Reinot jalkaan ja menoksi

ihanat Reiskat

onko ihanampia jalkaan laitettavia kuin reiskat.
Omistamme nyt mieheni kanssa kumpikin REINOT.

22

3669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NaVaN

hyvin paikoilleen ja pois. Perin äitiltä vähäkäyttöiset ja monta vuotta koko meidän poppoo hyödynsi niitä, koosta riippumatta. Meidän koiruli rakasti ylikaiken ja kiimaa edeltävässä uhmassa ja pesänrakennusvimmoissa antoi kyytiä. Se oli loppu meidän Reiska-duolle.

• olleet käytössä

kun lapset keksivät pyöreiden vuosien lahjaksi sellaiset. Mutta kun ketjun aloittaja sanoi "menoksi", en kyllä ole kenelläkään vielä nähnyt niitä tanssikenkinä. Meillä se "menoksi" typistyy vessaan menoksi :)))

• olleet käytössä kirjoitti:

kun lapset keksivät pyöreiden vuosien lahjaksi sellaiset. Mutta kun ketjun aloittaja sanoi "menoksi", en kyllä ole kenelläkään vielä nähnyt niitä tanssikenkinä. Meillä se "menoksi" typistyy vessaan menoksi :)))

Olen nähnyt sellaisia käytettävän pubeissa, kun niillä asiakkailla on tullut kaljasta kihti. Ja sitten yrittävät sinnitellä reinoilla ja siiderillä.

• Minulle ei sovi mitkään pehmeäpohjaiset tai joiustoa antavat pohjat. En käytä edes lenkkareita. Minulle tulee selkä kipeäksi jos on pehmeää jalkojen alla. Käytän kovapohjaisia mieluiten ja kuljen mieluiten myöskin vain asfaltilla. Pehmeässä maastossa kipeytyy selkä, taitaa olla kulumaa...

Niin ja kengän koko on numero 35, ei taitaisi olla reinoja siinä koossa. Hih hih

• NaVaN

niitä on lapsille ja nuorille, tarkistin juuri ;)

• selkävaivainen

Minulla päinvastainen selkävika.
        Ei kestä kovalla kulkemista.
        Metsäkävely vahvistaa minun selkääni.
        Reinoja on nykyään myös lapsille.
        Ainoja naisille ja tytöille.

• selkävaivainen kirjoitti:

Minulla päinvastainen selkävika.
        Ei kestä kovalla kulkemista.
        Metsäkävely vahvistaa minun selkääni.
        Reinoja on nykyään myös lapsille.
        Ainoja naisille ja tytöille.

Sitten meillä on erilaiset selkäviat. Itse en voi käyttää myöskään matalakorkoisia, niistäkin kipeytyy selkä. Käytän mieluiten aina hieman tavallista korkeampia korkoja ja niillä pärjään paremmin.

• selkävaivainen
        miljoona kirjoitti:

Sitten meillä on erilaiset selkäviat. Itse en voi käyttää myöskään matalakorkoisia, niistäkin kipeytyy selkä. Käytän mieluiten aina hieman tavallista korkeampia korkoja ja niillä pärjään paremmin.

Kulumaa, madaltumaa ym.on mulla.
        Myös heikot vatsalihakset.

• selkävaivainen kirjoitti:

Kulumaa, madaltumaa ym.on mulla.
        Myös heikot vatsalihakset.

Minä en muista omien vikojen nimiä ja kun en ole nyt kotona en voi tarkistaa papereista.

Itselle sopivat jalkineet ovat varmasta tärkeä asia selän kannalta.

• ohjelma

oliko reiskojen synttärit muistaakseni, siellä oli poikia 10-13v joilla oli reinot ulkopeleissä jalassa, ja kehuivat miten on kevyet, kuin myös helpot laittaa jalkaan.
        Oli kuvattu jossain kaupungissa kerrostalojen pihassa.
        Kokoja on aivan perheen pienimmillekkin.

• Chandra

hyvät on,mulla on kummatkin.Kumma juttu muuten miks nykyään kengän kärjet on nin matalia,ei mun pottu varpaat taho mahtua niihin.Reinot on tosi hyvät.Mullaoli ne jalassa kun käytiin sukuloimassa (miulla on jalat joskus tosi kipeät) niin siellä perillä tuli sukulaispoika vastaan jolla oli myös reinot jalassa ,hän oli 2-vuotias oltiin heti kavereita

• Kukurtaja

mukava lovetus siinä aukon suulla kun työntää ssitä jalkaa sissään, on jotain mitä sormeilla ettei lipsahtele sivuun.

• 57 v mies

Rantavedes soi suvinen sointi,vesi pärskyy on
      viihdyttävää.Puna sandaali, ihana käynti,
      naisen olemus jotain hellyttävää.

Vatsa kupera on,iho lämmin,punahuulinen
      söpö suu.Kutsuu leikkiin mua,miks emmin,
      kuitenkin kesä pois taas lakastuu.

Puna sandaalit mua rannalla oottaa,kirmaa veteen
      mun pellava pää.Povet kohollaan,vesi hohtaa,
      aallot veden kuin miljoona evää.

Hellästi toisiimme kietoudumme,syliin syvälle
      hän antautuu.Reinot ei ole jaloissamme,
      jalka kaunis ja paljas mulle ojentuu.

• lenita tykäisi

valkoisista tennissukista ja reiskoista?

• reiskat täytyy

hankkia pikimiten, olisi verrattomat postinhaku kengät.

• Reinot'

Isännälle ostettiin muutama vuosi sitten Reinot. Koko ajan niissä on ollut kuvottava haju, joka ei lähde millään pois. Lienevät sitä ulkomailla tehtyä sarjaa, vaikka muka suomalaisiksi mainostettiinkin.

• susa51

Eikö Reinot kuulu enemmänkin vanhainkoteihin ja siellä niitä ainakin on. Oletteko kuulleet että Reinot voi pestä pesukoneessa, hajun saa pois ja eivät hajoa moisesta käsittelystä:)

• susa51 kirjoitti:

Eikö Reinot kuulu enemmänkin vanhainkoteihin ja siellä niitä ainakin on. Oletteko kuulleet että Reinot voi pestä pesukoneessa, hajun saa pois ja eivät hajoa moisesta käsittelystä:)

joka ikäluokalle. Kyllä ne on ympärivuotiseen käyttöön sopivat ja hyvät jalkineet postinhaku reissulla.

Nuoremmatkin tykästyy, kun pirruuttain ostin viime jouluna rokkaripoitsulle, niin paras joululahjahan se oli ja naurua piisasi.

• Mettäläinen kirjoitti:

joka ikäluokalle. Kyllä ne on ympärivuotiseen käyttöön sopivat ja hyvät jalkineet postinhaku reissulla.

Nuoremmatkin tykästyy, kun pirruuttain ostin viime jouluna rokkaripoitsulle, niin paras joululahjahan se oli ja naurua piisasi.

Mene varovasti postilaatikolle reinoillasi. Kohta on jäätä ja ne reinot ovat liukkaat. Ettet vaan kupsahda ja sitten Mettäläiseen sattuu, ja itkettään voi voi.

• miljoona kirjoitti:

Mene varovasti postilaatikolle reinoillasi. Kohta on jäätä ja ne reinot ovat liukkaat. Ettet vaan kupsahda ja sitten Mettäläiseen sattuu, ja itkettään voi voi.

ikkään kuin hiipimällä talvella (reenauksen tulos), mutta varovainen pitää olla.

• Mettäläinen kirjoitti:

ikkään kuin hiipimällä talvella (reenauksen tulos), mutta varovainen pitää olla.

Sinä oletkin varmasti hauskan näköinen hiipiessäsi reinoilla, mutta muista, hiipimälläkin voi kaatua. Älä sitten itke, kun sua on kerta varotettu.

• miljoona kirjoitti:

Sinä oletkin varmasti hauskan näköinen hiipiessäsi reinoilla, mutta muista, hiipimälläkin voi kaatua. Älä sitten itke, kun sua on kerta varotettu.

noi naapurit tyylipisteitä antaa, joo ei itketä:))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3225
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      2180
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81