitkä ja paksuus 5cm ja ympärysmitta 15.7cm. Olen jo hyvässä iässä eli 43v. Mut toimeen olen tullut. Ei se koko vaan teknisyys

      • ootko tosissas?

        Ja täällä silti elvistelet kilvan näiden epävarmojen finninaamojen kanssa?
        Siis tuollaisia 22cm mulkkuja ei ole kuin vermon talleilla niillä heinänsyöjillä mitkä juoksevat rataa ympäri, eli hepoilla!
        Sekin on tietty mahdollista, että olet mitannut persesilmäsi mukaan tuohon tähtieteelliseen lukemaan.


    • mut itsellä on

      minulla on 22cm pitkä 5cm paksu ja ympärysmitta 15.7cm. olen jo aikuinen mies 43v. ei se koko vaan teknisyys

    • Åbo-land

      Turussa asuu "salami"-Pasi jonka kulli on yli 30 cm, oman väittämän (ja todistajienkin) mukaan 35,5 cm eli ehkä maailman suurin. Ilmeisesti mitään virallista mittausta ei ole suoritettu. Ympärysmitta muistaakseni jotain 16 cm.

      • hihiiiii iiiiihhhhhhihiiii

        Ettei kyseessä olisi joku tulevaisuudessa salamimakkaraksi päätyvä koni?


      • on vain......

        Kyllä suurimman omistaa "gotler keijo" kuopiosta


      • todistaja.-

        jaa-a, uskon että isoin löytyy lenkki-lasselta, hirmu iso! joskus vilahtaa kuulma verkkarien lahkeesta.


      • talonmies ruskeatalo

        niitä turun ruskeantalon heppuja


      • on kans

        Aikamoisia ollu ja jokainen on turuust, minkäikäinen on tämä Pasi? Onko salami ihan vain lempinimenä vai myykö työkseen lihatuotteita?
        Siis kahden kaa oon ollu turuus joilla kyllä on varmasti 30 senttii toisesta en tiedä mistä on kotoisin tavattiinkin vuosia sitten Molempien kanssa siis). Toinen Valehteli mulle aikoinaan koon olevan 27, mutta sen oltava lepotilassa sillä vehje roikku miltei polviin asti.
        Sen lisäksi olisko ollut töissä lausteella naimisissa oleva mies(työkaverinsa kertomaa) joka kavereilleen on sanonut, että hänelle se on ainakin ongelma saada sen kanssa seksiä.

        Mut se siis kenen kanssa oon hengaillu nyt yli vuoden liki kaks kyllä yltää lähelle niitä mittoja, ei mun oo koskaan tullut kysyttyä tai mitattua, meidän suhde kuitenkin perustuu tärkeimpiin asioihin.

        Ja toisenkin kanssa oon hengaillut parisen vuotta ja jotain 25centtii tai niillä hujakoin se on kyllä sopivan oloisempi.

        En tiedä joskus etsin tarkoituksella nyt niitä on siunaantunut ihan etsimättä, lienevätkö sitten niin kauhean harvinaisia? Vai vetoaako minussa sitten joku juuri tietynlaisiin tyyppeihin? Ja mullekin kuin oikea hani vastaan tulee, niin en mä valita koosta vaan keksin ratkaisuja. Epäilen, että he kenellä on jätti vähän häpeäisivätkin sitä näytellä ihmisten ilmoilla, sillä sellainen aiheuttaa vaikka uimahallissa puheita.

        Voisinpa rehellisesti sanoa, että ei koolla ole väliä, mutta on sillä 20cm ja alle sörkkii kaikki paikat herkiksi ja suurempi kulkee kuin juna satuttamatta paikkoja. Mut kai se on niin, että kaikista pidetään tasapuolisesti jokaiselle löytyy sopiva.


      • ihavvarmmaajooo
        on kans kirjoitti:

        Aikamoisia ollu ja jokainen on turuust, minkäikäinen on tämä Pasi? Onko salami ihan vain lempinimenä vai myykö työkseen lihatuotteita?
        Siis kahden kaa oon ollu turuus joilla kyllä on varmasti 30 senttii toisesta en tiedä mistä on kotoisin tavattiinkin vuosia sitten Molempien kanssa siis). Toinen Valehteli mulle aikoinaan koon olevan 27, mutta sen oltava lepotilassa sillä vehje roikku miltei polviin asti.
        Sen lisäksi olisko ollut töissä lausteella naimisissa oleva mies(työkaverinsa kertomaa) joka kavereilleen on sanonut, että hänelle se on ainakin ongelma saada sen kanssa seksiä.

        Mut se siis kenen kanssa oon hengaillu nyt yli vuoden liki kaks kyllä yltää lähelle niitä mittoja, ei mun oo koskaan tullut kysyttyä tai mitattua, meidän suhde kuitenkin perustuu tärkeimpiin asioihin.

        Ja toisenkin kanssa oon hengaillut parisen vuotta ja jotain 25centtii tai niillä hujakoin se on kyllä sopivan oloisempi.

        En tiedä joskus etsin tarkoituksella nyt niitä on siunaantunut ihan etsimättä, lienevätkö sitten niin kauhean harvinaisia? Vai vetoaako minussa sitten joku juuri tietynlaisiin tyyppeihin? Ja mullekin kuin oikea hani vastaan tulee, niin en mä valita koosta vaan keksin ratkaisuja. Epäilen, että he kenellä on jätti vähän häpeäisivätkin sitä näytellä ihmisten ilmoilla, sillä sellainen aiheuttaa vaikka uimahallissa puheita.

        Voisinpa rehellisesti sanoa, että ei koolla ole väliä, mutta on sillä 20cm ja alle sörkkii kaikki paikat herkiksi ja suurempi kulkee kuin juna satuttamatta paikkoja. Mut kai se on niin, että kaikista pidetään tasapuolisesti jokaiselle löytyy sopiva.

        sinun tyhmästä päästäsi.


      • propleemi?
        ihavvarmmaajooo kirjoitti:

        sinun tyhmästä päästäsi.

        ei mulla ole tyhmä pää unohdinko kertoa, että nämä miehet eivät ole edes mitään pienituloisia. Iso muna tarkoittaa usein myös menestystä elämässä. Iso muna-paljon raha ;D

        No on se toinenkin ääripää pikkiriikkiset munat ja paljon rahaa, kun munalla ei oo ollu mitään käyttöä niin on ollut aikaa käyttää päätänsä ;D


      • Sipulitee-SAM

        Sipulitee-samiksi kutsuvat. Kalu on sananmukaisesti kuin kaksi sipuliteemakkaraa perä perään. Arviokaupalla noin 38cm pitkä ja paksuutta löytyy liki 10 sentin edestä.

        Kaiken kukkuraksi sipuliteemakkara on samin herkkua. Mahtaako siinä olla ison kalun salaisuus?


    • Anonyymi

      MULLA PIENI 10CM KYRPÄ KOVANA 12CM

    • Anonyymi

      Entäs pallit? Vanhat savottamiehet arvostivat enemmän palleja kuin peeniksiä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe