Moi,
Elikkä osaisko joku tsekata mikä on ongelmana alla olevassa?
int a=5;
int b=2;
System.out.println(a " / " b " = " a/b);
System.out.println(a " " b " = " a b);
System.out.println(a " - " b " = " a-b);
System.out.println(a " * " b " = " a*b);
valittaa tuossa kohtaa, missä miinustetaan, niin virhettä.. vaikka kaikki ainkain minun puusilmilläni on samanlailla kuin ylläolevissakin?
Joo tiedetään, että on muutakin vikaa kun tulostaa 5 / 2 = 2 mutta tarkoitus tässä onkin vain testitarkoitus... =)
pikkuinen ongelma
java-koodissani...
2
346
Vastaukset 2
- öalkasd
> System.out.println(a " - " b " = " a-b);
kuuluu olla:
System.out.println(a " - " b " = " (a-b));
koska merkkijono rakennetaan tässä vasemmalta oikealle presedenssisääntöjen mukaan ja tuossa alkuperäisessä yritetään vähentää "b":tä rakennetusta jonosta, vaikka vain operaattori on määritetty merkkijonoille. muut toimii siksi koska a/b ja a*b lasketaan ennen yhteenlaskua - ratkaisua
Laita ne (a/b) ja (a b) ym. Eli sulkujen sisään.
Sulla on muuttujat inttejä, niin tuloskin on intti. Muuta doubleksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l266850- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni39626Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 50464
- 30434
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30430En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 38426
- 37397