kaapeli modeemi rikki

motorola modeemi

konfasin jotain kaapeli modeemin sisältä ja sain kanavan muuttumaan toiseksi. nyt ei toimi lainkaan oma netti vaan käytän tässä alakerran naapurin nettiä.

miten saan omani taas toimimaan?

6

1221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanava

takaisin oikeaksi

• modeemi-

jossain on varmaan reset nappula tai reikä, paina kynän kärjellä niin asetukset palaa alkuperäiseksi

• motorola modeemi

olen resetoinut modeemin jo monta kertaa ohuella neulalla, mutta nettiin ei silti pääse. eli kanava ei muutu takaisin. mitäs seuraavaksi?

• luigi
        motorola modeemi kirjoitti:

olen resetoinut modeemin jo monta kertaa ohuella neulalla, mutta nettiin ei silti pääse. eli kanava ei muutu takaisin. mitäs seuraavaksi?

modeemeissa on pieni reikä johon tunkemalla pieni ohut esine saadaan laite resetoitua, mutta markkinoilla on myös modeemeja joissa resetointi käytävä on todella pitkä ja näin ollen resetointi vaikeaa. on hyvin todennäköistä että sinulla on sellainen modeemi. se on silloin uniikki kappale ja se pitää vaihtaa takuun piirissä uuteen.

• ramadan
        luigi kirjoitti:

modeemeissa on pieni reikä johon tunkemalla pieni ohut esine saadaan laite resetoitua, mutta markkinoilla on myös modeemeja joissa resetointi käytävä on todella pitkä ja näin ollen resetointi vaikeaa. on hyvin todennäköistä että sinulla on sellainen modeemi. se on silloin uniikki kappale ja se pitää vaihtaa takuun piirissä uuteen.

modeemin reset reikä kuuluu olla noin 2 milliä leveä ja neulan kuuluu työntyä noin 3 milliä modeemin sisään. jos resetointi ei toimi kokeile sähkö piikkiä tai sisäistä buutausta.

• motorola modeemi
        ramadan kirjoitti:

modeemin reset reikä kuuluu olla noin 2 milliä leveä ja neulan kuuluu työntyä noin 3 milliä modeemin sisään. jos resetointi ei toimi kokeile sähkö piikkiä tai sisäistä buutausta.

sisäinen boottaus ei onnistu kun en pääse modeemin sisään ja sähköpiikki ei auta tippaakaan. huomasin todella että neula työntyy todella syvälle modeemiin eli jälleen ovat myyneet paskaa tavaraa ja ei muuten ole ensimmäinen kerta kun ovat paskaa myyneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      126
      4140
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2992
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2514
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2091
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      254
      1688
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      45
      1613
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1557
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1426
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1410
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe