eli voiko 2 kpl 24l/1,5hv kompressoria liittää yhteen,eli tehdä letkuun haarotus? ...yhden tuotto ei riittänyt ruiskumaalaukseen.
kompressorien liittäminen
3
805
Vastaukset
- EU-tarkastaja
Kaikki mikä ei ole erikseen kiellettyä,on sallittua.
- askartelua.
Jos noin vain putkitat kaksi kompuraa yhteen, niin niiden painekytkimet ei kuitenkaan ole säädetty käynnistämään samassa rajapaineessa.
Siis vain yksi tekee pumppaustyön ja toinen toimii vain lisäsäiliönä... saavutettu hyöty minimaalinen.
Jotta saisit hyödynnettyä molempien kompuroitten kapasiteetin, tulis niiden käynnistyminen releistää jomman kumman painetunnistinen mukaan.
Sitten tulee ongelmaksi laitteiden sähköistys.
Nyt, kun yhtäaikaa käynnistyy kaksi 230v 2 kw:n moottria, niin niiden sähkö pitäis ottaa sähköverkon eri vaiheista omilla sulakkeillaan.
Tästä keskustele sähkömiehesi kanssa.
Tuolla seikalla, että kompurassa on 5 litran tai 500 litran säliö ei merkitystä ole, sillä kulutettava ilma on kuitenkin tuotettava kompressorilla.- noiin
Kompurat oli 1,5 hp eli jotain 1.2 Kw kipale.
Ja olisi eduksi jos ne käynnistyisivät eri aikaan, jolloin rajapaine kytkimet saakin olla eri säädöissä. silloin toinen kompura lähtee käyntii myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849