En luota suhun

tippaakaan!

Siinä syy miksi en tee mitään...

17

2399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _fiilis_

      Harmi kun ei enää pysty luottamaan toiseen. Muuten niin mukava ihminen mutta todella epäluotettava lörppö. Ei ees halua muuttua. Joten en pistä enää tikkua ristiin tämän "suhteen" eteen vaan unohdan mokoman idiootin...

    • täällä...

      olet tietämättäsi jäänyt kiinni monestakin valeesta

    • täällä

      olet tietämättäsi jäänyt kiinni monestakin valeesta

    • Luottamus ansaitaan

      Kun on kyse ihmisistä,joilla on paljon menetettäää,luotamuksen rakentaminen jo heti ensi katseista alkaen on tehtävä hyvin.

      Jos tässä asiassa on mennyt pieleen,kaikki on menetetty.itselläni juuri se,etten kykenen luottamaan tähän henkilöön.Pahoin pelkään,että on lörpötellyt minusta ja meikäläisen kiinnostuksesta turhan monelle.Ei olisi tarttenut edes sille yhdelle!

      • mitä tarkoitat!

        Juuri vastaavanlaisesti kävi myös itselleni.


      • (häpeän)

        on uskouduttava jollekin ("luotettavalle"), ja se voi olla se suuri VIRHE

        onkos sinulla täysin puhtaat jauhot pussissa,
        ehkä sinun "ystäväsi" oli vain luotettavampi


      • juuri tuo

        että kaikki pitää heti mennä kertomaan jollekin "luotettavalle" joka taas kertoo sitä eteenpäin hyvänäkin juttuna :( ei paljon kiinnosta muakaan tehdä mitään kun kohta kaikki tutut ja tuntemattomatkin tietää. vedän harvoin herneitä nenään mutta tälläset asiat ovat juuri sellasia että oikeesti v*tuttaa.


      • Bon-es
        juuri tuo kirjoitti:

        että kaikki pitää heti mennä kertomaan jollekin "luotettavalle" joka taas kertoo sitä eteenpäin hyvänäkin juttuna :( ei paljon kiinnosta muakaan tehdä mitään kun kohta kaikki tutut ja tuntemattomatkin tietää. vedän harvoin herneitä nenään mutta tälläset asiat ovat juuri sellasia että oikeesti v*tuttaa.

        "luotettavalla"? Luottamushenkilöitä, jotka ovat vaitiolovelvollisia? Näitten käytöksestä olen minäkin vetänyt herneen nenään ja useasti...Tälläisiltä ihmisiltä pitäisi kieltää alkoholin JUOMINEN kokonaan, jotka ei osaa pitään suutaan kiinni. Ja sitten kun humalassa jutut vielä vääristyy entisestään, niin on kohta monen sopan ainekset kasassa. Tosin tässä "läänissä" monet taitaa "sopan" keittämisen ihan selvinpäinkin, vieläpä erittäin vähistä "aineista".

        ES


    • sinä,

      sitte vuoria siirtämään?
      Se ois helpompi homma mulle ku luotamuksen pettäminen.

      • muttei hänelle

        Hän petti luottamukseni niin pahasti eikä edes anteeksi pyytänyt. Eikä muuten jäänyt yhteen kertaan.


    • en ainakaan

      välitä paskan vertaa mitä kylillä minusta puhutaan. Sama saatanan hailee se on. Jos jotakuta kiinnostaa, niin ottakoon ihan itse selvää, niin näkee mitä todellisuus on.

      • Bon-es

        silloin kun nämä "paskan puhujat" ei vaikeuta toimeentuloa...

        Tosta "ottakoon itse selvää...", olen samaa mieltä. Olisi mielekkäämpääkin tekemistä kuin oikoa näiden "kun toi yksikin kertoi.." tyypien lausuntoja.

        ES


      • Onneksi
        Bon-es kirjoitti:

        silloin kun nämä "paskan puhujat" ei vaikeuta toimeentuloa...

        Tosta "ottakoon itse selvää...", olen samaa mieltä. Olisi mielekkäämpääkin tekemistä kuin oikoa näiden "kun toi yksikin kertoi.." tyypien lausuntoja.

        ES

        on myös fiksuja ihmisiä, jotka ei päättömästi usko juoruihin ja tajuavat, että luottamus on ansaittava teoilla, jokaisen kohdalla erikseen.


    • nyt selventää

      puhutko miehelle vai naiselle. Meitä on täällä satoja ja sinä säikytät kaikki.

      • miehelle.

        Anteeksi kaikki naiset jos säikyttelin, ei ollut tarkoitus :(


      • Bon-es
        miehelle. kirjoitti:

        Anteeksi kaikki naiset jos säikyttelin, ei ollut tarkoitus :(

        täällä alkaa olla luottamus pohjalukemissa moniin sekä oman että vastakkaisen sukupuolen edustajiin...:(

        Onneksi olen saanut tavata uusia ihmisiä viikoittain, kiitos vaihtelevan keikkatyöni...Jospa vielä...

        ES


    • minulla sama syy

      Olen ollut nyt jonkun aikaa ihastunut yhteen mieheen mutta hänen aikaisemmat tekonsa ja käyttäytyminen minuun liittyen on aiheuttanut sen etten yksinkertaisesti pysty luottamaan häneen!

      Kuvitellaan tilanne että ottaisin häneen yhteyttä. (Tämä on oikeastikin tapahtunut) No hän menisi heti kertomaan siitä jollekin typeristä kavereistaan jotka eivät osaa pitää mitään asioita omana tietonaan vaan levittävät eteenpäin hyvänäkin juttuna. En tajua miksi hän menee kertomaan asiasta koska se ensinnäkin on/oli meidän kahden välinen asia. Eipä siinä pitäisi ihmetellä miksi käyttäydyn kylmästi häntä kohtaan. Syy ja seuraus jne.

      En kyllä tiedä miksi edes haikailen hänen peräänsä kaiken tuon jälkeen. Häntä ei näyttänyt paljon hetkauttavan vaikka todella loukkaannuin hänen ääliökäytöksestään. Jos sellainen käyttäytyminen on hänestä ihan normaalia niin en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan, olkoonkin sitten muuten kuinka ihana ihminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2194
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1866
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1205
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      13
      1135
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe