Kuinka pitkään runkkaat ennen kuin annat satsin lentää?
Meikäläinen ei juuri harrasta salamarunkkaamista, koska orgasmi ei silloin tunnu yhtä hyvältä kuin pitkitetyssä runkkaamisessa. Optimaalinen tilanne on, että runkatessa antaa homman mennä pariin kertaan ihan orgasmin partaalle, mutta ei annakaan tulla... Sen jälkeen se lopullinen huipennus on paljon voimallisempi, parhaimmillaan tajunnanräjäyttävä. Puolen tunnin sessiotkaan eivät ole mulla harvinaisia. Tuntuu paremmalta, kun antaa kiihotuksen pikku hiljaa kasvaa eikä ala heti vedellä kuin raivotautinen apina. Sama juttu kuin seksin kanssa!
Kuinka pitkiä runkkaus sessioita?
7
3810
Vastaukset
- Laiska-Aatu
Kun mielikuvitukseni loppuu, annan mällin lentää. Joskus lotraan ruokaöljyn kanssa tunteja.
- slabawex
Riippuu niin monesta, joskus lotraan ruokaöljyn kans tunteja, useita kertoja, se on hyväksi eturauhaselle, nääs.
- silloin
Tunnin on ollut pitkin sessioni. :D
Ja pikitetty orgasmi on paras. Tuntuu kuin aivot räjähtäisi ilosta, :D
Joskus ihan lyhyitäkin 10min sessioita. - bunsen
silloin kirjoitti:
Tunnin on ollut pitkin sessioni. :D
Ja pikitetty orgasmi on paras. Tuntuu kuin aivot räjähtäisi ilosta, :D
Joskus ihan lyhyitäkin 10min sessioita.Harvoin alle tunnissa olen valmis. Kun alkaa runkkaamaan, niin sama sitten runkata ihan asiakseen.
- AnonyymiUUSI
1 1/2 tuntia
- AnonyymiUUSI
Runkkaan useita tunteja päivässä ilman laukaisua ja päivittäin. On painetta! Usein kyrpä laukeaa itsestään kun näkee herkullisen pystyperseen
- AnonyymiUUSI
Toi on jo juippua että laukeaa katseesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707