onko booking.com turvallinen?

tilaamassa sieltä hotellia

Onko muilla kokemuksia bookin.comista, onko luotettava?

147

32344

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsin ko.

      sivuilta kivan hotellin, ja sitten etsin hotellin omat kotisivut. Muutama e-maili, ja tuli halvemmaksikin kuin bookingin kautta.

      • alkuper.

        ei ole aikaa meilailla hotellien kanssa, haluan helposti hotlan, joka suht edukas ja kiva.


      • matkaaja vaan
        alkuper. kirjoitti:

        ei ole aikaa meilailla hotellien kanssa, haluan helposti hotlan, joka suht edukas ja kiva.

        Turvallinen on, mutta itse ostan hotellini ja lentoni espanjalaisista yrityksista. Hyva hotellihaku on tassa. (vaihda kieleksi englanti)

        http://www.hotelicia.es/


      • Tex mexico

      • luotettava varaamo
        matkaaja vaan kirjoitti:

        Turvallinen on, mutta itse ostan hotellini ja lentoni espanjalaisista yrityksista. Hyva hotellihaku on tassa. (vaihda kieleksi englanti)

        http://www.hotelicia.es/

        Onko hotelicia.es luotettava varaamo - onko jollain kokemusta esim. varauksen perumisesta tai muutoksista?
        - Palauttavatko rahat takaisin ilman kauheaa ruljanssia?

        Kyselen siksi koska kokemusta on huijarivaraamoista esim. Book In Hotels, jota ei kenenkään kannata käyttää!


      • booking = OK
        luotettava varaamo kirjoitti:

        Onko hotelicia.es luotettava varaamo - onko jollain kokemusta esim. varauksen perumisesta tai muutoksista?
        - Palauttavatko rahat takaisin ilman kauheaa ruljanssia?

        Kyselen siksi koska kokemusta on huijarivaraamoista esim. Book In Hotels, jota ei kenenkään kannata käyttää!

        Jos ja kun epäilyttää maksaa hotellia etukäteen millekään varaamolle, niin käyttäkää nimenomaan www.booking.comia tai www.venere.comia tai vastaavia, jotka toimivat vain välittäjinä eivätkä veloita luottokorttia, vaan huone maksetaan vasta perillä hotellissa.


      • Kaitsu22
        booking = OK kirjoitti:

        Jos ja kun epäilyttää maksaa hotellia etukäteen millekään varaamolle, niin käyttäkää nimenomaan www.booking.comia tai www.venere.comia tai vastaavia, jotka toimivat vain välittäjinä eivätkä veloita luottokorttia, vaan huone maksetaan vasta perillä hotellissa.

        Olemme käyttäneet usein booking.com palvelua ja on erittäin luotettava. Kokemuksia mm. Berliinistä, Roomasta ja Lissabonista. Pyytävät matkan jälkeen oman arvion käytetystä hotellista, hotellia valitessa kannattaakin lukea ensin muiden käyttäjien kuvauksia hotellista. Kun jättää ääripään arviot huomiotta, saa aika hyvän kuvan hotellista ja hinta-laatu suhteesta.


      • matkaaja+++
        matkaaja vaan kirjoitti:

        Turvallinen on, mutta itse ostan hotellini ja lentoni espanjalaisista yrityksista. Hyva hotellihaku on tassa. (vaihda kieleksi englanti)

        http://www.hotelicia.es/

        tässä tosi paljon hotellihakuja
        www.matkatarjoukset.inno-net.com

        itse varaan yleensä lento hotelli koska pakettihinta halvempi


      • mielummin
        booking = OK kirjoitti:

        Jos ja kun epäilyttää maksaa hotellia etukäteen millekään varaamolle, niin käyttäkää nimenomaan www.booking.comia tai www.venere.comia tai vastaavia, jotka toimivat vain välittäjinä eivätkä veloita luottokorttia, vaan huone maksetaan vasta perillä hotellissa.

        miksi nimenomaan ???? Onnhan niitä muitakin , mielummin hotels.com tai asiatravel.com


      • pikkeli1
        booking = OK kirjoitti:

        Jos ja kun epäilyttää maksaa hotellia etukäteen millekään varaamolle, niin käyttäkää nimenomaan www.booking.comia tai www.venere.comia tai vastaavia, jotka toimivat vain välittäjinä eivätkä veloita luottokorttia, vaan huone maksetaan vasta perillä hotellissa.

        halvimmalla pääset tilaamalla suoraan hotellista. lisäks booking antaa väärää infoa saatavuudesta. "loppuunmyyty" ei tarkota, etteikö vielä olis vapaita huoneita.
        Se vaan kiristää pieniä majoittajia -jos et anna meille kaikkea, näin me kerrotaan kaikille "ei vapaita huoneita"...


      • mime
        booking = OK kirjoitti:

        Jos ja kun epäilyttää maksaa hotellia etukäteen millekään varaamolle, niin käyttäkää nimenomaan www.booking.comia tai www.venere.comia tai vastaavia, jotka toimivat vain välittäjinä eivätkä veloita luottokorttia, vaan huone maksetaan vasta perillä hotellissa.

        Ei pidä paikkaansa. Varasin booking kautta ja maksoin hoteliin toivomuksen mukaan käteisellä
        Tein samaan aikaan varauksen kahteen hotelliinx2 yötä. Booking. Com veloitti molemmat tililtäni.
        Väittävät hotellin tehneen sen:
        hotellilla ei kortin numeroa?
        Mistä toinen hotelli muka tiesi toisen varauksen?
        Veloitus suomalaiselle tilille?

        joten booking.com tässä on takana.
        Onneksiei ollut iso menetyskun oli thaikku hotelli.å


      • mime
        mime kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Varasin booking kautta ja maksoin hoteliin toivomuksen mukaan käteisellä
        Tein samaan aikaan varauksen kahteen hotelliinx2 yötä. Booking. Com veloitti molemmat tililtäni.
        Väittävät hotellin tehneen sen:
        hotellilla ei kortin numeroa?
        Mistä toinen hotelli muka tiesi toisen varauksen?
        Veloitus suomalaiselle tilille?

        joten booking.com tässä on takana.
        Onneksiei ollut iso menetyskun oli thaikku hotelli.å

        ITSE ITSEÄNI täydentäen.

        Booking.com unohtaa mainita sivuillaan että jakavat luotokortti tiedot hotelleille suoraa.!!!
        ja nämä sitten veloittavat saman tien eli kysymyksessä ei ole katevaraus.

        Koska tapauksessani molemmat hotellit veloitettiin samalla tilisiirrolla, on sen tapahtunut booking.comin järjestelmästä
        Keskitetysti.

        Miten ja koska aiheettoman siirron saa takaisin on sitten eri ASIA!!

        ÄLKÄÄ AINAKAAN PIDEMPIÄ LOMIA VARATKO HEIDÄN KAUTTAAN


      • lisa3845

        Olen käyttänyt http://www.booking.com/index.html?aid=941723 varauspalveluita viimeisen viiden vuoden aikana noin kymmenen kertaa ilman ongelmia. Varauksia ympäri Eurooppaa. Aina on varaukset olleet kohdillaan hotellissa, ja pari kertaa hotellista on tullut suoraan sähköpostia kun ovat kyselleet jotain lisätietoja huoneen suhteen (twin/double bed). Luottokortilta ei ole koskaan veloitettu etukäteen vaan vasta hotelliin saapumisen jälkeen.


      • bookingvarailuja

        Booking.com on luotettava firma. Ja varauksista saa lisäksi bonusta Bonuswayn kautta( 10€ uusille käyttäjille) http://bit.ly/BonusW10e


      • Anonyymi
        bookingvarailuja kirjoitti:

        Booking.com on luotettava firma. Ja varauksista saa lisäksi bonusta Bonuswayn kautta( 10€ uusille käyttäjille) http://bit.ly/BonusW10e

        Ei ole luotettava! Juuri miestä ja minua huijattiin! Ei ikinä enää Booking.com! Järkyttävää, miten saavat vedättää ja valehdella!


      • Anonyymi
        luotettava varaamo kirjoitti:

        Onko hotelicia.es luotettava varaamo - onko jollain kokemusta esim. varauksen perumisesta tai muutoksista?
        - Palauttavatko rahat takaisin ilman kauheaa ruljanssia?

        Kyselen siksi koska kokemusta on huijarivaraamoista esim. Book In Hotels, jota ei kenenkään kannata käyttää!

        Eivät palauta.


    • huijattu

      omien kokemuksieni perusteella ehdottomasti en suosittele booking.comia kenellekkään!

      • nääsville

        ihmeessä miten booking.com sinua huijasi, hehän vain välittävät hotellin ja itse maksu tapahtuu hotellissa ?


      • live by the river
        nääsville kirjoitti:

        ihmeessä miten booking.com sinua huijasi, hehän vain välittävät hotellin ja itse maksu tapahtuu hotellissa ?

        Näin on yleensä. Jos maksu menee kortilta heti (ns. advance purchase), se ilmoitetaan selkeästi ennen varaamista.

        Olisiko nimimerkki "huijattu" hyvä ja kertoisi, miten booking.com on häntä huijannut? Olisi mukavaa tietää, sillä itselläni on vain hyviä kokemuksia kyseisestä sivustosta.


      • dkrmiv

        Et sitten viitsinyt kirjoittaa niistä kokemuksista mitään. Edes pari lausetta, niin kommentistasi voisi olla hyötyäkin.


      • pääkipua

        en minäkään.huijari koko yhtiö.


      • BOOKING- suosittelen

        Omasta kokemuksestani / mme en voi kun vain suositella BOOKINGIA!!!
        Olemma varannneet lähes parikymmentä eri majoitusta sitä kautta ja ei ole valittamista mistään!!!
        Paras kaikista!!! Voit varata ja muokata ja peruakkin jos tulee tarve- ilman kuluja ja maksat vasta paikan päällä!!!! Ihan huippu systeemi ja saa kännykkääkin sovelluksen josta helppo varata esim. kts lähellä minua!!!!
        plus voi jakaa kokemuksia plus ja miinus!!
        SUOSITTELEN KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • BOOKING- suosittelen kirjoitti:

        Omasta kokemuksestani / mme en voi kun vain suositella BOOKINGIA!!!
        Olemma varannneet lähes parikymmentä eri majoitusta sitä kautta ja ei ole valittamista mistään!!!
        Paras kaikista!!! Voit varata ja muokata ja peruakkin jos tulee tarve- ilman kuluja ja maksat vasta paikan päällä!!!! Ihan huippu systeemi ja saa kännykkääkin sovelluksen josta helppo varata esim. kts lähellä minua!!!!
        plus voi jakaa kokemuksia plus ja miinus!!
        SUOSITTELEN KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Minäkin ajattelin että helposti meni, mutta kun katselin tänään luottokorttini tilaa, sieltä oli hävinnyt puolet varaamani hotellin hinnasta, ilman selitystä. Tili nollilla. Soitin luottokorttiyhtiöön, sanoivat että on hotellimaksuun katevarauksena se.. omalla pankkisivullani ei näy mitään selitystä.
        Esitteessä ja vahvistuksessa sanotaan että ei veloiteta luottokorttia tässä vaiheessa.

        Toisaalta, kun kirjaudun omalle sivullenoi Booking comiin, siellä sanotaan ettei mulla ole voimassa olevia varauksia...
        Kuitenkin eilen ihan asianmukaisesti sain vahvistusvarauksen, jossa kaikki teidot kyllä paikallaan.. mikä homma tämä lienee...?


      • pikkeli1

        kerrankin asiaa tästä suuresta rikollisesta kusettajasta! ja vielä kahdelta kantilta: sekä majoittujalle että majoittajalle. Aina parempi ottaa yht suoraan hotelliin/motelliin -usein hmm myös halvempi..


      • mime

        Ihan samaa mieltä!!
        vastaus ylempänä.


      • Anonyymi
        live by the river kirjoitti:

        Näin on yleensä. Jos maksu menee kortilta heti (ns. advance purchase), se ilmoitetaan selkeästi ennen varaamista.

        Olisiko nimimerkki "huijattu" hyvä ja kertoisi, miten booking.com on häntä huijannut? Olisi mukavaa tietää, sillä itselläni on vain hyviä kokemuksia kyseisestä sivustosta.

        Booking.com todella huijaa. Se markkinoi varauksia, joissa muka olisi peruutusmahdollisuus 24h ennen sisäänkirjautumista. TÄMÄ EI PIDÄ PAIKKAANSA.

        Peruin yli 30h ennen matkaa ja en saanut mitään takaisin. 800e meni sinne.

        KIERTÄKÄÄ KAUKAA!

        Olin ennen heidän kanta-asiakas, enää en suosittele yhdellekään. Kaduttaa kun joskus olen suositellut.


    • Ei huonoa sanottavaa booking.com:sta. Ollaan varattu pari kertaa aiemmin ja hyvin on mennyt. Omasta puolesta suosittelen.

    • Toimii/Ei toimi

      Palasin juuri alpeilta hiihtomatkalta. Viimeisin varaus hotelli Novotel Geneve Centre oli todellinen epäonnistuminen. Varauksen olin tehnyt Booking.com kautta useita kuukausia etukäteen. Sen jälkeen luottokorttini numero oli muuttunut pankkien debet/credit korttimuutosten myötä, jonka vaikutusta en itse ollut rekisteröinyt. Hotelli oli lähettänyt päivää ennen hotelliyötä sähköpostin, että varaus perutaan koska kortin numero ei toimi. Eihän email vuorilla hiihtomatkaolevaa tavoita varmasti. Kännykällä olisi tavoittanut. Peruivat varauksen ja laskuttivat sitten tuplasti hotelliyöstä. Lisäksi paljastui, että hotelli dumppasi myydä edullistesti pahasti haisevat (pääosin tupakka) huoneensa, kertomatta että kyse oli tupakoivien huoneista vaikka pyydettiin tupakoimattomien huonetta.
      Booking.com kovasti painottaa, ettei käytä luottokortin tietoja, mutta välittää tiedot hotellille. Hotellit käyttävät tietoja vaihtelevasti. Huonoin kokemus oli vaimolla 1,5 vuotta sitten Booking.com varauksen kanssa, kun pariisilaisen hotellin työntekijä käytti hänen nettivarauksen kautta välitettyjä luottokorttitietoja useiden tuhansien eurojen edestä nettiostoksiin ennen kiinnijäämistään.
      Parhaiten toimivat hotellit lähettävät emailin heti varauksen saatuaan ja ajo-ohjeet. Jos tällaista ei tule, aion jatkossa laittaa hotelleille varmistuspyynnön suoraan.

      • live by the river

        Sinun olisi kyllä pitänyt itse ilmoittaa luottokorttisi numeron muuttumisesta hotellille, ei ihmekään että peruivat varauksen jos numero ei toiminut.
        Hotellia varattaessahan kerrotaan selkeästi, että savutonta huonetta ei taata, eli varaustilanteen mukaan mennään.
        Se, että pariisilaisen hotellin työntekijä oli käyttänyt vaimosi luottokorttitietoja ei tietenkään ole booking.comin vika. Vai millä logiikalla ajattelit näin?


      • paras sovellus
        live by the river kirjoitti:

        Sinun olisi kyllä pitänyt itse ilmoittaa luottokorttisi numeron muuttumisesta hotellille, ei ihmekään että peruivat varauksen jos numero ei toiminut.
        Hotellia varattaessahan kerrotaan selkeästi, että savutonta huonetta ei taata, eli varaustilanteen mukaan mennään.
        Se, että pariisilaisen hotellin työntekijä oli käyttänyt vaimosi luottokorttitietoja ei tietenkään ole booking.comin vika. Vai millä logiikalla ajattelit näin?

        aivan!!
        Sitä paitsi pidän kortillani rajaa aina sen verran että ei voi maksaa kun max 200 € / päivässä...
        Ja miten voi muka tilata toisen kortilla ilman koodia???????
        Seuraan itse aina kerran pvässä lomalla korttiini tapahtumia sekä normaalin pankkikortin (visa elektron) tapahtumia jotta kaikki oikein..
        Booking.co ei ole vastuussa tuosta työntekijästä!!
        Ja mitä tulee peruutukseen se on oma vikasi. Niinhän siellä sanotaan.
        Luuletko että ne soittelee tuhansien perään ja kysyy onko sun korttinro oikein?? Haloo.......
        Savulliset/savuttomat huoneet ovat TOIVEITA!!!!
        Bookingilta saa suoraan kopion varauksesta ajo-ohjeineen jos et ole huomannut......... tsekkaappa s.postisi.... Sitä paitsi minäkin tsekkaan kännykällä aina ennen vielä hotelliin menoa pvää/kahta ennen että varaus on ok... omaa saammattomuuttasi voit kiittää..
        Booking on asiallinen ja paras!!


      • 2500.com

        tässäkin olisit voinut buukata suoraan accorhotellin omilta sivuilta,,, :)
        suora AINA halvempi ja parempi


    • kaytettyon

      olen viimeisen 4-5 vuoden aikana varannut vuosittain muutaman kerran tätä kautta ja aina olen saanut mitä pitikin. suosittelen

      • jjjjhhha

        Olen käyttänyt Booking.com varauspalveluita viimeisen viiden vuoden aikana noin kymmenen kertaa ilman ongelmia. Varauksia ympäri Eurooppaa. Aina on varaukset olleet kohdillaan hotellissa, ja pari kertaa hotellista on tullut suoraan sähköpostia kun ovat kyselleet jotain lisätietoja huoneen suhteen (twin/double bed). Luottokortilta ei ole koskaan veloitettu etukäteen vaan vasta hotelliin saapumisen jälkeen. Kannattaa katsoa kuitenkin hinnat aluksi booking.comista ja tämän jälkeen hotellin sivuilta. Välillä voi löytää hotellin sivuilta parempia tarjouksia.


    • booking.com huijaa

      Booking.comin ilmoittamiin hintoihin ei kannata luottaa!!

      Meille hinnaksi luvattiin kaikkinime veroineen yms 488€ ja kuitenkin tililtä veloitettiin 540€. Syyksi booking.com ilmoitti että hotelli oli käyttänyt ERI kurssia kuin he veloittaessaan huoneesta. Aikamoista ku#&tusta.. booking.comilta siis.

      Jälkeenpäin kävin hotellin omilta sivuilta katsomassa ja siellä ilmoitettiin että eurohinnat ovat vain referenssihintoja. Eipä ollut booking.com sivulla mitään tästä puhetta.

      Enpä voi suositella kyseistä välityspalvelua.

      • pääkipua

        meille kävi kanssa vähän huonosti, koska luimme booking.comin ehdoista, ettei meille tule peruutuskuluja, mutta hotelli, johon varasimme, otti heti 25%, jota ei palauteta, vaikka löytäis jostain toisesta hakuukoneesta halvemmanhinnan, eli se siitä hintatakuusta. Sanovat, että hintatakuu olikin voimassa vain 24 h.
        Suosittelen varamaan hotels.comia tai muita, jotka varmasti ovat luotettavia.


      • Tyhmiä?!

        Teille luvattiin? Kuka lupasi? Varausvahvistuksessa hinta on luonnollisesti kyseisen maan valuutassa eikä summa siitä muutu. Valuuttakurssit sen sijaan muuttuvat eli on ihan luonnollista että euromääräinen summa määräytyy maksuajankohdan mukaan. Jos ko. maan valuutta heikkenee euroon nähden niin silloin euromääräinen hinta on luonnollisesti pienempi kuin varaushetken valuuttakurssilla. Olisiko ollut kusetusta jos olisitte maksaneet vähemän kuin varaushetken euromääräinen hinta oli?


      • pääkipua kirjoitti:

        meille kävi kanssa vähän huonosti, koska luimme booking.comin ehdoista, ettei meille tule peruutuskuluja, mutta hotelli, johon varasimme, otti heti 25%, jota ei palauteta, vaikka löytäis jostain toisesta hakuukoneesta halvemmanhinnan, eli se siitä hintatakuusta. Sanovat, että hintatakuu olikin voimassa vain 24 h.
        Suosittelen varamaan hotels.comia tai muita, jotka varmasti ovat luotettavia.

        "otti heti 25%, jota ei palauteta, vaikka löytäis jostain toisesta hakuukoneesta halvemmanhinnan, eli se siitä hintatakuusta." Se, että luottokortilla veloitetaan heti 25 prosentista varauksen arvosta, johtuu hotellin määräämistä ehdoista, ei suinkaan booking.comista. Hintatakuun pituudesta (24 t) on todennäköisesti maininta hotellin kohdalla. Suurin osa ongelmista johtuu siitä, että varaajaa ei lue ehtoja riittävän huolellisesti.


      • tämä on paras
        pääkipua kirjoitti:

        meille kävi kanssa vähän huonosti, koska luimme booking.comin ehdoista, ettei meille tule peruutuskuluja, mutta hotelli, johon varasimme, otti heti 25%, jota ei palauteta, vaikka löytäis jostain toisesta hakuukoneesta halvemmanhinnan, eli se siitä hintatakuusta. Sanovat, että hintatakuu olikin voimassa vain 24 h.
        Suosittelen varamaan hotels.comia tai muita, jotka varmasti ovat luotettavia.

        siellä lukee joko maksuton peruutus tai että veloitust suoraan ja maksua ei palauteta- nämä halvempia..
        En suosittele hotelscomia tai muuta vain ja ainoastaan booking.com


    • Paris Hilton

      Olen varannut hotellin pari kertaa booking.comin kautta ja aina hankaluuksia.New Yorkissa ei ensin löytynyt varausta. Halusivat myydä huoneen kalliinpaan hintaan. Kun olin itsepäinen ja väitin vastaan, varaus sitten löytyikin.Kotiin tultuani hotelli velotti kahdesta huoneesta. Melkoinen sotku. Lopulta luottokorttini suljettiin niin että toista maksua ei voitu ottaa. Booking.con vähät välitti asiasta. Toinen episodi sattui Berliinissä. Hotelli veti välistä kaikenlaisia maksuja joista varauksessa tai nettisivuilla ei mainittu mitään.Pyysin kuitteja maksuista mutta niitä ei kirjoitettu. Booking.comia ei asia kiinostanut. Luulisi että haluavat tietää minkälaisia hotelleja käyttävät. Tämän jälkeen olen käyttänyt mm. hotels.com. Hotelli maksetaan samantien ja näin ollen hotellissa ei enää peritä mitään maksuja.Hyvin on sujunut. Omalta osaltani en voi suositella booking.comia.

      • pikkeli1

        booking.comia ei kielteinen palaute kiinnosta -etenkään niitä itseään koskeva. palautesivuilla deletoivat itseään koskevan negatiivisen.
        se kusettaa niin mennen tullen kaikkia osapuolia, mitäs -haluu itellee kaiken irtoovan rahan. Hotelleilta perivät 15% maksusta eli ei niillä huonosti mene..
        paras -ja usein myös halvin- vaihtoehto AINA on varata suoraan hotellista.
        bookingia voi käyttää siihen, että katselee eri vaihtoehtoja ja sitten ottaa yht suoraan hotelliin. itse saimme apartementin näin 400 halvemmalla ohi bookingin.,.


      • Anonyymi
        pikkeli1 kirjoitti:

        booking.comia ei kielteinen palaute kiinnosta -etenkään niitä itseään koskeva. palautesivuilla deletoivat itseään koskevan negatiivisen.
        se kusettaa niin mennen tullen kaikkia osapuolia, mitäs -haluu itellee kaiken irtoovan rahan. Hotelleilta perivät 15% maksusta eli ei niillä huonosti mene..
        paras -ja usein myös halvin- vaihtoehto AINA on varata suoraan hotellista.
        bookingia voi käyttää siihen, että katselee eri vaihtoehtoja ja sitten ottaa yht suoraan hotelliin. itse saimme apartementin näin 400 halvemmalla ohi bookingin.,.

        Booking.com väärentää ja vääristää majoituspalveluiden saatavuutta,hintaa,varustelutasoa sekä sijantia koskevia yksityiskohtia. Lisäksi vääristää asiakkaitten palautteita mieleisikseen "positiivisiksi"

        Booking.comin "katevaraus" tarkoittaa todellakin sitä että yrittävät veloittaa hotellimaksun kahteen kertaan, kylmäverisiä huijareita poliisissa on useita asioita vireillä. Omalla kohdallani perheelle vahinko oli yli kolmesataa. Rahoja on turha vaatia takaisin ilman viranomaistoimia. Yksinkertaisesti älkää antako luottokorttinne tietoja booking.comille.

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8e7e3fcc-ac4e-4ea4-86af-517ccf4fa8f8

        Jos joku on kiinnostunut niin näille roistoille löytyy fyysinenkin osoite:

        http://www.yritystele.fi/yrityksen-tiedot/booking-com-finland-oy/yhteyst...

        Varsinainen pääjehu löytyy täältä ihan vaan interpolia varten tässä hänen yhteystiedot

        https://www.finder.fi/Yrityspalvelut/Booking com Finland Oy/Helsinki/yht...

        vastuumies:

        David Koker

        https://partner.booking.com/en-gb/taxonomy/term/518


    • luotettavia ovat

      Kannattaa varmasti tulostaa voucher matkaan mukaan, ni ei tule epäselvyyksiä hotellissa! :)

    • Tosi pettynyt

      Sillä olisin saanut hotellihuoneen halvemmalla suoraan hotellista.

    • tyytyväiset asiakkaa

      Olen käyttänyt booking.comia useita kertoja ja aina on toiminut hyvin. Huone on ollut se, jonka olen varannut, hinnat on pitäneet paikkaansa. Matkustamissani maissa käytössä turisti- ja kaupunkitms. verot, jotka puuttuvat booking.comin sivulla mainituista hinnoista mutta siellä kerrotaan, että ne puuttuu. Näin osaan ne laskea ilmoitettuun hintaan lisäksi. Olen myös saanut huoneen bookingin kautta hieman edullisemmin kuin hotels.comin kautta.

    • Junde2

      Minä tai matkaseurueeni on varannut hotellin kuusi kertaa peräkkäin booking.com:n kautta. Kaikki varaukset ovat toimineet niin kuin on pitänyt.

      Juuri varattiin hostellihuoneet Varsovasta. Valuutta on zlotyina, joten lopullinen euromäärä selviää kun valuutta on vaihdettu. Booking.com on mielestäni ollut selkein ja informatiivisin varaussivusto joskin nyt huomasin hotels.com :in sivujen kehittyneen valtavasti edellisestä tutkailustani. Erään hotellihuoneen hintakin oli muutaman euron halvempi joten saatan kokeilla seuraavaksi myös hotels.com:ia. Varaukset suositellaan aina tulostettaviksi ja mieluiten englanninkielisinä mukaan otettaviksi. Näin on todiste varauksesta jos hotelli on jotenkin sössinyt sen.

    • Juntti Leijona

      Hei!
      Etsin Pariisista hotellia ja vaikka niitä löytyy sadoittain, en löydä mistään juuri oikeaa. Tällainen sen pitäisi olla:
      - ei saa olla pahaa hajua huoneessa
      - huoneen lämpötilan pitää olla sopiva
      - sängyn pitää olla vähintään 80 x 200 ja
      - ehdottoman puhdasta pitää olla.
      Huone voi olla kooltaan millainen hyvänsä, portaita saa olla ja sisustukseksi riittää se sänky, vaatenaulakko ja yksi tuoli.
      Nettisivuilla mainostetaan lähinnä minibaaria, vedenkeitintä ja hotellin "luxorious" ilmapiiriä. Mutta niistä minä vähät välitän. Olen tosi kiitollinen vinkistä.

      • urpo6667

        Et oo tosissas?? Kait tää on näitä netti-idiootteja mitkä spämmää...
        ei kait kukaan välitä huoneen lämpötilasta ja ja onko tuolia ja mikä sängyn koko on??
        Pääasia että on lukollinen, suht siisti paikka missä nukkua..
        Vedenkeitin / kahvinkeitin ja minibaari eli jääkaappi ovat ehdoton!!!!


    • Mahtaisiko kelvata?

      Kokeile tätä!

    • romerome

      Varasin tänään Roomasta hotellihuoneen bookingin kautta. Maksuhan nettisivujen mukaan tapahtuu vasta perillä, mutta bookingin sivuilla oli lueteltu maksuvaihtoehdoiksi vaan visat ja mastercardin ynnä muut. Onko siis niin ettei sitä huonetta voi sitten paikan päälläkään maksaa kuin visalla tms? Luottokortti jolla varauksen tein ei ole mulla itselläni käytössä matkalla, mutta ei kai sillä lopulta ole väliä vaikka yöt maksaisikin sitten Roomassa esim käteisellä? Vai täh...?

      Kuuluiskohan tää sittenkin tyhmiin kysymyksiin...

    • Booking.com ok

      Varmaan siellä käteinen käy. Joku hotelli voi jopa ilmoittaa että huone on maksettava käteisellä vaikka varauksessa tarvitaankin luottokortti. Luottokortin avulla hotelli voi periä saatavansa jos sinä teet oharit. Luottokortin on syytä olla voimassa varaukseen asti.

    • 123456789230

      Monta kertaa olen varannut booking.comin kautta ja siitä johtuvia ongelmia ei ole ollut.
      Kerran on jäänyt yksi hotelli löytämättä ja siitä tuli kysely seuraavana päivänä sähkopostilla. Kerroin ettei edes paikallisten avustuksella hotellia löytynyt ja booking.comista otettiin yhteyttä kys. hotelliin ja saivat sovittua niin etten joutunu maksamaan siitä mitään.

      Tiedot varauksesta ja varsinkin hotellin puhelinnumero kannatta tulostaa. Osoitteet ovat yhtä poikkeusta lukuunottamatta ollet oikein mutta kartta ei. Kerran hotelli oli n. 8km päässä siitä mitä kartta näytti. Sittemmin kys. hotelli poistettiin sivustolta kun eivat ilmoittaneet sinne oikeaa sijaintia.

      Koskaan ei ole luottokorttia veloitettu etukäteen vaan aina olen maksanut vasta hotellissa. Muutaman euron/yö voi säästää jos kysyy hintaa ja varaa suoraan hotellista.

      Booking.com toimii ainoastaan välittäjänä ja kaikki tiedot perustuvat siihen mitä hotellit ilmoittavat

    • Suosittelen

      Tänä vuonna olen olen reissanut jo kolmessa hotellissa, joiden varaukset ole tehnyt booking.com n kautta eikä mitään ongelmaa ole ollut. Tällä hetkellä on kaksi varausta tehtynä. Muutaman viimevuoden sisään on tullut käytettyä ko. varaussivustoa useamman kerran ja kaikki on mennyt ilman mitään probleemia.

    • Tommi----

      booking.com on muuten ihan luotettava, ja turvallinen, mutta ne tekstit "viimeinen vapaa huone, varaa äkkiä" ovat täyttä soopaa. Tosin samoja tekstejä on muillakin agenteilla.

      Booking.comin tiedot ovat yleensä parhaiten ajantasalla. Hinnat tuppaavat olemaan ihan samoja joka paikassa. Booking.com ilmoittaa hinnat selvästi, mutta jos varaat suoraan kohteesta (esim. ulkomaisen hotellin omilta sivuilta) voi päälle rapsahtaa sitä sun tätä, esim. kaupunkiveroa.

      • Anonyymi

        Olin helmikuussa 2018 Espanjassa, Booking.com järkkäsi huoneiston kerrostalosta Alicantesta pohjoiseen merenrannan lähettyviltä 3 viikoksi. Heiltä ei kai saa pidempiä kuin 4 viikon tai olisiko 1 kk vuokrauksia. Talossa oli hyvin rauhallista ja huoneiston lämmitys ja yleensäkin kaikki asiat kunnossa. Pieni puute oli, että TV:n ohjelmiin ei saanut tekstityksiä esim. englanniksi. Ulkomaiset filmit oli dupattu kaikki espanjaksi.

        Olin oikein tyytyväinen Booking.com:n toimintaan. Huoneisto oli aika perinpohjin kuvattu esitteessä. En muista, maksoinko yhtään mitään ennakkoa. Allekirjoitin huoneistoon saapuessani sopimuksen ja maksoin koko summan, yli 700€ heti kerralla. Avainten antaja (jonku huoltofirman henkilö) kertoi suoraan, että Booking.com:n osuus maksuistani oli 20% (joku täällä S24:ssa puhui 15% osuudesta, kun oli kyse hotellista). Kuitin erittelyineen sain heti.
        Mitään ylimääräisiä lisämaksuja ei ilmestynyt.
        Vähän mietin sitä, mitä joku tiedote/lappu huoneistossa siivouksesta ja sen hinnasta tarkoitti. Soitin siitä huoltofirmaan, ja he sanoivat, että se oli vain mainos jos asiakas haluaa siivojan kesken loman. Hinta varmaan alle 1/2 suomalaisen siivousfirman hinnasta, ehkä se oli 20-30€. Sitten ennen Suomeen lähtöä jätin tämän huoneiston oikein hyvään ja siistiin kuntoon ennenkuin jätin avaimet huoneistoon. Kaikki muuten hyvin, paitsi mainoksia tuli sähköpostiini.
        Luulin ensin, että tämä ainakin 10 matalien kerrostalojen yhteisö (aita ympärillä) olisi pelkkä turistialue. Selvisi, että se oli ihan tavallisen kansan alue, mutta kuitenkin vaikutti aika hiljaiselta. Tapasin pari miesasiakasta, paikallisia, ja he kertoivat asuvansa vakituisesti tuossa talokompleksissa.
        Se, mitä Booking.com teki markkinoinnissaan, oli heidän "viimeinen huoneisto tässä kohteessa" -hoputtelu. Jostain selvisi myöhemmin, että se olikin heidän ainoa välitettävä kohteensa tällä kerrostaloalueella! Mainos: vain yksii huoneisto jäljellä, kiiruhda!

        Olen nyt eläkkeellä (mies), ja mietin lähteväni ehkä ensi vuonna loppusyksystä 4 kk:n ajaksi Espanjaan tai ehkä Portugaliin.
        Lähden taas aika pian Alicanten lähelle, mutta nyt tuttavani kanssa samaan huoneistoon, pariksi viikoksi lomalle. Hänellä on joku luotettava ennestään tuttu vuokranantaja, keskieurooppalainen mies, joka vuokraa Espanjan asuntoaan syksyisin ja talvisin.


    • Junde2

      Tuo "viimeinen vapaa huone, varaa äkkiä" harmittaa silloin kun on varaamassa huoneita isommalle porukalle. Ei voi koskaan tietää putkahtaako niitä huoneita hetken (muutaman päivän) päästä lisää tarjolle vai onko ne oikeesti loppu tai hinta pompannut 2-kertaiseksi.

      • pikkeli1

        siis niiden viestit "viimeinen huone", "loppuunmyyty", täyteen varattu" on ihan täyttä niiden omaa paskapuhetta.. -kysy suoraan hotellista. nimim.motellin omistaja


    • tinni22

      Varasin tyttärelleni huoneen Milanon lentokenttähotellista,booking.comin kautta tiliäni veloitettiin tuplahinnalla sekä tyttäreni joutui maksamaan vielä käteisellä,lähtiessään hotellista,ikinä en käytä enää kyseistä firmaa kuoletin varalta luottokorttinikin ettei tule ikäviä yllätyksiä.....

    • Junde2

      booking.com on vain välittäjä eikä veloita mitään maksuja.

      • Epäilyttää kertomus

        Tarkoitatko tinnittäjä, että maksoit huoneen kolmeen kertaan eli tyttäresi maksettua hotellimajoituksen hinnan hotellilla, sinun kortiltasi veloitettiin vielä tuo sama maksu kahteen kertaan? Kannattaa oll yhteydessä luottokorttifirmaan jos tuollainen kolmoislaskutus on tapahtunut. Tyttärelläsi on tietysti kuitti maksetusta hotellihuoneesta joten asia varmaan selviää. Samoin booking.com:n varausvahvistuksessa on varatun majoituksen hinta.

        Ettet vain olisi jättänyt jotain kertomatta?


      • Epäilyttää kertomus
        Epäilyttää kertomus kirjoitti:

        Tarkoitatko tinnittäjä, että maksoit huoneen kolmeen kertaan eli tyttäresi maksettua hotellimajoituksen hinnan hotellilla, sinun kortiltasi veloitettiin vielä tuo sama maksu kahteen kertaan? Kannattaa oll yhteydessä luottokorttifirmaan jos tuollainen kolmoislaskutus on tapahtunut. Tyttärelläsi on tietysti kuitti maksetusta hotellihuoneesta joten asia varmaan selviää. Samoin booking.com:n varausvahvistuksessa on varatun majoituksen hinta.

        Ettet vain olisi jättänyt jotain kertomatta?

        Tarkennan että veloittiko hotelli tuplasti sen mitä varausvahvistuksessa mainittiin ja samalla tuplasti sen mitä tyttäresi maksoi käteisellä tiskillä? Ja huomaa edelleen että booking.com ei veloita mitään vaan sen tekevät hotellit suoraa ja itse.


      • Romulus 2

        No höpöhöpö. Booking.com veloittaa lähes 50 €:n välityspalkkion ja sen lisäksi sekä lentoliput että hotellin saa muuta kautta varaamalla halvemmalla. Hotellien hinnoissa on booking.comin kautta n. 15 % lisähintaa, jos vertaa hintaan, jonka saa tekemällä suoraan varauksen hotelliin. Sama koskee lentohintoja. Booking.comilla on ns. price guarantee, joka takaa sen, että jos löydät joltakin nettisivulta saman hotellihuoneen halvemmalla, booking.com alentaa hintansa samalle tasolle. Totuus asiassa on, että kun reklamoit korkeasta hinnasta todisteiden kera, ei hintaa alenneta. Selityksiä tulee jos jonkinmoisia ja lopulta syytetään hotellia. Koska hotellit joutuvat maksamaan tämän agentin palveluksista, sama koskee lentoyhtiöitä, ovat lähtöhinnat tietenkin korotettuja. Booking.com ei ole mikään pelastusarmeija, joten älkääpä olko sinisilmäisiä ja luulko, että yritys pelkästä hyvästä tahdosta ja auttamisen ilosta tehtäväänsä suorittaa. Booking.comin nettisivuilla mukanaolo maksaa niin hotelleille kuin lentoyhtiöille, ja lopullinen maksaja on palvelun käyttäjä.

        On totta, että varuksen tekeminen booking.com kautta on helppoa. Eri asia on, onko sitten hotellikuvaukset ajantasalla. Ei ollut viime viikkoisen Rooman matkan kohdalla ainakaan. Lähdimme pika-aikataululla ja aikomuksena oli ainoastaan katsella kaupunkia ja syödä hyvin tekemättä mitään erityistä. Hotellin ei siis tarvinnut olla keskitasoa parempi eikä sijaita ihan keskustassa. Niinpä valitsin hotteliksi Romuluksen Via Salarian varrelta. No, sitä hotelikuvauksessa esitettyä takapihaa ei oikeastaan lepotuoleineen ollut ollenkaan ja katunäkymä, en tiedä missä oli kuvattu, oli ihan jotain muuta. Hotelli sijaitsee vilkasliikenteisen Via Salarian varrella keskellä ei mitään käytännössä. Ei ruokapaikkoja lähistöllä, ei kauppoja, ei yhtään mitään. Kadun vartta sulostuttivat palveluitaan tarjoavat ilotytöt ja bussi Tiburtinan asemalta hotellille oli aina iltapäivästä eteenpäin täynnä romaneja, jotka palasivat varastelu- ja kerjuupäivän päätteeksi leiriinsä. Jäivät aina hotellille mentäesssä edellisellä pysäkillä pois. Yksikään ei näyttänyt matkaansa maksavan ja valtaväestö joutui seisomaan bussin etuosassa, koska näistä romaneista lähti melko epämiellyttävä haju ja toisaalta mitä etämpänä heistä olit, sitä varmemmin tavarasi olivat tallella vielä määränpäässä.

        Käyttämällä booking.comin palvelua maksoimme viikon Rooman matkasta/ 2 hlöä n. 200 € enemmän kuin jos lentoliput olis otettu esim. bravolflyn kautta ja hotellivaraus tehty suoraan hotelliin. Ken siis haluaa maksaa enemmän, käyttäköön booking.comia. Tämä näin jälkikäteen asian ymmärtäneeltä kiireiseltä matkavaraajalta kommenttina. Toista kertaa en käytä.


      • 3+20
        Romulus 2 kirjoitti:

        No höpöhöpö. Booking.com veloittaa lähes 50 €:n välityspalkkion ja sen lisäksi sekä lentoliput että hotellin saa muuta kautta varaamalla halvemmalla. Hotellien hinnoissa on booking.comin kautta n. 15 % lisähintaa, jos vertaa hintaan, jonka saa tekemällä suoraan varauksen hotelliin. Sama koskee lentohintoja. Booking.comilla on ns. price guarantee, joka takaa sen, että jos löydät joltakin nettisivulta saman hotellihuoneen halvemmalla, booking.com alentaa hintansa samalle tasolle. Totuus asiassa on, että kun reklamoit korkeasta hinnasta todisteiden kera, ei hintaa alenneta. Selityksiä tulee jos jonkinmoisia ja lopulta syytetään hotellia. Koska hotellit joutuvat maksamaan tämän agentin palveluksista, sama koskee lentoyhtiöitä, ovat lähtöhinnat tietenkin korotettuja. Booking.com ei ole mikään pelastusarmeija, joten älkääpä olko sinisilmäisiä ja luulko, että yritys pelkästä hyvästä tahdosta ja auttamisen ilosta tehtäväänsä suorittaa. Booking.comin nettisivuilla mukanaolo maksaa niin hotelleille kuin lentoyhtiöille, ja lopullinen maksaja on palvelun käyttäjä.

        On totta, että varuksen tekeminen booking.com kautta on helppoa. Eri asia on, onko sitten hotellikuvaukset ajantasalla. Ei ollut viime viikkoisen Rooman matkan kohdalla ainakaan. Lähdimme pika-aikataululla ja aikomuksena oli ainoastaan katsella kaupunkia ja syödä hyvin tekemättä mitään erityistä. Hotellin ei siis tarvinnut olla keskitasoa parempi eikä sijaita ihan keskustassa. Niinpä valitsin hotteliksi Romuluksen Via Salarian varrelta. No, sitä hotelikuvauksessa esitettyä takapihaa ei oikeastaan lepotuoleineen ollut ollenkaan ja katunäkymä, en tiedä missä oli kuvattu, oli ihan jotain muuta. Hotelli sijaitsee vilkasliikenteisen Via Salarian varrella keskellä ei mitään käytännössä. Ei ruokapaikkoja lähistöllä, ei kauppoja, ei yhtään mitään. Kadun vartta sulostuttivat palveluitaan tarjoavat ilotytöt ja bussi Tiburtinan asemalta hotellille oli aina iltapäivästä eteenpäin täynnä romaneja, jotka palasivat varastelu- ja kerjuupäivän päätteeksi leiriinsä. Jäivät aina hotellille mentäesssä edellisellä pysäkillä pois. Yksikään ei näyttänyt matkaansa maksavan ja valtaväestö joutui seisomaan bussin etuosassa, koska näistä romaneista lähti melko epämiellyttävä haju ja toisaalta mitä etämpänä heistä olit, sitä varmemmin tavarasi olivat tallella vielä määränpäässä.

        Käyttämällä booking.comin palvelua maksoimme viikon Rooman matkasta/ 2 hlöä n. 200 € enemmän kuin jos lentoliput olis otettu esim. bravolflyn kautta ja hotellivaraus tehty suoraan hotelliin. Ken siis haluaa maksaa enemmän, käyttäköön booking.comia. Tämä näin jälkikäteen asian ymmärtäneeltä kiireiseltä matkavaraajalta kommenttina. Toista kertaa en käytä.

        Booking.com ei veloita 50 euroa varausmaksua eikä sen kautta voi ostaa lentolippuja, joten tuo kirjoituksesi on ihan täyttä pötyä tai sitten olet sekoittanut johonkin muuhun varausjärjestelmään.

        Mielestäni ei myöskään voi syyttää hotellivarausportaalia siitä, jos valitsee nuukuuksissaan hotellin epämääräiseltä alueelta keskeltä-ei-mitään! Ja jos bussissa matkustaa myös romanikerjäläisiä, niin oletko ihan tosissasi että siitäkin syytät hotellivarausivustoa!!??

        hoh-hoijaa.


      • Vilpppppppiiiiii
        Romulus 2 kirjoitti:

        No höpöhöpö. Booking.com veloittaa lähes 50 €:n välityspalkkion ja sen lisäksi sekä lentoliput että hotellin saa muuta kautta varaamalla halvemmalla. Hotellien hinnoissa on booking.comin kautta n. 15 % lisähintaa, jos vertaa hintaan, jonka saa tekemällä suoraan varauksen hotelliin. Sama koskee lentohintoja. Booking.comilla on ns. price guarantee, joka takaa sen, että jos löydät joltakin nettisivulta saman hotellihuoneen halvemmalla, booking.com alentaa hintansa samalle tasolle. Totuus asiassa on, että kun reklamoit korkeasta hinnasta todisteiden kera, ei hintaa alenneta. Selityksiä tulee jos jonkinmoisia ja lopulta syytetään hotellia. Koska hotellit joutuvat maksamaan tämän agentin palveluksista, sama koskee lentoyhtiöitä, ovat lähtöhinnat tietenkin korotettuja. Booking.com ei ole mikään pelastusarmeija, joten älkääpä olko sinisilmäisiä ja luulko, että yritys pelkästä hyvästä tahdosta ja auttamisen ilosta tehtäväänsä suorittaa. Booking.comin nettisivuilla mukanaolo maksaa niin hotelleille kuin lentoyhtiöille, ja lopullinen maksaja on palvelun käyttäjä.

        On totta, että varuksen tekeminen booking.com kautta on helppoa. Eri asia on, onko sitten hotellikuvaukset ajantasalla. Ei ollut viime viikkoisen Rooman matkan kohdalla ainakaan. Lähdimme pika-aikataululla ja aikomuksena oli ainoastaan katsella kaupunkia ja syödä hyvin tekemättä mitään erityistä. Hotellin ei siis tarvinnut olla keskitasoa parempi eikä sijaita ihan keskustassa. Niinpä valitsin hotteliksi Romuluksen Via Salarian varrelta. No, sitä hotelikuvauksessa esitettyä takapihaa ei oikeastaan lepotuoleineen ollut ollenkaan ja katunäkymä, en tiedä missä oli kuvattu, oli ihan jotain muuta. Hotelli sijaitsee vilkasliikenteisen Via Salarian varrella keskellä ei mitään käytännössä. Ei ruokapaikkoja lähistöllä, ei kauppoja, ei yhtään mitään. Kadun vartta sulostuttivat palveluitaan tarjoavat ilotytöt ja bussi Tiburtinan asemalta hotellille oli aina iltapäivästä eteenpäin täynnä romaneja, jotka palasivat varastelu- ja kerjuupäivän päätteeksi leiriinsä. Jäivät aina hotellille mentäesssä edellisellä pysäkillä pois. Yksikään ei näyttänyt matkaansa maksavan ja valtaväestö joutui seisomaan bussin etuosassa, koska näistä romaneista lähti melko epämiellyttävä haju ja toisaalta mitä etämpänä heistä olit, sitä varmemmin tavarasi olivat tallella vielä määränpäässä.

        Käyttämällä booking.comin palvelua maksoimme viikon Rooman matkasta/ 2 hlöä n. 200 € enemmän kuin jos lentoliput olis otettu esim. bravolflyn kautta ja hotellivaraus tehty suoraan hotelliin. Ken siis haluaa maksaa enemmän, käyttäköön booking.comia. Tämä näin jälkikäteen asian ymmärtäneeltä kiireiseltä matkavaraajalta kommenttina. Toista kertaa en käytä.

        Täyttä asiaa. Mut hotels com on toiminu mul hyvin. En varaa enää koskaan booking comin kautta. Eikä moni muukaan


      • Anonyymi
        3+20 kirjoitti:

        Booking.com ei veloita 50 euroa varausmaksua eikä sen kautta voi ostaa lentolippuja, joten tuo kirjoituksesi on ihan täyttä pötyä tai sitten olet sekoittanut johonkin muuhun varausjärjestelmään.

        Mielestäni ei myöskään voi syyttää hotellivarausportaalia siitä, jos valitsee nuukuuksissaan hotellin epämääräiseltä alueelta keskeltä-ei-mitään! Ja jos bussissa matkustaa myös romanikerjäläisiä, niin oletko ihan tosissasi että siitäkin syytät hotellivarausivustoa!!??

        hoh-hoijaa.

        Tavallisen huoneiston (ei hotelli) välityksessä oli kyllä 20% osuus, joka on eriteltynä laskussa. Laskun maksoin kun saavuin tähän tavalliseen kerrostaloyhtiöön, ja paikallinen huoltoyhtiö antoi avaimet. Heille kuittasin avaimet saaduiksi ja maksoin koko kolmen viikon vuokran kerralla. Kuitista näkyi, ja avaimen antajakin varmisti, että tässä on joko Booking.com:n, huoltoliikkeen tai heidän molempiensa osuus maksustani. Kyllä se parin vuoden takainen paperi ehkä minulla tallessa on, mutta enpä muista varmuudella, mistä se erittelyn 20% osuus meni. Se laskun kokonaissumma vastasi täysin sitä, mikä minulle näkyi jo Suomessa huoneistoa varatessani. Maksu tapahtui siis Espanjassa kun sain avaimet. Tämä oli normaali kerrostaloalue, missä ei ollut mitään aamiaisia eikä edes tiloja Receptionille (vastaanotto). Huoltoyhtiöön sai yhteyden puhelimella. Homma toimi hyvin, englanniksi pärjättiin noiden työntekijöiden kanssa ihan hienosti. Toinen työntekijä ei ollut espanjalaisen näköinen, olisi käynyt suomalaisesta. Nuori mies kertoi olevansa Ukrainasta kotoisin! Hän oli jonkinlainen talonmies tai huoltomies, joka liikkui autolla varmasti useammassakin kohteessa kaupungilla. Tämä asuntoalue oli pikkukaupungin keskustasta n. 2 km ja merenrantaan oli n. 0,5 km.


    • varmuuden vuoksi

      Se "viimeinen huone, varaa äkkiä"-lause voi ihan hyvin pitää paikkansa. Se tarkoittaa sen hetkistä tilannette. Pitää ottaa huomioon, että osaan booking.comin hotelleista voi tehdä varauksen, jonka voi peruuttaa maksutta tietyn ajan sisällä. sitten jos joku on peruuttanut varaamansa huoneen, tulee se uudelleen booking.comin sivuille näkyviin. Itse varasin juuri huoneen hotellista, jossa viimeinen huone. sen jälkeen sivuilla luki jotakuinkin niin että "ei vapaita huoneita. viimeinen huone tästä hotellista varattiin niin ja niin monta minuuttia sitten" (vaikka sivustoa katsoi eri koneella eri ip-osoitteesta). Löysinkin sitten paremman vaihtoehdon, ja peruin tuon ensimmäisen, jonka jälkeen tuo ko. huone oli taas saatavilla booking.comin varausjärjestelmässä.

      • BCN

        Booking in kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Silti halvimmalla hotellit löytyy www.edreams.es


      • Anonyymi

        Itse uskoisin, että hotellilla voi olla vain pieni osa huoneista välityksessä Bookin.com:n kautta. Muut huoneet saattavat mennä suoraan tai jopa jonkun muun välittäjän kautta.


    • AV

      Toimii loistavasti, aina se hinta joka itse tulostetussa varaustositteessa. Kokemusta Lontoosta, Münchenistä, Roomasta, ja kymmenistä isoista ja pienistä paikoista pitkin Saksaa, Itävaltaa, Kroatiaa, Sloveniaa ja Italiaa.
      Ehdoton ykkönen, en käytä enää muita!

    • http://tee.mu

      Hyvin toimii Booking.com useamman kymmenen hotellivarauksen kokemuksella. Ainoa ongelma on lähinnä hotellien puolella se, että jos teet varauksen kännykällä hotellin pihalla, ei sitä välttämättä löydy vielä hotellien järjestelmistä. Lähettävät monesti varaustiedot hotelliin faksilla, joten kannattaa pyytää hotellia tarkistamaan faksinsa.

    • fav

      Eipä taida olla luotettavuutta. Viime viikonlopuksi olimme varanneet hostellin booking.comin kautta Riikaan ja kuinka ollakaan kun menimme paikalle niin hostelli, Ala Hostel oli remontissa. turvamiehiä seisoi koko viikonlopun tuon hostellin ovella?? onneksi ei ollut myöhäinen ilta ja löysimme sitten jotain. Oli kyllä kelju tunne.

      • äly älä jätä

        Tämä kertomasi ei taas ollut booking.comin vika, vaan hostellin, joka ei ollut ilmoittanut varaussivustolle olevansa kiinni remontin takia. Miettikää ihmiset vähän, ennenkuin suinpäin syytätte varaussivustoa kaikesta.


    • fav

      Ikävä kyllä sitä joutuu sijaiskärsijäksi jos välittää ns huonoa tavaraa. Aikaisemmin booking toiminut hyvin ja nyt myös hoitivat hyvin asian,kun hostelli yritti vielä laskuttaakin meitä olemattomista öistä. Että jatkossakin varmaan varaan bookingin kautta.

    • a

      on

    • Buntsa998

      Booking.com on turvallinen, mutta. Meillä oli kahden viikon varaus pari vuotta sitten viiden tähden hotellissa Cha Amissa ja halusin lyhentää sitä yhdellä päivällä. Ei saatu mitään takaisin koska oli booking.comin kautta varattu.

      Eilen käytiin Bangkokissa Hotel Grand Dynastyssa yksi yö. Hinta oli sama hotellin nettisivuilla ja booking.comilla. Illalla sitten selvisi, että jos oltais tilattu huone suoraan hotellin sivuilta niin siihen olisi myös aamianen kuulunut. Booking.com tilaajille se on maksullinen. Vaikka siis huoneen hinta bahtilleen sama.

    • reissupelle_

      Innostuin jo varaamaan isommalle (8hlö) porukalle hotels.com kautta huoneita kun yhteishinta oli n. 200 e halvempi kuin booking.com:n kautta. Varausehdot oli muuten samat mutta hotelsille olisi pitänyt maksaa koko varaus etukäteen, tässä tapauksessa melkein vuotta ennen. suurta korkotappiota ei olisi tullut mutta alkoi epäilyttämään saako rahoja takaisin jos peruuttaa tai muuttaa varausta. ehkä kaikki matkalaisetkaan eivät olisi halunneet maksaa etukäteen.

      kaikki booking.com:n kautta tekemäni varaukset (olisko 11 kpl) on toimineet niin kuin on sovittu ja ehdoissa mainittu.

    • halvallamatkalle.com

      Itselläni ei ainakaan ole koskaan ollut ongelmia sen paremmin Bookingin kuin muidenkaan firmojen kanssa.

    • kreikkafanix

      Olen muutaman kerran varannut hotellin booking.comin kautta ja uskonut heidän infoonsa että maksua ei mene ennen. Mutta kerranpa vain meni!

      • Oliko kenties kyseessä varaus, jota ei ehtojen mukaan voinut peruuttaa, non-cancellable?


    • AurinkoArska

      hotels.com antaa suoraan hinnan euroina sisältäen varausmaksut ja verot, menee varauspäivän kurssilla, joten ei tule yllätyksiä ja useimmissa kohteissa on maksuton peruutus (mainitaan jos ei ole) 24h ennen yöpymistä. Lisäksi huomasin tuollaisen http://www.matkabonus.fi jossa saa vielä rahaa takaisin kun tekee varauksen sitä kautta hotels.com sivuille. Sen jälkeen en ole löytänyt halvempaa hotellihuoneen hintaa mistään, en booking.com, enkä bookit.com palveluista ainakaan, mitkä noita yleisimmin käyttämiäni.

      • Isukki80

        Itse olen käyttänyt http://www.ostohyvitys.fi/ josta saa bonareita paitsi yllämainitusta Hotels.comista niin myös Booking.comin varauksista. Näin ei tarvitse arpoa, että mistä varaisi.


      • bet-tinassa
        Isukki80 kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt http://www.ostohyvitys.fi/ josta saa bonareita paitsi yllämainitusta Hotels.comista niin myös Booking.comin varauksista. Näin ei tarvitse arpoa, että mistä varaisi.

        Että tällänen tänöän


      • ostohyvitys

    • piparitassu

      mä olen kans aina käyttänyt booking.comia enkä ole koskaan antanut luottokorttini numeroa mihinkään.. jotenka sieltä ei voi mitään rahoja silloin mennäkään. ihme porukkaa... :)

    • ostohyvitys

      Asiakkaamme käyttävät paljon Booking.comia varatessaan majoituksia ja he ovat olleet palveluun asiakaspalvelumme perusteella keskimääräistä tyytyväisepiä.

      Laura/ Ostohyvitys.fi

      • Neverevervever

        Just. Kai jokainen kehuu omiaan


    • ssdgg455

      Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com

    • KTM2006

      Booking.com on toiminut ihan hyvin, olen varannut kaikki hotelliyöpymiseni (erään suuren osuuskauppaketjun hotelleja lukuun ottamatta) sen kautta. Kerran on ollut ongelma eli erään Lontoon reissun yhteydessä varaustamme ei löytynyt hotellista, mutta se osoittautui hotellin omaksi mokaksi (jonka henkilökunta myös auliisti keskenään kovaan ääneen riidellessään meille toivat ilmi).

      Hotellien luokitus jne. ovat joskus hieman kyseenalaisia, mutta ne ovat tietoja, jotka hotellit ovat sivustolle välittäneet. Esim. Tampereen Norlandia Care -hotellin palautteessa on paljon valitusta sairaalaympäristöstä. No, NC onkin ensisijaisesti POTILAShotelli, jonne myös majoitetaan muuta väkeä, mutta yritys ei ole halunnut sitä ilmoittaa ja siksi monet asiakkaat ovat olleet ihmeissään. Sama erään Edinburghin huoneistohotellin kohdalla, jonka huoneistot ovat osa yliopiston kampuksen majoitusrakennusta eli täynnä opiskelijoita. Nämä esimerkkinä.

      Luottokorttien tms. kanssa ei ole ollut mitään ongelmia.

      • Marja Helsinki

        Luotto Booking.comiin meni nyt sitten kokonaan. Kysyivät mielipidettäni hotellista, jossa yövyin. Palautteeni kuului: "Tympeä henkilökunta.", mutta se oli poistettu ja jäljelle jätetty vain "Sijainti ja aamupala hyvä." Todella törkeää vääristelyä! Olen käyttänyt vuosia Ebookersia, ja he ovat aina (AINA) julkaisseet mielipiteeni sellaisenaan kuin olen antanut. ÄLKÄÄ LUOTTAKO Booking.comin antamiin hotelliarvioihin. Olin samalla viikolla kolmessa hotellissa, joista yksi Booking.comin kautta. Juuri siellä oli huono palvelu.


      • normimenoatuo
        Marja Helsinki kirjoitti:

        Luotto Booking.comiin meni nyt sitten kokonaan. Kysyivät mielipidettäni hotellista, jossa yövyin. Palautteeni kuului: "Tympeä henkilökunta.", mutta se oli poistettu ja jäljelle jätetty vain "Sijainti ja aamupala hyvä." Todella törkeää vääristelyä! Olen käyttänyt vuosia Ebookersia, ja he ovat aina (AINA) julkaisseet mielipiteeni sellaisenaan kuin olen antanut. ÄLKÄÄ LUOTTAKO Booking.comin antamiin hotelliarvioihin. Olin samalla viikolla kolmessa hotellissa, joista yksi Booking.comin kautta. Juuri siellä oli huono palvelu.

        Kaikki bisnes pelaa tulonlähteisiin eikä yksikään yhtiö ala kovin tiukasti kritisoimaan elintärkeitä yhteistyökumppaneitaan. On päivänselvää että kritiikkiä vaimennetaan ja todellisuutta kaunistellaan. Samaa tekevät kaikki.


    • esh

      Varasin 4/ 15 Booking comin kautta joulukuuksi 15 Australian hotellin kahdeksi viikoksi ja pidin tärkeänä sitä,että oli mahdollisuus muuttaa varausta. Hyvissä ajoin joulukuun alussa, siis mutosaikaa hyvin jäljellä, aloin muuttaa kahden viikon varauksen viikon mittaiseksi. Ei onnistunut netissä. Soitin booking com, asioin englanniksi ja yst.virkailija muutti varauksen ja vahvistus tuli heiltä. Seuraavana päivänä hotelli ilmoitti meille,että varausta ei voi muuttaa ja minimi aika heillä on 2 viikkoa johtuen uudenvuoden ajankohdasta. Jälleen yhteys booking com, siellä todettiin,että näin on jos siltä näyttää ja he eivät tiedä mitään ko. säännöstä. Tarjosivat tilalle hotellia 30 km päästä Sydneyn keskustasta !!!!!!!!! Ihmettelin miten heidän työntekijä vielä muuttaa varausta, miten edes he eivät tiedä asiasta.
      Mitään hyvitystä ei saatu ja asian käsitttey oli sellaista automaattiviesti tasoa,että pahoittelemme... Huono palvelu ja ei voi luottaa

    • Matkailuavartaa1956

      Olen käyttänyt booking.com varausta Euroopassa lukuisia vuosia ja hyvin on mennyt - paitsi nyt! Varasin Kreikkaan (Batsi, Andros) 7 yötä toukokuun lopulle 2016 hintaan 450 euroa. Klikkasin hieman kalliimman hinnan joka salli kuluttoman peruutuksen 14 vrk ennen sisään kirjoittautumista. Peruin varauksen viikon kuluttua sen tekemisestä maaliskuun 2016 alussa eli peräti 2 kk ennen matkaa. Varausvahvistuksen peruutuksessa luki ainakin kahdessa kohdassa korostettuna, että peruutus on kuluton. Visalta veloitettiin kuitenkin hotellin toimesta 151 euroa joka ei oikein perustu mielestäni mihinkään. Nyt on sitten reklamoitu kreikkalaisen hotellin tekemästä yllättävästä veloituksesta sekä booking.com että Visan myöntänyttä Nets Oy:tä. Odottelen nyt hyvitystä 151 euron luottokorttiveloituksesta (joka ei perustu mihinkään).

      Taitaa olla aika alkaa luoda hotellin varussivustoille uudet käyttäjätunnukset antamatta minnekään enää luottokortin tietoja...

      Aika yllättävää. Meni hyvin ainakin 10 vuotta booking.com kanssa eikä tällaista ole sattunut koskaan aikaisemmin paitsi nyt tuon Kreikan varauksen suhteen.

      Vastinetta olisi toivottavaa saada ihan elävän elämän kokemusta luottokortin ja varausyhtiön kanta-asiakastiedot omaavilta todellisilta ostajilta....

      • Matkailuavartaa1956

        Tarkennus edelliseen tekstiin kun on nyt uutta tietoa. Booking.com otti reklamaationi johdosta yhteyttä kyseiseen kreikkalaiseen hotelliin ja edellytti, että hotellin perimä ns. "deposit" palautetaan ensi tilassa Visalle hyvityksenä takaisin peruutuksen ollessa kuluton. Tuli reklamaation tekemisestä hyvityksenä noin viikossa.


    • kapa12

      Ei ole. Älä luota siihen.

      Maksoin Bratislavassa 137,60€ parista yöstä. Mielestäni oli kohtuuhinta.

      Tänään tuli Mastercardin laskussa 100 euroa. En ole tuollaista koskaan hyväksynyt. Tein reklamaation. Saa nähdä miten käy.

      Älkää luottako kaikkeen mitä kerrotaan.

    • Flyeter

      Ei taida enää olla booking.com niin turvallinen.
      Minulla oli pahoja ongelmia kuukausi sitten varausteni suhteen Kaukoidässä.
      Booking.com lähettelee posteja näistä varauksistani minulle yhä.
      Laskutusongelmia.Vääriä kohteiden osoitteita.
      Booking.comin sivuilla on myös ala-arvoisia huiputushotelleja.Menin ansaan.
      En nimittäisi näitä 3 tähden röttelöitä edes hotelleiksi.
      Taidan palata takaisin Agodan asiakkaaksi.

    • Jounijj89
    • mitätehdä

      Olen varannut kolmen yön majoituksen länsi-afrikkalaiseen hotelliin, ei varausmaksua. Mutta luottokortin tiedot haluavat viikkoa ennen meidän yöpymistämme. Varaus booking.comin kautta ja nyt ruvennut epäilyttämään, kun monilla on ollut ongelmia juuri luottokorteilta perittäviltä maksuilta. Oltiin menossa pyöreitä vuosia juhlimaan, mutta en nyt sitten tiedä, kaikki kyseeseen tulevat hotellit, tosin niitä on vain kolme pienellä paikalla, toimivat saman tyyliin.
      Muun ajan lomasta vietämme sitten ihan pakettimatkalla, joten siitä ei ole ongelmia.

      • Hyvintoimii

        Laita sähköpostilla luottokortin tiedot suoraan hotelliiin.


      • mitätehdä
        Hyvintoimii kirjoitti:

        Laita sähköpostilla luottokortin tiedot suoraan hotelliiin.

        Kiitos!!!


    • Joupin

      Booking.comin asiakaspalvelu on ihan perheestä eivät vastaile puhelimeen ja sähköpostiin ihan heti, kuusi viikkoa on nyt kestänyt kun heidän kauttaan varaama hotelli otti tuplamaksun vaikka piti paikan päällä maksaa, en suosittele

      • Mulla kävi samoin


    • Tarkkatarja

      Kun varaat hotellia mistä tahansa sivulta, tarkista aina peruutusehdot. Halvimmat hinnat ovat usein ns. nonrefundable eli heti sitovia ilman palautusta. Rahat menevät heti tililtä. Luottokortin pyytäminen on kaikilla sivustoilla yleinen tapa vaikka varaus olisi peruutuskelpoinenkin. Joskus varaavat summan tililtä vaikka varsinainen veloitus menee siinä vaiheessa kun viimeinen peruutusaika on käsillä. Turvallisinta on varata hinta minkä voi peruuttaa 1-3 vrk ennen saapumista. Jos sairaus on peruutuksen syy hotellikulujakin voi anoa lääkärintodistuksella matkavakuutuksesta, jos sellainen on voimassa. Olen varannut perheelleni ja yritykselleni huoneita jo usean vuoden ajan booking comin kautta ja ongelmia on ollut todella harvoin. Booking com on yksi luotettavimmista. Asiakaspalvelua puhelimitse voisivat kyllä kehittää kuten useimmat nettifirmat. Varausta tehdessä kannattaa lukea ehdot pilkulleen ja tarkistaa päivät ennenkuin painaa viimeistä enteriä. Usein virhe on varaajassa itsessään kun ei lueta tarkkaan kuvauksia eikä ehtoja. Mutta nettivarauksissa on aina omat vaaransa ja tosi tarkkana saa olla ja sitkeä jos jotain menee pieleen ja kokee olevansa oikeassa.

    • Mun varaus peruttiin ilman mitää syytä!

    • Pettynyt234567

      On todella huonoja kokemuksia meni hotelli maksu tuplana ja heidän asiakaspalvelu on todella huonoa ja hidasta en suosittele

    • Tunkkainenolo

      En suosittele. Erittäin pettynyt sekä "hotellin" että booking.comin palveluihin. Varasimme kolmella tähdellä varustetun huoneiston Prahan vanhastakaupungista, U Viktorii. Kovasti oli yläkanttiin arvioitu, ranking jopa 8,3 varaushetkellä. Paikalle saavuttuamme ihmetys oli suuri; epäsiisti, vahvasti nenällä havaittava Tunkkainen homeen haju, seurueen allerginen ei hengittämään kyennyt viittä minuuttia kauempaa. Koska kuvat ja markkinointi todella harhaan johtavia, peruutimme varauksen, emme olleet moista tuotetta mielestämme ostaneet. Meille luvattiin bookingin kautta samana päivänä, että luottotililtäni ei veloiteta peruutusmaksua, vaan huonetta markkinoidaan edelleen. Summa oli kuitenkin veloitettu jo seuraavana päivänä, tieto ei siis majoittamaan ja bookingin välillä kulkenut lainkaan, tietämättä, saadaanko edelleen myytyä.
      Suomeen palattuani yritin hoitaa asiaa useasti booking.comin virkailijoitten kanssa, lupaukset asiaan palaamisesta aikataulutuksineen jäivät aina katteettomiksi. Vasta kolmas työntekijä piti lupauksensa hoitaa asiaa lupauksensa mukaisesti ( rahoja en takaisin saanut). Virkailijat selittivät, ettei ole oltu yhteydessä, kun ei ollut kyseisenä päivänä kenenkään listalla. Ja kun ei listalla luvattuna päivänä ollut, ei sitä sitten seuraavallekaan päivälle tullut listalle. Aina piti itse pyydystellä.
      Sisäilmaongelmista kärsiviä kehoitan kyseistä huoneistoa huolellisesti välttelemään. Asiasta voisi olla maininta markkinoinnin yhteydessä. Mielestäni tästä voisi koppia ottaa myös booking.com, jos haluaa maineensa välittäjänä pitää. Jatkossa en enää itse missään nimessä luota tämän välittäjän palveluihin, kantapään kautta asian oppineena.

    • Berby

      Booking.com ollut muuten hyvä ja luotettava, mutta heidän "parhaan hinnan takuu" ei sitten päde varauksissa joissa matkan hinnan hotelli varaa heti!!!

    • ninuni882

      Ei oo ://///

    • Booking.comsucks

      Todella surkea systeemi! En suosittele kun parempiakin on tarjolla! Iso miinus

    • Muistutanvaan

      Kannattaa muistaa että olette täydessä vastuussa kirjoituksistanne. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa ja minne.

    • eikorttitietoja

      Luotettava paikka kyllä. Mutta älä syötä pankkikortin tietoja sivustolle.

    • ronskey

      Hyvät rahastut sivut. Hotelli aamiaisella näin halpa. Ohhoh jos haluut aamiaisen maksakkin 50e lisää, hinta löytyy sit ala reunasta, vaikka hotelliin valittu aamiainen. Katso sieltä hotelli ja tilaa sitten suoraan hotellin sivuilta ja säästät väh. 25 prossaa.

    • ikäväkokemus

      varasin helsingistä 4 tähden hotellin yöksi viime lokakuussa. (En muuten käytä luottokorttitoimintoa missään koskaan, enkä juuri korttiakaan Lidliä enempää). 2 viikon päästä alkoi tulla brasiliassa veloitettuja luottokorttilaskuja. Oli puhdas sattuma että olin 3 päivän päästä huijarilaskujen alkamisen jälkeen verkkopankissa ja huomasin. 3 veloitusta oli jo tehty, summaa n. 50 euroa kpl. Kortti suljettiin välittömästi, valitus luottokuntaan ja uuden kortin haku.
      En koskaan enää varaa matkaa tai syötä luottokorttitietoja booking.com tai edes vastaaville esim trivagot jne. sivuille. Eihän siitä ole kuin 2 vuotta siitä kun myös hotels.com sivustolta karkasi niitä luottokorttitietoja. Suojattu yhteys ja asiakasturvallisuus mai ääsh.

    • Anonyymi

      Yrittävät veloittaa suorituksia hotellihuoneista kahteen kertaan. Ovat "tarkastavinaan" kortin katevarauksen mutta veloittaakin tuplamaksuja eikä niitä takaisin saa ilman poliisia. Eräs tuttavani kärsi 117.80 euron vahingon näitten huijareitten kanssa.

      Tehkää poliisille ja kuluttajaviranomaisille raportti jos sattuu omalle kohdalle. Näitä huijareita ei missään tapauksessa voi suositella

    • Anonyymi

      Booking.comin "katevaraus" tarkoittaa todellakin sitä että yrittävät veloittaa hotellimaksun kahteen kertaan, kylmäverisiä huijareita poliisissa on useita asioita vireillä. Omalla kohdallani siis meidän perheelle vahinko oli yli kolmesataa. Rahoja on turha vaatia takaisin ilman viranomaistoimia. Yksinkertaisesti älkää antako luottokorttinne tietoja booking.comille.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8e7e3fcc-ac4e-4ea4-86af-517ccf4fa8f8



      Jos joku on kiinnostunut niin näille roistoille löytyy fyysinenkin osoite:

      http://www.yritystele.fi/yrityksen-tiedot/booking-com-finland-oy/yhteystiedot/537437

    • Anonyymi

      Booking.com vääristää "asiakaspalautteet" positiivisiksi, väärentää huoneistojen saantiin hintoihin palveluihin ja saatavuuteen liittyviä yksityiskohtia joilla on vaikutusta asiakkaan ostopäätökseen. booking.comin toiminta on puhdasta huijausta.

    • Anonyymi

      Booking.com väärentää ja vääristää majoituspalveluiden saatavuutta,hintaa,varustelutasoa sekä sijantia koskevia yksityiskohtia. Lisäksi vääristää asiakkaitten palautteita mieleisikseen "positiivisiksi"

      Sen lisäksi että booking.com ryöstää luottokorttianne jälkeenpäin Booking.comin "katevaraus" varauksen alkaessa tarkoittaa todellakin sitä että yrittävät veloittaa hotellimaksun kahteen kertaan, kylmäverisiä huijareita poliisissa on useita asioita vireillä.

      Omalla kohdallani perheelle vahinko oli yli kolmesataa. Rahoja on turha vaatia takaisin ilman viranomaistoimia. Yksinkertaisesti älkää antako luottokorttinne tietoja booking.comille.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8e7e3fcc-ac4e-4ea4-86af-517ccf4fa8f8

      Jos joku on kiinnostunut niin näille roistoille löytyy fyysinenkin osoite:

      http://www.yritystele.fi/yrityksen-tiedot/booking-com-finland-oy/yhteyst...

      Varsinainen pääjehu löytyy täältä ihan vaan interpolia varten tässä hänen yhteystiedot uskon että booking.comin rikoksen uhreja löytyy tuhansia

      https://www.finder.fi/Yrityspalvelut/Booking com Finland Oy/Helsinki/yht...

      vastuumies:

      David Koker

      https://partner.booking.com/en-gb/taxonomy/term/518

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olipa nettisivusi aivan perseestä. Ei kerrota kuin joku ihme tarina, puuttuu esim. tiedot kuka kirjoitti. Onko tuo suomalaisen huonoa engl.kieltä? Itse muuten asun vajaan 1 km päässä Vallilassa tuosta Hämeentien kerrostalosta.

        Itse olin noin 5 vuotta sitten helmi-maaliskuussa Deniassa, Espanjan rannikolla Alicantesta etelään. Siellä oli ranta-alueella tavallisia kerrostaloja koko joukko. Booking.com:n kautta meni vain noista taloista vain yksi ainoa kalustettu huoneisto vuokralle, alakerrassa ja minä sain sen. Se on usein vuokralla. Taisi minulla olla noin 15-20 vrk:n varaus. Yhden yön jouduin olemaan halvassa hotellissa Denian keskustassa, koska huoneisto ei ollut vapaa. Tarkan aikataulun tiessin jo Suomessa. Booking.com:ssa oli 30 vrk rajoitus. Maksun maksoin paikalliselle välittäjälle, joka tuli antamaan avainta ja kirjoittamaan sopimuksen asunnosta. Mitään en muista maksaneeni etukäteen. Huoltomiehenä ja tsupparina toimi joku ukrainalainen nuori mies, joka kierteli alueella. Siivousmaksusta oli maininta, mutta se tarkoitti ylimääräistä siivousta kesken sen vuokrasopimuksen. Se sai siis tilattua itse. Minä en tarvinnut sellaista, olin siististi koko ajan siellä. Kaikki toimi oikein hyvin, turhaan murehdin sitä, että oliko tulossa pakkomyyntinä joku ylimääräine loppusiivous. Kyllä siellä varmasti oli jo vuokrahinnassa siivous seuraavaa asukasta varten. Kaikki löytyi kuten oli luvattu.

        Tässä on aika tyhmän tuntuista syyllistää koko booking.com systeemiä. Onkohan se nyt niin, että jossain päin huijarit vuokraavat booking.com:n kautta majapaikkoja, eikä tuo systeemi pysty tarkistamaan noiden vuokranantajien taustoja.

        Ihan googlettamalla löytyy, sanat Denia Rosaleda. Muistaakseni 2 makuuhuonetta ja tupakeittiö, sekä pieni piha. Pihalle mentäessä oli joku kylmähuone, josssa taisi olla ylimääräinen pesukone tms. Katto tässä tilassa tietenkin oli.

        Tulee se ainokainen huoneisto jossa olin booking.com:n sivuilta. Alakerta, koko alue on aidattu ja portti lukossa. Keskustaan taisi olla matkaa vajaa 2 km. Suomesta lennot Alicanteen, mutta Norwegianin lennolta ei ehtinyt bussiin ja varsinkaan vaihtamaan Alicantesta Deniaan menevään bussiin n. klo 20-21. Seuraava bussi lähti vasta klo 2-3 välillä aamuyöllä Deniaan. Eräs tuttava vuokrasi jo lentokentältä auton, sekin oli hänellä sujuvaa ja asui noin 300 m päässä minusta. Hän saapui muijansa kanssa hiukan eri aikaan kuin minä. Suomalaisia ei tuolla juuri käy.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa!

      Booking.com myy matkoja, joissa on "peruutus mahdollisuus". Näitä luvataan joko kokonaan tai osittain hyvitettävinä kun peruutat 24h ennen sisäänkirjautumista.

      TÄMÄ EI PIDÄ PAIKKANSA! Eivät maksaneet mitään. Kaikki meni.

      TÖRKEÄSTI HARHAANJOHTAVAA! Peruutusehdot eivät pidä paikkansa.

    • Anonyymi

      Rahat meni eikä koko hotellia ollutkaan jonne varaus .oulussa

    • Anonyymi

      Mulla ainakin kaikki sujunut hyvin ja palauttivat rahat nopeasti kun ei voitukaan lähteä matkalle

    • Anonyymi

      Yleensä on toiminut hyvin, mutta nyt Norjassa kävi niin , että hotellia ei enää ollut olemassakaan, oli remontissa , ilman ikkunoita jne…olimme varanneet ja maksaneet hotellihuoneen hinnan, saapa nähdä , nyt katevaraus tehty siihen huoneeseen… saa nähdä, saammeko maksamamme rahat takaisin, debitillä maksettiin etukäteen , luottokortti ei kelvannut? Kyseessä oli easyhotels. no hotellihuone Bogenissa.

    • Anonyymi

      Nyt 20.- 21.8.2021 Tampereen Blockfest peruttu. Kaksi huonetta varattu Scandikista booking.comin kautta. Eivät palauta hotellihuoneen hintaa. Hotelli ei ota kantaa kun on varattu Booking.comin kautta. Asikakkaalle kaikki kulut ja Booking.com käärii hillot omaan liiviin. Kohtuutonta?????

    • Anonyymi

      Booking.comilla huonommat palvelut flex lipulla
      kuin esim norwegian vastaavan matkan lipulla.
      Puuttuu mm. peruuttamisoikeus. Varokaa booking.comia.

    • Anonyymi

      Välttääkää kyseistä firmaa. Ottivat majoituksesta tuplamaksun. Mitään yhteystietoja ko. firman sivuilta ei löydy, chat ei toimi, viesteihin ei vastata!

    • Anonyymi

      Varasin tänään booking comilta mökin. Onko heillä tapana kysyä kortti numeroa visa. Näin teki ja mökki summa lähti tililtä. Onko tämä turvallista. Ettei koko tili tyhjene jatkossa. Jääkö se kortti numero heille jatkossa. Huolestunut. En ole ennen näin maksanut. Yleensä lasku tulee sähköpostilla. Kertokaa. Mulle. Menee yöunet.

    • Anonyymi

      Reklamoin varauksesta, koska varaustiedot kohteesta eivät vastanneet esitettyjä tietoja booking.comin sivuilta, lisäksi kohteessa paljon huomautettavaa mm.siisteydestä ! Lähetin varaustiedot sekä selvityksen sähköpostilla pari viikkoa sitten, ei kuulu pihaustakaan eli eivät ota reklamaatiota vakavasti, en suosittele kenellekkään kyseistä yritystä booking.com !!!

    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä, että Booking on epäluotettava yritys! Varasin majoituksen, maksoin majoituksen, mutta, vaikka luvattiin, että varauksen jälkeen lähetetään ohjeita koskien varausta, niitä ei tullut lainkaan. Olen pyytänyt palauttamaan maksetut rahat, mutta sain kielteisen vastauksen, koska Bookingin mukaan minulle lähetettiin ohjeita, mutta minä itse en tullut sovitusti paikalle.

    • Anonyymi

      Varasin hotellin hintaan 226,80e, kuitenkin varauksen jälkeen luottokortilta veloitettu 324e.

      Nähtävästi järjestelmässä ollut jokin bugi ja hinta oli väärä mutta Booking ei suostu ottamaan virheestään vastuuta ja hyvittämään erotusta kuvakaappaustodisteesta huolimatta, koska "kuvakaappauksessa eivät näy mikä huone on ollut kyseessä, eikä säännöt ja ehdot". Tosin kuvassa näkyy varaustiedoissani tälläkin hetkellä oleva hotelli, kahden hengen huone ja ajanjakso mutta tämä ei riitä.

      Bookingista on tehty tämän johdosta ilmoitus kuluttajaviranomaiselle.

      • Anonyymi

        Kuluttajaviranomaisen päätös yhtä tyhjän kanssa, mikäli et laita lakimiestä asialle.


    • Anonyymi

      Älä ikinä varaa booking.com kautta varattiin viikoksi asunto Espanjasta rahat meni ja asuntoa ei ollut olemassakaan
      Täytyy tehdä ilmoitus kyseisestä firmasta ja toivotaan että rahat saadaan takaisin
      Niina

    • Anonyymi

      Älkää käyttäjä tätä firmaa! Ostin lentoliput ja yhtäkkiä lentoja oli muutettu asiakaspalvelu ei vastaa! Käykää katsomassa heidän Facebook sivuja, sieltä näkee tämän firman todellisen luonteen. Pahimmillaan menetätte rahanne!

    • Anonyymi

      Näkyy booking.com:lla olevan maakohtaisia omistajia, itse en nähnyt mitään ongelmia kun noin 5 v sitten kävin Espanjassa Alicanten suunnalla.
      Ilmeisesti siinä pystyy asunnon omistakin kieroilemaan jos haluaa. Minulla oli kerrostalon alakerrasta huoneisto Espanjassa, vuokra-aika oli jotain 15 vrk - 21 vrk.

      Kaikki sujui oikein hyvin. Tuo kerrostaloalue vaikutti aivan tavalliselta espanjalaisten alueelta, paikka oli aidattu ja portista pääsi avaimella sisälle. Autoa ei minulla ollut koko aikana lainkaan. Ostin 99€ polkupyörän matkan alkuvaiheessa Carrefourista ja myin sen naapurille ennen Suomeen paluuta. Ilmoituksen laitoin alueen sisäänkäynnin lähelle, siihen Whatsapp -puh.numeroni.

    • Anonyymi

      Aivan paska, huijarifirma. Eivät edes vastaa palautteisiin.

    • Anonyymi

      Varasimme bookingin kautta majoituksen peruuttaen sen määräpäivään mennessä ilmaisen peruutusehdon mukaisesti. Luottokortilta veloitettiin euroja sen päivän dollarin kurssin mukaisesti. Nyt melkein 4 kk myöhemmin useiden soittojen ja laskukopioiden lähettämisen jälkeen booking lupasi palauttaa aiemmin maksetun dollarisumman. Luonnollisesti heidän hitaan palvelun johdosta dollarin kurssi on muuttunut epäsuotuisesti euroa vastaan. Näin ollen kaikesta tästä vatuloinnista johtuen menetin yli 200 euroa. Bookingin peruskommentti "olemme pahoillamme" ei paljon lämmitä tässä tilanteessa. Jatkossa tämä palvelu on boikotissa järkyttävän surkean palvelun johdosta, joskin tarinan jatkuessa viranomaistahon kanssa.

    • Anonyymi

      Varasimme bookingin kautta majoituksen peruuttaen sen määräpäivään mennessä ilmaisen peruutusehdon mukaisesti. Luottokortilta veloitettiin euroja sen päivän dollarin kurssin mukaisesti. Nyt melkein 4 kk myöhemmin useiden soittojen ja laskukopioiden lähettämisen jälkeen booking lupasi palauttaa aiemmin maksetun dollarisumman. Luonnollisesti heidän hitaan palvelun johdosta dollarin kurssi on muuttunut epäsuotuisesti euroa vastaan. Näin ollen kaikesta tästä vatuloinnista johtuen menetin yli 200 euroa. Bookingin peruskommentti "olemme pahoillamme" ei paljon lämmitä tässä tilanteessa. Jatkossa tämä palvelu on boikotissa järkyttävän surkean palvelun johdosta, joskin tarinan jatkuessa viranomaistahon kanssa.

    • Anonyymi

      booking comista on jo europolilla aika monta casea avoinna onkohan niitä ainakin 200
      Ranskan tv kertoi asiasta viikolla mitä tästä opimme

      Älkää hemmetissä asioiko enää booking comin kanssa

      • Anonyymi

        Kyseinen looking.com markkinoi tätä rikollisten kiinalaisten huonotasoista hotelli-ja rahanpesua asiakkaitten uhkailua ja myrkyttämistä saastuneilta rotilla ja jyrsijöillä.
        Tehkääs ilmot terveysviranomaisille

        https://epidemicwarningsfinland.wordpress.com/


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viikonloppuna tuli booking.comiin uusi yksityisen majoittajan hotelli jonka varasin ilmaisella peruutuksella. Seuraavana päivänä booking.com ilmoitti että kyseiseen hotelliin ei voi toistaiseksi tehdä varauksia. Booking.comin hauissa kyseistä hotellia ei enään löydy mutta omalla booking.com sivulla huone on, jonka hinta on 0 euroa. Hinta pitäisi olla 300 euroa. Onko huijaus vai tekninen ongelma?

      • Anonyymi

        Hotellista tuli perumislinkki ja peruin: "kaksio on saattanut jo veloittaa sinulta varauksen kokonaishinnan tai osan siitä. Ei huolta – tämä kuuluu asiaan. Saat rahasi takaisin pian. Jos kaipaat lisätietoja, voit myös ottaa yhteyttä majoituspaikkaan:"

        Kummallista touhua.


    • Anonyymi

      Varasin Tallinnasta huoneiston booking.com kauut, joka oli huijaus.

      Kun menin majapaikkaan, niin siellä ei ollut mitään varausta. Majoituspaikasta ei vastattu sähköposteihin ja puhelinnumero ei toiminut. Majapaikan nimi ei ollut edes booking.com sivuistoilla ollut Mystery modern apartment. He eivät myöskään toimi booking.com sivuston kautta. Vuokraisäntä ei tuntenut henkilöä, joka oli yhteyshenkilönä (Peter Mägi). Kuvat olivat heidän vuokraamistaan asunnoista, mutta eivät heidän sinne laittamia.

      Soitin booking.com:n asiakaspalveluun. Sieltä luvattiin olla yhteydessä pikapuoliin. Sainkin alla olevan viestin asiakaspalvelusta

      "Olemme ottaneet yhteyttä majoituspaikkaan Mystery modern apartment, jotta löytäisimme sinulle sopivan vaihtoehdon. Majoituspaikka on luvannut vastata 30 minuutin kuluessa. Olemme sinuun yhteydessä heti, kun saamme vastauksen."

      Mitään vastausta ei kuulunut. Asiakaspalvelu ei auttanut millään tavalla uuden asunnon hankkimisessa. Ihmettelen myös heidän vastausta. Miten ihmeessä he ovat saaneet yhteyttää majoittajaan, jota ei ole edes olemassa?

      Booking ei siis millään tavalla tarkasta, että heidän sivuilleen tullut huoneisto/majoittaja on edes olemassa. Tässä tapauksessa ei kyseistä yritystä ei ole olemassa ja puhelinnumerot eivät ole käytössä.

      Minulle tuli aika paljon kuluja ja lomasuunnitelmat menivät täysin uusiksi. Mitään korvausta Bookingilta en saanut. Onneksi en sentään maksanut majoitusta etukäteen.

    • Anonyymi

      Älkää helvetissä käyttäjä tuota sivua. Meiltä ryöstivät 700€ kun eivät lähettäneet minkäänlaista vahvistusta omille sivuille josta varauksen voisi peruuttaa. Poliisille ilmoitus heidän toiminnastaan.

    • Anonyymi

      Huomio !!!!
      Puerto marina beach &golf
      Benalmadena huoneisto hotelli varattiin viikoksi helmikuussa ja maksu ennakkoon mutta sitä ei ole olemassakaan
      Tiedoksi kaikille
      Booking vuokraa sitä edelleen

    • Anonyymi

      Arvatkaa kaupunki Suomessa, jossa sähkö on kaikkein parasta?

    • Anonyymi

      Hei kaikki matkustaja ystävät! haluan näin pikaisesti varoittaa Booking.com surkean varaussivuston huijauksista.
      15.11.yritin varata huoneiston paikasta nimeltä Logement charmant centre ville Strasbourg.
      Booking.com asunnon sivulla oli linkki mistä pitäisi pyytää varausta.
      tein näin ja minulta huijattiin kahdelta eri luottokortilta yhteensä 665 euroa.
      molemmat korttini jouduttiin sulkemaan kuten myös verkkopankkitunnukseni.
      tein asiasta rikosilmoituksen.
      yritin varoittaa Booking.com verkkoyhtiötä asiasta mutta heidän umpisurkea asiakaspalvelu antoi vastauksen : teille vastataan 24h kuluessa.
      en tiedä saako heidän asiakaspalveluun mitään yheyttä jos ei ole varausta.
      esim mitään hätäpuhelinnumeroa en löytänyt.käytin vanhaa varausta millä pysytyin viestittämään asiasta.se otti aikaa,todella hankalaa.
      seuraavana päivänä booking.com asiakaspalvelu vastasi ''ikävää että rahanne vietiin''..
      ei ilmeisesti kauheesti kiinosta.
      olkaa varovaisia booking.com sivustoja käyttäessänne!
      siellä on näköjään suuri riski tulla ryöstetyksi ja huojatuksi eikä heikko asiakaspalvelu ole kiinnostunut auttamaan asiakasta,jos he auttavat voit varautua todella raastavan pitkään odotusaikaan.
      olkaa varovaisia ja viisaampia kuin minä olin...
      hyvää talvea kaikille (paitsi booking.comille)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe