Huomasin vasta nyt, että olen unohtanut maksaa auton osamaksun Nordea rahoitukselle. Maksu on pari viikkoa myöhässä. Ei kait näin pienestä ajasta voi tapahtua mitään? Ja nyt ei ole enää rahaa maksaa viimeinen päivä tuplamaksua. Mitenköhän joustavia Nordea rahoituksessa ollaan?
Ajattelin soittaa sinne heti maanantaina.
Neuvoista kiitellen...
Nordea rahoitus
4
2315
Vastaukset
- ulosottonainen
Aikomukseni on kopistella ovellasi heti maanantaiaamuna.
Varaa tasaraha ja noutokorvaukseksi 60 euroa.
Älä lähde töihin ennen kuin tulen, virka-aikani alkaa 8.30. - Otto Poika
Yritysmaailmassa on normaalia venyttää maksuja, eli rahoittaja ymmärtää tämän.
Vasta silloin kun on puolitoista erää myöhässa on odotettavissa seuraamuksia (= tratta). Eli saat ehkä karhukirjeen ja seuraavassa laskussa viivästyskoron. On toki ystävällistä soittaa ja kertoa tilanne.
Vastaukseni perustuu takavuosina tehtyihin rahoitusalan tietojärjestelmiin. Eli tunnen tasan tarkkaan pelin hengen, myöhässä maksavat ovat rahoituslaitosten ykkösasiakkaita. Ilman perintäkulu- ja viivästyskorko-tuottoja nykyiset korkomarginaalit eivät olisi mahdollisia. - käytetty?
Lyhennysvapaita kuukausiahan on vuodessa kaksi, jos et ole vielä käyttänyt, nyt on oiva tilaisuus.
Niistä on sovittava etukäteen, joten maksamatta jäänyt on hoidettava asap, mutta perään voi hommata helpotusta.
Et sitten ihmetellyt ylimääräistä lompsassasi? - Martzu*
Jos lainat alkaa olla liikaa myöhässä, niin pankista soitetaan yleensä perään ennen mitään toimia.
Nämä ovat ns. vähäisiä myöhästymisiä, joilla ei ole väliä, jos on aina hoitanut lyhennyksensä muutoin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171