mitenkähän näiden väitteiden kanssa oikein on ? Tiedän varman päälle että turisteja kuljettavan aluksen kapteeni käyttää joka päivä huumeita...paljon puhuttua siltaa rakentavan raskaan paalutuskoneen kuljettaja puhalsi tämän päivän uutisten mukaan poliisin alkometriin 1,6 promillen lukemat. Väitättekö ettei sekään pidä paikkaansa... Konehan kaatua romahti ja oli suoranainen ihme ettei kukaan loukkaantunut ?
totuus huume porvoosta
4
2197
Vastaukset
- Jorma73
täytyy vain todeta että huumeet ovat porvoossa todellinen onglema! Mene ravintolaan ja jos et törmää huumeisiin niin ihme
- fuck the police
thats da fucking dopetown !
Ja kuka vittu ihmettelee että kaikki nuoret käyttävät joka vitun huumetta mikä tulee vastaan, KAI NY SAATANA KU KANNABIS ON LAITONTA. Siitäpä ei ole kellekään mitään muuta haittaa kuin se, että poliisi tekee siitä ison ongelman !
Eihän sitä toki alaikäisille pidä antaa ! - Ei enää Porvoossa
Just...
Haluuko poliisin runkkaaja sulkea silmänsä kannabiksen haitoista. Oot ilmeisesti jo tuhonnut aivosi huumeilla.
Askolassa huumeet ovat ainakin yleisiä. Varsinkin Monninkylä area.
Olen nähnyt porvoolaisessa baarissa, kun viereisessä pöydässä jotkut aivonsa pilaavat vetivät valkoista jauhetta nenään. Toisessa baarissa eräs askolalainen imeskeli jotain eukkoa ja pudotti samalla pussin likan farkkutakin taskuun. - dwight-prv
Sinänsä aika jäätävää kritisoida huumeiden vetämistä alkoholia tarjoavissa ravintoloissa. Oja ja allikko. Huume se holikin on ja iso sellainen, jos ongelmana sitä katsoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517203Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425022HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002798- 1502113
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321706Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1381652- 201637
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4021573mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111367Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121337