Iskelmän haastattelussa Tapsa kertoi ,että hyvä ystävänsä Pertti Ukkola antoi hänelle 50-vuotis syntympäpäivälahjaksi kopion Montrealin olympialaisissa painista voittamastaan kultamitalista, ja sanoi Tapsalle että : " Jos laulu olisi olympialaji, niin sulla olisi näitä jo monta ".
Tapsa sanoi , ettähän arvostaa suuresti tuota Perttin lausahdusta.
Monen olympiamitalin laulaja :-)
26
1446
Vastaukset
- haisi
Tuossa haastattelussa arvon herra "taiteilijan itsekehu suorastaan haisi. Harvoin olen kuullut kenenkään olevan noin täynnä omaa erinomaisuuttaan ja itseään. Kyllähän sitä tuollaisessa merkkivuosihaastattelussa toki urastaan pitääkin kertoa mutta jotkut osaa tehdä sen nostamatta itseään jalustalle kuten Tapsa.
No, mä en just tuota kyseistä haastattelua kuullut, MUT ( Huom! nyt tuli taas se MUTTA ;)), miksei muka sais olla ylpeä tekemisistään ja urastaan ?
Mä en ainakaan pidä sellasesta, että kokoajan pitäis jotenkin itseään ja tekemisiään vähätellä.- mutta ;D
Justiinax kirjoitti:
No, mä en just tuota kyseistä haastattelua kuullut, MUT ( Huom! nyt tuli taas se MUTTA ;)), miksei muka sais olla ylpeä tekemisistään ja urastaan ?
Mä en ainakaan pidä sellasesta, että kokoajan pitäis jotenkin itseään ja tekemisiään vähätellä.Joo, kyllähän pitääkin tietää että on tehnyt arvokasta työtä mutta ;D terve omanarvontunto ja itseriittoisuus on eri asia. Kuten tuossa aiemmin mainittiin, jotkut artistit osaavat tuntea tehneensä hyvää työtä ilman itsekehua kuten taas Tapsa tekee. Etkö lukenut viimeistä lausetta vai etkö ymmärrä lukemaasi. Ei asia ole joko tai, kuten sun pääkopassas tuntuu useimmiten olevan. Se ei suinkaan tarkoita että kehumisen toinen vaihtoehto olis vähättely, äly hoi!
- Jep!!!
mutta ;D kirjoitti:
Joo, kyllähän pitääkin tietää että on tehnyt arvokasta työtä mutta ;D terve omanarvontunto ja itseriittoisuus on eri asia. Kuten tuossa aiemmin mainittiin, jotkut artistit osaavat tuntea tehneensä hyvää työtä ilman itsekehua kuten taas Tapsa tekee. Etkö lukenut viimeistä lausetta vai etkö ymmärrä lukemaasi. Ei asia ole joko tai, kuten sun pääkopassas tuntuu useimmiten olevan. Se ei suinkaan tarkoita että kehumisen toinen vaihtoehto olis vähättely, äly hoi!
Asia on juuri niinkuin kirjoitat. Justiinaxin pitää vaan aina mennä äärimmäisyyksistä toiseen noissa jutuissaan.
- yksinäinen ratsastaja
Kyllä on huumorintajutonta ja lapsellista sakkia näillä palstoilla.
Se , mikä tekee Tapanista merkittävän viihdyttäjän, on se, että hänellä on yleissivistystä.
Ei Kari Tapio pysty keskustelemaan muusta kuin viinasta ja Reinotossuista.Se ei vähennä hänen ansioitaan tanssikansan viihdyttäjänä, mutta hänen ei tarvitse esittää vaatimatonta, koska sivistystaso ei muuhun anna edellytyksiä.
Se siitä ja loput kirjeessä. yksinäinen ratsastaja kirjoitti:
Se , mikä tekee Tapanista merkittävän viihdyttäjän, on se, että hänellä on yleissivistystä.
Ei Kari Tapio pysty keskustelemaan muusta kuin viinasta ja Reinotossuista.Se ei vähennä hänen ansioitaan tanssikansan viihdyttäjänä, mutta hänen ei tarvitse esittää vaatimatonta, koska sivistystaso ei muuhun anna edellytyksiä.
Se siitä ja loput kirjeessä.JUST NIIN!
Ja usein mä olen huomannut kans sen, että kun Tapsa sanoo jotain, niin jotkut aina katsoo sen heti itsekehuksi ja ajattelee, että kylläpä osaakin tyyppi olla itseään täynnä, mut jos joku muu laulaja sanois samallatavalla niin, niin ei oltain moksiskaan.- tuntuu olevan
yksinäinen ratsastaja kirjoitti:
Se siitä ja loput kirjeessä.Mitäs ihmeen huumorintajua tuossa nyt sitten pitäisi olla. Asia ei liity huumorintajuun tai sen puutteeseen millään lailla. Ja voisit varmaa perustella miten se Kansa muka on niin yleissivistynyt. Ei ole sen kummemmin kouluja käynyt kun lempattiin ulos kesken koulunkäynnin aikoinaan. Siinäkö se sivistys tuli vaiko ehkä siinä että otti muijan kellä on hieno sukupuu kun ei itsellään ole noita ansioita silläkään saralla?
- ...on
Justiinax kirjoitti:
JUST NIIN!
Ja usein mä olen huomannut kans sen, että kun Tapsa sanoo jotain, niin jotkut aina katsoo sen heti itsekehuksi ja ajattelee, että kylläpä osaakin tyyppi olla itseään täynnä, mut jos joku muu laulaja sanois samallatavalla niin, niin ei oltain moksiskaan.Sinä se olet sellainen kaiku että säestät aina kun hoksaat jotain "mukafiksua" juttua.
- OK.
tuntuu olevan kirjoitti:
Mitäs ihmeen huumorintajua tuossa nyt sitten pitäisi olla. Asia ei liity huumorintajuun tai sen puutteeseen millään lailla. Ja voisit varmaa perustella miten se Kansa muka on niin yleissivistynyt. Ei ole sen kummemmin kouluja käynyt kun lempattiin ulos kesken koulunkäynnin aikoinaan. Siinäkö se sivistys tuli vaiko ehkä siinä että otti muijan kellä on hieno sukupuu kun ei itsellään ole noita ansioita silläkään saralla?
No eipä kai sekään , että kuuluu johonkin aatelissukuun ole mikään yleissivistyksen mitta ?
Eipä tuossa Tapsan seppäsuvun sukujuurissakaan ole mitään hävettävää. Justiinax kirjoitti:
Mä en ainakaan pidä sellasesta, että kokoajan pitäis jotenkin itseään ja tekemisiään vähätellä.Tuo haastattelu tuli uudellen kello 19.33 ja OK. kirjoitti alun niin jatkan siitä, jos nyt joku ei kuullut tuota haastattelua.
Tapsa puhui niin viisaasti ja hyvin, et kirjoitan koko haastatelun tähän noin minuutin pituinen haastattelu.
Tapsa sanoi, ..Mä oon kyllä erittäin miten mä sanoisin sillai rennosti voitontahtoinen tyyppi, et mä haluun tehdä kaiken niin hyvin, kun mä kykenen..
Oon tehnyt kaikenlaista tässä laulun parissa monenlaisia tyylejä, se on ollut hyvin rikasta ja monipuolista, mutta kaikenaikaa on kuitenkin pitänyt muistaa se, et tärkeintä on aina kuulija joka kerralla sen hetkinen tilanne, missä kuulijat on, mitä he odottaa, vastata niihin odotuksiin mahdollisemman hyvin, ja tarjota yllätyksiä sitten semmosessa kohtuullisessa mitassa ei koskaan niin, et se rasittaisi liikaa kuulijoita, että joutuis näin pettymään.
Mulle taiteen tekemiseen ei kuulu se, et sen pitää olla vaikeeta vaan silloin, kun taideteos on musta onnistunut olkoon se minkä taidemuotona edustuskappale tahansa musiikin, kuvamataiteen, kirjallisuuden mikä vain niin sen pitää aueta rennosti ja selkeesti, se on minun filosofiani, ja ajattelutapani se pätee myös lauluun.
Lopussa tuli laulu salaisuudessain.- Poppana1
uralin kirjoitti:
Tuo haastattelu tuli uudellen kello 19.33 ja OK. kirjoitti alun niin jatkan siitä, jos nyt joku ei kuullut tuota haastattelua.
Tapsa puhui niin viisaasti ja hyvin, et kirjoitan koko haastatelun tähän noin minuutin pituinen haastattelu.
Tapsa sanoi, ..Mä oon kyllä erittäin miten mä sanoisin sillai rennosti voitontahtoinen tyyppi, et mä haluun tehdä kaiken niin hyvin, kun mä kykenen..
Oon tehnyt kaikenlaista tässä laulun parissa monenlaisia tyylejä, se on ollut hyvin rikasta ja monipuolista, mutta kaikenaikaa on kuitenkin pitänyt muistaa se, et tärkeintä on aina kuulija joka kerralla sen hetkinen tilanne, missä kuulijat on, mitä he odottaa, vastata niihin odotuksiin mahdollisemman hyvin, ja tarjota yllätyksiä sitten semmosessa kohtuullisessa mitassa ei koskaan niin, et se rasittaisi liikaa kuulijoita, että joutuis näin pettymään.
Mulle taiteen tekemiseen ei kuulu se, et sen pitää olla vaikeeta vaan silloin, kun taideteos on musta onnistunut olkoon se minkä taidemuotona edustuskappale tahansa musiikin, kuvamataiteen, kirjallisuuden mikä vain niin sen pitää aueta rennosti ja selkeesti, se on minun filosofiani, ja ajattelutapani se pätee myös lauluun.
Lopussa tuli laulu salaisuudessain.Ei tuo minusta mitenkään rehvakkaasti tai itseriittoisesti ollut sanottu. Ihan viisaastihan Tapsa tuossa mielestäni jutteli.
uralin kirjoitti:
Tuo haastattelu tuli uudellen kello 19.33 ja OK. kirjoitti alun niin jatkan siitä, jos nyt joku ei kuullut tuota haastattelua.
Lopussa tuli laulu salaisuudessain.Kiitti paljon Uralin, kun kirjoitit tuon haastattelun ! :) Mä en ollut just tuota pätkää kuullutkaan.
Tapsa puhui tosi fiksusti !- Joku vaan
uralin kirjoitti:
Lopussa tuli laulu salaisuudessain.Kuuntelitko eilen illalla , että tuliko Iskelmältä tuon haastattelun jälkeen vielä jotain muuta haastattelua Tapsalta ?
Täälläpäin kun ei ollenkaan kuulu tuo Iskelmä, niin en pysty niitä haastattelujakaan kuulemaan :( Joku vaan kirjoitti:
Kuuntelitko eilen illalla , että tuliko Iskelmältä tuon haastattelun jälkeen vielä jotain muuta haastattelua Tapsalta ?
Täälläpäin kun ei ollenkaan kuulu tuo Iskelmä, niin en pysty niitä haastattelujakaan kuulemaan :(Ei tullut enää Tapsan haastatteluja eilen illalla kuuntelin puoleen yöhön.
Tänään tuli kello 10.30 haastattelu sama haastattelu jonka OK. aloitti tässä ketjussa ja kirjoitin lopun eilen.
Kuuluuko sinulla iskelmän sivulle, kun menet lähetys netin kautta? Huomasin, et iskelmää voi kuunnella netin kautta.- OK.
uralin kirjoitti:
Ei tullut enää Tapsan haastatteluja eilen illalla kuuntelin puoleen yöhön.
Tänään tuli kello 10.30 haastattelu sama haastattelu jonka OK. aloitti tässä ketjussa ja kirjoitin lopun eilen.
Kuuluuko sinulla iskelmän sivulle, kun menet lähetys netin kautta? Huomasin, et iskelmää voi kuunnella netin kautta.Nyt tuli juuri äsken se haastattelu, josta tuolla toisessa ketjussa kirjoititkin, eli se, jossa Tapsa mainitsi Paula Koivuniemenkin ja sauvakävelyn yms.
"Maruzela" tuli haastattelun lopuksi. Taidanpa lähettää Iskelmään toivoksen, että he jonkun Tapsan haastattelun jälkeen soittaisivat "Elämäni laulukirjan". - Joku vaan
uralin kirjoitti:
Ei tullut enää Tapsan haastatteluja eilen illalla kuuntelin puoleen yöhön.
Kuuluuko sinulla iskelmän sivulle, kun menet lähetys netin kautta? Huomasin, et iskelmää voi kuunnella netin kautta.Menin Iskelmän kotisivuille ja siellähän tosiaan oli kohta, josta klikkaamalla sai Iskelmän kuulumaan koneelta.
Lämpimät kiitokset neuvosta Uralin. En ole juurikaan Iskelmän kotisivuilla vieraillut, (juuri siitä syystä kun se asema ei täällä kuulu ), joten hyvä kun vihjasit, että nykyään on mahdollisuus kuunnella Iskelmää myös netin kautta ! :-D Joku vaan kirjoitti:
Menin Iskelmän kotisivuille ja siellähän tosiaan oli kohta, josta klikkaamalla sai Iskelmän kuulumaan koneelta.
Lämpimät kiitokset neuvosta Uralin. En ole juurikaan Iskelmän kotisivuilla vieraillut, (juuri siitä syystä kun se asema ei täällä kuulu ), joten hyvä kun vihjasit, että nykyään on mahdollisuus kuunnella Iskelmää myös netin kautta ! :-DKello 16.30 tulee jälleen Tapsan haastattelu.
- OK.
uralin kirjoitti:
Kello 16.30 tulee jälleen Tapsan haastattelu.
Ärsyttää vaan kun tulee kokoajan noita samoja pätkiä. Nytkin tulitänään taas jo toisen kerran sama haastattelu ( kyseltiin taas sitä, että onko kaikki valmista kiertuetta varten). Toivottavasti tulisi tänään nyt vielä se pätkä, jossa Tapsa puhui siitä, että miksi hän tykkää laulaa niin monipuolista ohjelmistoa (Hopeisesta kuusta oli siinä mm. juttua) kuulin nimittäin sen haastattelun vain osittain perjantaina.
OK. kirjoitti:
Ärsyttää vaan kun tulee kokoajan noita samoja pätkiä. Nytkin tulitänään taas jo toisen kerran sama haastattelu ( kyseltiin taas sitä, että onko kaikki valmista kiertuetta varten). Toivottavasti tulisi tänään nyt vielä se pätkä, jossa Tapsa puhui siitä, että miksi hän tykkää laulaa niin monipuolista ohjelmistoa (Hopeisesta kuusta oli siinä mm. juttua) kuulin nimittäin sen haastattelun vain osittain perjantaina.
Minultakin jäi se haastattelu kuulematta haluaisin sen kuulla.
Kello 14.30 tuli haastattelu uusinta eilisestä josta on tuolla, halloo! nimimerkin aloitusketjussa juttua Tapsa siinä puhui Heikki Elon ja Pertti Jalosen mukana olosta ja lopuksi tuli Äidin pikkupoika.
Tuo kello 16.30 haastattelu oli kai viimeinen tältä päivältä.. En ole varma, mutta toimittaja sanoi kello 14.00, et pari Tapani Kansan haastattelua vielä tulee tänään..!
Kello 16.30 tuli eilinen uusinta Tapsa puhui kuntoilusta josta on juttua nimimerkin halloo! ketjussa melina tuli lopuksi, ja toimittaja sanoi laulun jälkeen, et käykää katsomassa Tapsan konsertista lisää ja sitten kertoi Tapsan kotisivujen osoitteen.
- wanharouwa
ansaitakseen pitäisi kyllä löytyä näyttöä muualtakin kuin täältä kotoisesta Suomesta.
Eipä taida löytyä. - miks ne
ei vois vaihtaa osia? Tapsukka pärjäis varmaan painijana paremmin kuin laulajana ja vastaavasti Ukkola paremmin laulajana kuin Kansa! Kannattais kokeilla!
- niin, että
laulu, paini ja kirjoitus ovat aina olleet ns. taidelajeja. Tulihan sekin selväks, että sulta ei käy niistä mikään! Vaikka kuinka yrittäis löytää jyvää sun kirjoituksesta! Mutta älä huoli, löytää se sokeakin joskus jyvän! Toivottavasti sinäkin.
- joo, joo
niin, että kirjoitti:
laulu, paini ja kirjoitus ovat aina olleet ns. taidelajeja. Tulihan sekin selväks, että sulta ei käy niistä mikään! Vaikka kuinka yrittäis löytää jyvää sun kirjoituksesta! Mutta älä huoli, löytää se sokeakin joskus jyvän! Toivottavasti sinäkin.
ja on olemasa niitä jotka ymmärtävät musiikin päälle, sekä niitä jotka luulevat ymmärtävänsä! Sinä onneton, (paini taidelaji,he,hee) kuulut siihen viimeksi mainittuun!
joo, joo kirjoitti:
ja on olemasa niitä jotka ymmärtävät musiikin päälle, sekä niitä jotka luulevat ymmärtävänsä! Sinä onneton, (paini taidelaji,he,hee) kuulut siihen viimeksi mainittuun!
Juu, ja sä kuulu aivan ehdottomasti siihen viimeksi mainittuun ryhmään.
- OK.
Tapsa on laulajana huippu, painijana ei varmaankaan niinkään pärjäisi, joten suutari pysyköön lestissään.
ps. Sinulle muuten suosittelisin , että harkitsisit nyrkkeilysäkin virkaa . - heh, hee
OK. kirjoitti:
Tapsa on laulajana huippu, painijana ei varmaankaan niinkään pärjäisi, joten suutari pysyköön lestissään.
ps. Sinulle muuten suosittelisin , että harkitsisit nyrkkeilysäkin virkaa .noinko kovasti ottaa Tapsukan nuolijan hermoon? Ja tuntuis, noitten mielipiteitten perusteella, et sua on käytetty aika säälimättä nyrkkeilysäkkinä!
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752