Mikä ihmeen Kokkolan Hermes??

KHermes

Ketä nämä pellet Kokkolasta oikein on? Luulevat pelaavansa jääkiekkoa vaikka Liigan tai Mestiksen sivut ei tunne koko porukkaa?

9

2498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KHermes

      Äläkä kirjottele mun nikillä enää mitään! Jos lasketaan yhteen Sportin tähän astiset saavutukset niin ei kannata paljon aukoa päätään! Sitä paitsi Hermeksellä on tällä kaudella tosi kova joukkue. Jos pelattaisiin harjotus ottelu Sportia vastaan niin Hermes aika suurella varmuudella voittas.

      • VaasanMaila

        Jos opettelisit rekisteröimään nikkisi niin sillä ei muut kirjoittelisi. Kysy vaikka äidiltäsi, tai pikkusiskoltasi, miten se tehdään. Ei se rekisteröiminen nyt niin vaikeata ole. Kokkolalaisellekaan. Onhan Savorulesikin osannut.

        Jos lasketaan yhteen hermeksen tähänastiset saavutukset ja laitetaan ne millilitran mittaan niin siitä ei pohja peittyisi. Paitsi kusesta, jota kyllä riittäisi. Ei siis kannata paljon aukoa päätään! Sitä paitsi vaikka hermeksellä on tällä kaudella tosi surkea joukkue se on sille aivan tavallista. Palataan asiaan sitten jos herpes jollain kabinettipäätöksellä nousee.


    • Uransa Huipulla

      Kokkolan Herpes on uransa huipulla. Suunta on selvä ja se on alaspäin.

      • alaspäin?

        Sehän on jo pohjalla.


      • VaasanMaila
        alaspäin? kirjoitti:

        Sehän on jo pohjalla.

        Ja pysyy.


      • KHermes
        VaasanMaila kirjoitti:

        Ja pysyy.

        Hermeksellä on nuori, taitava ja nälkänen joukkue. Olisi kyllä hyvä nähdä miten Sportin vanhoja ja hitaita "isolla" rahalla ostettuja pakkeja vietäs kahville!


      • VaasanMaila
        KHermes kirjoitti:

        Hermeksellä on nuori, taitava ja nälkänen joukkue. Olisi kyllä hyvä nähdä miten Sportin vanhoja ja hitaita "isolla" rahalla ostettuja pakkeja vietäs kahville!

        Hermeksen maksamilla palkoilla on varmasti nälkäinen. Mutta millä rahalla ne kahvit tarjottaisiin?


      • t.s.t
        VaasanMaila kirjoitti:

        Hermeksen maksamilla palkoilla on varmasti nälkäinen. Mutta millä rahalla ne kahvit tarjottaisiin?

        vetääkö se tamminen vielä tuplapalkkaa kusettaa teitä niin paljon kuin kerkiää ,lähtölaskenta on varmaan alkanut näkeehän sen jo sarjataulukosta Ja mitä kuuluu portti vaneihin niin älkää tulko enään koskaan KUSESKELEMAAN Kokkolaan olette täysiä mulkkuja kaikki tötterö hatut
        Kyllä nautein kun ÄSSÄT pisti kuonoon porttia keväällä parasta mitä voi tapahtua HAH HAH HAAA


    • Varmaakin jääkiekkoilijoita jotka eivät osaa pelata HYVÄÄ jääkiekkoa :]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe