minulla on kaapeli netti DNA. nyt olen alkanut epäilemään että yhteyden katkaisun syynä on operaattorin lähetin joka muuntaa singnaalia. operaattorilta sanotaan että lähetin on talon isännöitsiän vastuulla ja operaattorille ei kuulu lainkaan lähetin asiat. kysyin eräältä viisaalta ja hän taas sanoi että operaattorin kuuluu huolehtia että lähetin on kunnossa.
miten tämä asia nyt on?
kaapeli lähetin
2
389
Vastaukset
- veijalainen
operaattorin hoidettaviksi kuuluvat: operaattorin oma linja eli lähettimestä talon sähkökaappiin ja kaapeli TV:linja eli kaapeli TV yhtiöstä lähettimeen sekä tietysti sänkökaappi
isännöitjiän hoidettaviksi kuuluvat: talon sisäiset kaapelit ja niiden laadun sekä singnaalin voimakkuuden ja taajuuden tieto ja myöskin talon katolla oleva lähetin kuuluu isännöitsiän hoitaa ja tarkastaa.- hämis
huomenna sitten isännöitsijä tulee välittömästi tarkistamaan sen lähettimen ja hänen pitää tehdä se minun valvotun silmän alla sillä en luota pätkääkään isännöitsiöihin, he kun ovat tälläistä huitu porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899