Luostolla maanantaina 10.9.

Tuula**

Tapsan keikalla oltiin siis viime maanantaina Luoston tunturihotellissa. (Lauantaina siellä oli ollut Lea Laven ja keskiviikkona oli Kari Tapio, emme olleet heitä katsomassa). Maanantaina tanssiravintola kuitenkin oli kuin nuijalla lyöty, istumapaikkaa oli turha etsiä, mutta toisaalta kuka fani nyt istuisikaan!

Tapani tuli esiintymään klo 22 (yllään musta puku ja kirkkaan turkoosi paita), huomioi meidät lavan sivustalla ja moikkasi hymyillen. Lauloi lähes saman setin kuin reilua viikkoa aiemmin Riutanharjulla. Kuinka rakkaus alkoi, Poika varjoisalta kujalta, Sulle, Satu rakkauden.... en pitänyt biiseistä "kirjaa" mutta näin alkoi eka jakso ja kesti 45 minuuttia. Kuultiin myös Kuljen taas kotiinpäin ja Ei itketä lauantaina (joita ei muistaakseni Riutassa).

Vartin tauon jälkeen toisella jaksolla fanitin siinä lavan reunalla ylhäisessä yksinäisyydessä, muut asiakkaat tanssivat ja mies oli jo häipynyt yökerhoon. Tuli tutut argentiinalaiset tangot, RAKAS, Äidin pikku poika, Paista päivä..... ja lopuksi Delilah ja Hopeinen kuu. Tapsa kiitteli yleisön ja minulle kumarsi kohteliaasti erikseen kiitokset, poistui sitten lavalta.

Eräs nainen kävi siinä Tapanin lähtiessä lavalta häntä olkapäästä kiinni kun lavalta joutui poistumaan yleisön sekaan päästäkseen ulos ravintolasta. Kuten arvata saattaa, tuon episodin jälkeen emme kuulletkaan mitään encorea.

Keikka oli jotenkin vaisumpi kuin Riutassa. Tapani kävi siinä keikan kuluessa muutaman kerran kääntelemässä lavalla ollutta kohdevaloa eikä saanut sitä mieleisekseen, taisi häikäistä silmiin.

Mutta hyvälle mielelle taas tultiin ja portsari vielä antoi seinältä Tapani keikkamainoksen meille kainaloon. Ei muuta kuin konsertteja odotellen!

13

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poppana1

Kiitos raportista Tuula ! :o)

> Keikka oli jotenkin vaisumpi kuin Riutassa. <

Varmaankaan tanssiravintola ei ole tunnelmaltaan ihan niin mieleinen paikka esiintyä, kuin tanssilava, koska tanssiravintoloissa on yleensä enemmän humalaisia, verrattuna tanssilavoihin.

• Kiitti paljon sulle "Tuula" keikka kuulumisista! :)

Aika lyhyt tuo väliaika, kun se oli vaan 15min. Onko se aina ravintolakeikoilla noin lyhyt tauko ? Mä en tiedä, kun en oo koskaan ravintoloissa Tapsan keikoilla ollut.

Harmi kun, se joku naikkonen ei sitten pystynyt pitämään näppejään irti Tapsasta. Ei mikään ihme , ettei Tapsa sitten enää takaisin lavalle tullutkaan encorea laulamaan.

• noname

Oliko Tapsa hyväntuulinen, vai äksyilikö bändilleen ?

• mitäs luulet

olimme illassa mukana. Lapin taika puri, siellä ei kukaan äksyillyt. Ihana ilta!

• Kiitos Tuula keikkaraportista!

• Teppo Tulppu

>Eräs nainen kävi siinä Tapanin lähtiessä lavalta häntä olkapäästä kiinni kun lavalta joutui poistumaan yleisön sekaan päästäkseen ulos ravintolasta. Kuten arvata saattaa, tuon episodin jälkeen emme kuulletkaan mitään encorea. <

Olisi T.Kansa minusta silti voinut sen encoren tulla laulamaan. Se olisi ollut kohteliasta. Kyllä varmasti järjestysmiehet olisivat pitäneet huolen , ettei joku yli-innokas ja kiihkeä fani olisi päässyt toistamiseen hihassa roikkumaan.

• wanharouwa

Olen aivan kauhistunut!! Että uskalsi KOSKEA TK:n olkaa!!!
      Kyllä varmaan meni puku pesulaan, saastui rahvaan kosketuksesta!

Eihän sitä sen jälkeen enää laulaa voi, eieieieiei....

• osui ja uppos

Päivän paras ! ;-D Kiitos mainiosta ja nasevasta kommentista "Wanharouwa" ;-D

• Hehhee... Wanharouwa se täällä nyt taas tuttuun tapaansa ylireagoi ja dramatisoi...

• reppu ja reissumies

No mutta, wanharouwa olikin Luostolla. Hänellä onkin wiha-rakkaus -suhde Tapani Kansaan. Kansa ei taida vastata kumpaankaan tunteeseen.

• OK.
        reppu ja reissumies kirjoitti:

No mutta, wanharouwa olikin Luostolla. Hänellä onkin wiha-rakkaus -suhde Tapani Kansaan. Kansa ei taida vastata kumpaankaan tunteeseen.

Hyvin murjaistu!!! ;D Asia saattaapi olla juurikin noin.

• Zaizai

Jaaha. Wanharouwa näyttää olevan huumorinaisia ;o)

• wanharouwa
        reppu ja reissumies kirjoitti:

ollut wanharouwa Luostolla, aivan oli toinen suunta matkallani tällä erää :)

Nuo viha ja rakkaus ovat niin voimakkaita tunteita, etten tuhlaa niistä kumpaakaan TK:hon.

Mutta yrittäkääpä te vaan analysoida minua, ei haittaa ollenkaan, parempi sekin kuin että olisitte mummoja potkimassa kaduilla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1831
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      53
      1122
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      956
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      927
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      74
      910
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      45
      790
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      781
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      762
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      18
      752
    Aihe