Sateenkaarilaulu

Miina ja Manu

Hei, voisiko joku ystävällisesti laittaa minulle sanat seuraavaan lauluun:
Sateen jälkeen taivahalle katsomaan jos jäät..
Kiitos!

10

4894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siioninlaulu vai virsi?

      siioninlaulukirjasta... joku tietää numeron?

      • Musica 3-4

        Löytynee koululaisten musiikkikirjasta Musica 3-4.


    • *sirkka

      on tuon laulun oikea nimi. Kaunis ja puhutteleva laulu. Jos laittaisin sanat tänne, siitä tulisi tietysti syytöksiä tekijänoikeuksien rikkomisesta tms.

      Laulun lopussa ovat sanat: "Mutta jos sä matkallasi löydät hyvän ystävän, löytänyt oot silloin aarrettakin enemmän."

      • olisi kiva nähdä sanat

        ei kait siinä ole tekijänoikeuden rikkomista.
        kun sanat eivät mene myyntiin, etkä esittele teosta omana.


      • Tiukkapipo
        olisi kiva nähdä sanat kirjoitti:

        ei kait siinä ole tekijänoikeuden rikkomista.
        kun sanat eivät mene myyntiin, etkä esittele teosta omana.

        Kyse ei ole myynnistä, vaan levityksestä vastikkeetta tai ilman. Sähköpostissa voi lähettää.


      • *sirkka
        olisi kiva nähdä sanat kirjoitti:

        ei kait siinä ole tekijänoikeuden rikkomista.
        kun sanat eivät mene myyntiin, etkä esittele teosta omana.

        tekijänoikeuksien rikkomista tms, koska laittamani sanat ´Sateenkaaren päässä´- lauluun oli poistettu.

        Laittaisitko, poistaja syyn poistamiseen vastaisenkin varalle ja muillekin tiedoksi? Kiitos!

        Hyvää syyspäivää lukijoille! T. sirkka


      • nettiketi
        olisi kiva nähdä sanat kirjoitti:

        ei kait siinä ole tekijänoikeuden rikkomista.
        kun sanat eivät mene myyntiin, etkä esittele teosta omana.

        Netissä ei saa julkaista laulujen sanoja, koska siinä rikottaisiin tekijänoikeuksia. Edes nettikeskusteluissa ei saa laittaa laulujen sanoja.

        Mutta, netissä saa julkaista osia laulujen sanoista.
        Ko. laulusta voi täysin lain mukaisesti esim. julkaista ensimmäisen säkeen ja kertosäkeen. Mutta, koko laulua ei saa laittaa nettiin.

        Jos laulusta julkaisee esim. ekan säkeen ja kertosäkeen, silloin pitää merkitä laulun nimi ja tekijät ja se, että kysymys on ekasta säkeistöstä ja kertosäkeistöstä.


      • *sirkka
        nettiketi kirjoitti:

        Netissä ei saa julkaista laulujen sanoja, koska siinä rikottaisiin tekijänoikeuksia. Edes nettikeskusteluissa ei saa laittaa laulujen sanoja.

        Mutta, netissä saa julkaista osia laulujen sanoista.
        Ko. laulusta voi täysin lain mukaisesti esim. julkaista ensimmäisen säkeen ja kertosäkeen. Mutta, koko laulua ei saa laittaa nettiin.

        Jos laulusta julkaisee esim. ekan säkeen ja kertosäkeen, silloin pitää merkitä laulun nimi ja tekijät ja se, että kysymys on ekasta säkeistöstä ja kertosäkeistöstä.

        Pannaanpa mieleen vastaisen varalle.

        Vastaus eräälle kysyjälle: Aloittajan tarkoittama laulu ei ole sama, mistä oli laitettu linkki tänne. Vain nimi on sama, ´Sateenkaaren päässä´.

        "Aarteellista" päivää, vaikkei sateenkaaren päätä näkyisikään. T. sirkka


    • sateenkaarilaulu

      Sateen jälkeen taivahalle katsomaan jos jäät
      nähdä silloin voit sä nauhat oudon värikkäät
      Siellä sateenkaari jälleen aurinkoa lepyttää
      eikä mene kauaa kun taas päivä hymyää

      Kertoo taru vanha: päässä sateenkaaren on
      auringolle tarkoitettu aarre suunnaton
      Sateenkaaren pään ken löytää, aarteen tuon hän myöskin saa
      etsimässä sitä nytkin moni taivaltaa

      Mutta jos sä matkaan lähdet, muista myöskin tää
      voi myös jäädä löytymättä sateenkaaren pää
      Mutta jos sä matkallasi löydät hyvän ystävän
      löytänyt oot silloin aarrettakin enemmän.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe