Miksi ennen kunnallisvaalia pitää muuttaa

Arto Hirvonen

Hälyn jälkeen Kotkan virkamiesjohto ilmoitti lehdeissä ja alue uutisoinnissa, että Kotkan kauppatorin säännöt pidetään ennallaa eikä rajotuksia tehdä. Täma on todellista kultturia, jata aneminen Kotkan tori tarvitsee.

Samaan hengenvetoon kuitenkin halutaan rajoitta Kauppatoreilla yrittäjien toimintaa, koska muka jossakin päin SUOMEA on säännäkset ahdasmielisempiä kuin Kotkassa.

Monumentti Ravintolan asiakkaita on saatava muulla tavalla (anniskeluoikeudet)käymään Ravintolassa ilman kunnallislakia rikkomatta.

Unohtuiko virkamiehiltä se seikka, että Teltta kahvila on torille aina perinteisesti kuulunut ja tuonut muillekin myyjille asiakkaita. Suomalaisessa Torikultuusissa ei ole ennenkään alkohoolia myyty kiirteästä anniskelu Ravintolasta.

Perussuomalaisena kävin sadetta pitämäss kahvin ja mustikkapiirakan kanssa Teltta torikahvilassa KOTKASSA, koska minua on aina kiinostanut todellinen kansanomainen kulttuuri.

Virkamiehet totesivat, että ennen uutta kaupundin valtuustoa on tori säännökset heikenettävä Ravintolan hyväksi, kun ei tiedetä uudenlautakunnan ja Kotkan kaupungin valtuuston voimasuhteita.

Riterinä oli yhteinen wc paikka, jota muka toriyrittäjä asiakkaat saa käyttää edullisemmin kuin pitkää päivää tekevä Ravintola.

Tori säännöksiä ei ainakaan tältä osin pidä muuttaa. Säilytetään yksi paikka Kotkassa sääntö museana,jota kauempaakin tulevat ohikulkijat voivat ihailla eri tyyppisiä myynti kojuja torin täydeltä. EI pilata KOTKAN toria punertavilla samanlaisilla teltta myynti paikoilla. Moni arvoinen värikäs tari tuo myös Ravintolalle kaivattuja maksavia asiakkaita.

3

361

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juho eerola

Terve Arto. Olemme näköjään samoihin aikoihin linjoilla.
      Eilen kävin toriteltalla minäkin. Lasimauseleumissa oli yksi ukko joka iltistä luki. Teltalla noin 80 tyyppiä. Yli puoluerajojen..
      No huomenna sitten Karhulassa.

• Opettele

Perkele kirjoittamaan.

• wonterghem

Arto vain tasoitele minun suomen kirjoitustaito.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2270
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      892
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      872
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      558
      803
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      708
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      610
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      571
    Aihe