Olli eläkkeelle

shooter1

Ei jaksa oikeesti enää kuunnella

9

1670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hugo christter

      Se käy vaan duunissa, ei sitä oikeesti kiinnosta Yö:n sisältö sianperseen vertaa.

    • Kuuntelet

      No kuka helvetti sut sitten käskee kuuntelemaan, vitun daiju?

      • hugo crhistter

        Se haluaa aina kuunnella sitä kun mä duunaan sit bungholeen.


      • nuoritsulamiäs
        hugo crhistter kirjoitti:

        Se haluaa aina kuunnella sitä kun mä duunaan sit bungholeen.

        Huuko crhistterilä on näitä Remua ihannoivia peräkylien denwareita, jotka tulee uhoamaan ja zenabenttaan joka danitsullaan.

        Oikeasti hän kyllä rakastaa Yötä, jossa soi Hurriganes.


    • juulia

      joo olen jo samaa mieltä kun ei voi nähdä keikan jälkeen ollenkaan heitä lähtevät karkuun...alan kyllästyä jo....

      • iLonA88

        Huoh. Ei käyny mielessä että niille ei ehkä oo varattu aikaa siihen, että tapaavat fanejaan? mä ainakin näin ne, pääsin kuviin jne. Upeita ovat, ja Yö ei ole Yö ilman Ollia.


      • juulia
        iLonA88 kirjoitti:

        Huoh. Ei käyny mielessä että niille ei ehkä oo varattu aikaa siihen, että tapaavat fanejaan? mä ainakin näin ne, pääsin kuviin jne. Upeita ovat, ja Yö ei ole Yö ilman Ollia.

        joo hyvä kun vastasit oisk iva kirjotella sun kaa
        nyt on kaikkee ollu tänään ei kerkee kirjotella tänään mä niin tykkään niistä!!!jos ei niitä nää usein olo on kuin....
        olis kiva saada joku kamu jonka ka lähtee keikoille kerran kuussa vaikka johonkin maksan vaikka puolet bensassta koska en luultavatsi voi juoda.
        mulla on ikävä niitä nähdä!!!

        lähtisitkö kohta ne on jyväskylässä...

        varaan liput..
        t,minna

        kirjoita mulle pian


      • shooter1
        juulia kirjoitti:

        joo hyvä kun vastasit oisk iva kirjotella sun kaa
        nyt on kaikkee ollu tänään ei kerkee kirjotella tänään mä niin tykkään niistä!!!jos ei niitä nää usein olo on kuin....
        olis kiva saada joku kamu jonka ka lähtee keikoille kerran kuussa vaikka johonkin maksan vaikka puolet bensassta koska en luultavatsi voi juoda.
        mulla on ikävä niitä nähdä!!!

        lähtisitkö kohta ne on jyväskylässä...

        varaan liput..
        t,minna

        kirjoita mulle pian

        Koska olli on ollut "yössä" syntymästään asti.. ;)


      • juulia
        iLonA88 kirjoitti:

        Huoh. Ei käyny mielessä että niille ei ehkä oo varattu aikaa siihen, että tapaavat fanejaan? mä ainakin näin ne, pääsin kuviin jne. Upeita ovat, ja Yö ei ole Yö ilman Ollia.

        hei olis kivaa kirjotella sun kaa enempikin.
        oloen niin saamaton välillä.
        olen yhä yön fani ollu nuoruudesta eikä lähteny pois kun ajattelin että....ne on mun elämää ollu n uoruudsta asti jo.kun ne aloitti olin kai 12 silloi....aikaa kulunu vai mitä.
        en aina osaa tätä systeemiämutta kai mä opin...

        juu kirjottele [email protected] pian jotain kai....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe