Ei jaksa oikeesti enää kuunnella
Olli eläkkeelle
9
1690
Vastaukset
- hugo christter
Se käy vaan duunissa, ei sitä oikeesti kiinnosta Yö:n sisältö sianperseen vertaa.
- Kuuntelet
No kuka helvetti sut sitten käskee kuuntelemaan, vitun daiju?
- hugo crhistter
Se haluaa aina kuunnella sitä kun mä duunaan sit bungholeen.
- nuoritsulamiäs
hugo crhistter kirjoitti:
Se haluaa aina kuunnella sitä kun mä duunaan sit bungholeen.
Huuko crhistterilä on näitä Remua ihannoivia peräkylien denwareita, jotka tulee uhoamaan ja zenabenttaan joka danitsullaan.
Oikeasti hän kyllä rakastaa Yötä, jossa soi Hurriganes.
- juulia
joo olen jo samaa mieltä kun ei voi nähdä keikan jälkeen ollenkaan heitä lähtevät karkuun...alan kyllästyä jo....
- iLonA88
Huoh. Ei käyny mielessä että niille ei ehkä oo varattu aikaa siihen, että tapaavat fanejaan? mä ainakin näin ne, pääsin kuviin jne. Upeita ovat, ja Yö ei ole Yö ilman Ollia.
- juulia
iLonA88 kirjoitti:
Huoh. Ei käyny mielessä että niille ei ehkä oo varattu aikaa siihen, että tapaavat fanejaan? mä ainakin näin ne, pääsin kuviin jne. Upeita ovat, ja Yö ei ole Yö ilman Ollia.
joo hyvä kun vastasit oisk iva kirjotella sun kaa
nyt on kaikkee ollu tänään ei kerkee kirjotella tänään mä niin tykkään niistä!!!jos ei niitä nää usein olo on kuin....
olis kiva saada joku kamu jonka ka lähtee keikoille kerran kuussa vaikka johonkin maksan vaikka puolet bensassta koska en luultavatsi voi juoda.
mulla on ikävä niitä nähdä!!!
lähtisitkö kohta ne on jyväskylässä...
varaan liput..
t,minna
kirjoita mulle pian - shooter1
juulia kirjoitti:
joo hyvä kun vastasit oisk iva kirjotella sun kaa
nyt on kaikkee ollu tänään ei kerkee kirjotella tänään mä niin tykkään niistä!!!jos ei niitä nää usein olo on kuin....
olis kiva saada joku kamu jonka ka lähtee keikoille kerran kuussa vaikka johonkin maksan vaikka puolet bensassta koska en luultavatsi voi juoda.
mulla on ikävä niitä nähdä!!!
lähtisitkö kohta ne on jyväskylässä...
varaan liput..
t,minna
kirjoita mulle pianKoska olli on ollut "yössä" syntymästään asti.. ;)
- juulia
iLonA88 kirjoitti:
hei olis kivaa kirjotella sun kaa enempikin.
oloen niin saamaton välillä.
olen yhä yön fani ollu nuoruudesta eikä lähteny pois kun ajattelin että....ne on mun elämää ollu n uoruudsta asti jo.kun ne aloitti olin kai 12 silloi....aikaa kulunu vai mitä.
en aina osaa tätä systeemiämutta kai mä opin...
juu kirjottele [email protected] pian jotain kai....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019