Yksi kysymys: kun nokitatte piriä, tuntuuko heti vedon jälkeen jotain vaikutusta, vai tuleeko ne ensimmäiset vaikutukset vasta 10 min päästä kerralla?
Kaverin kanssa kun nuuskitaan samasta erästä, itse saan aina heti vedon jälkeen jonkinlaisen pikku-sävärin, joka kuitenki jää aika miedoksi, ja vasta 10 min päästä kolahtaa kunnolla. Kaverini taas ei ole koskaan kokenut tuota alkusäväriä, vaan aine kolisee vasta silloin 10 min päästä. Ihmetyttää. Muutaman kerran ollaan vuosien varrella yhdessä vedetty biletysmielessä, ei sen kummempaa.
Kiitos asiallisista vastauksista :)
Pirin nokittaminen
10
5775
Vastaukset
- qwertry
Ekat nokat tuntuu kyl pikkasen, sydän alkaa ainakin lyömään nopeammin. Mut ne vaikutukset tuntuu vasta jonkun 10 - 30min päästä kunnolla. Ei siitä ainakaan mitään rushia tule.
- taliaivottttt
vitun tyhmä ei siinä ole mitään tiettyä sääntöä et tuntuuko se tai et vaikutus alkaa 10min päästä... Tiedätkö edes mitä amfetamiini on helvetti siit yleensä 10% on amfetamiinia ja kaikki muut jotai paskaa ja mitä enemmä se sattuu su limakalvoihis sen parempaa se on ja vittuuuun kaikki taliaivot
- Sisäpiiri
@pippiin piri=100% amfetamiinia :)
- eihajuakaan
Pirillä tulee aluks nopee kolahdus ja varsinainen menojalka rupee vipattaa sit kymmenen minsan päästä. Kokkelilla ei tule sitä alun kolahdusta, vaan se rupee toimii vasta muutaman minsan päästä. Siitä tunnistaakin aika hyvin että kolaa on jatkettu pirillä ja puudutusaineella jos kokkeli säväyttää heti.
- hajulla ollaan
Siinä taas tuoteselostetta. Myyntitykki kertoo kokemuksistaan ja aineensa laadusta.
- 14+2
Komppaan!
Suomessa ei saa mitää ykköslaatuista kokaa, vaan tuota jatkettua paskaa.. - 14+2
hajulla ollaan kirjoitti:
Siinä taas tuoteselostetta. Myyntitykki kertoo kokemuksistaan ja aineensa laadusta.
Hajulla ollaan - nimimerkillä esiintyvä on peräreikäänsä sormettava retardlapsi
- hajulla ollaan
14+2 kirjoitti:
Hajulla ollaan - nimimerkillä esiintyvä on peräreikäänsä sormettava retardlapsi
Kiitos luonnehdinnastasi. On minulla peräreikä, onko sinulta jo poistettu?
- et5tr4et5etret
Nokituksessa ei tule mitään, silmät lähinnä vuotaa vettä "sinappimaisesta" fiiliksestä.
Piriä olen yleensä bongilla kuitenkin polttanut savuna (tupakan seassa, syttyy paremmin palamaan), mutta silleen vaikutus alkaa heti!- oot provo tai peelo
Ihan perus vipua bogossa, ei vitussa toimi! vedät turhaan kaikki jatkoaineet keuhkoosi ja paskaisemmassa tapauksessa saatat vetää lasia. "Kiveä" eli kristallimaista pirii (ei kuitenkaa metaa oo) nii voi pellittää mut, en sanoisi että kannattaisi "parempien fiiliksien" toivossa kannattaisi bongii tunkea. Jos ei kärsät nappaa nii aina voi heittää pomminki ja jos on tietty ihoon, mitä en missää nimessä suosittele kenellekää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291