itse olen 53v, paljonko Sinä?
Palstan otsikko on 50+...
32
2237
Vastaukset
- a.mazon
51 vuotta ja näytän ikäiseltäni... :)
- NaVaN
eli 51v., henkinen ikä 37v., testin mukaan - ja sisäisen lapseni löysin ja viiko sitten unissani koin vihdoinkin hyvin hekumallisen yhtymisen sisäiseen mieheeni, joka oli fyysisenähahmona hän jota rakastan salaa ylikaiken. Koskaan en häntä saa livenä (ehkä), mutta se on jo nautinto, että hän on olemassa ja olen saanut viettää aikaani hänen seurassaan. I am in Heaven...
- on sinun
NaVaN kirjoitti:
eli 51v., henkinen ikä 37v., testin mukaan - ja sisäisen lapseni löysin ja viiko sitten unissani koin vihdoinkin hyvin hekumallisen yhtymisen sisäiseen mieheeni, joka oli fyysisenähahmona hän jota rakastan salaa ylikaiken. Koskaan en häntä saa livenä (ehkä), mutta se on jo nautinto, että hän on olemassa ja olen saanut viettää aikaani hänen seurassaan. I am in Heaven...
mikä on sinun nuoruudenlähteesi, kun noin nuorekas olet.
Onko olut kevyt työ ja onnellinen perhe vai mikä. - NaVaN
on sinun kirjoitti:
mikä on sinun nuoruudenlähteesi, kun noin nuorekas olet.
Onko olut kevyt työ ja onnellinen perhe vai mikä.Vanhan muottiin syntyny "nuortuu" ikääntyessään ;)
- Ei ole helpoutta ja keveyttä koskaan ollut elämäni millään tasolla. Hyvä ja viisas mielikuvitus on positiivinen voima. Pimeässä pienikin pilkahdus valoa tuottaa iloa. Ilo pitää nuorena. Minulla on ollut paljon pimeässä pilkahduksia.
"Ihminen on lujempi kiveä ja hennompi ruusua." (Turkkilainen sanonta)
- ibiza
60 , siis en kuulu tänne... mutta tuolla "ylhäällä" kun ei ole "elämää"... Sallikaa siis olemassaoloni täällä....
- et kuuluisi,
olethan yli viisikymppinen.
- elämää?
Haamujako vain olemme me yli kuusikymppiset, jotka siellä kirjoittelemme?
Mielestäni olen ihan hyvissä ruumiin ja sielun voimissa!
Olen 50, siis täysikäinen.
- olen ollut
69 ja edelleen hyvältä tuntuu ja maistuu.
- Pietu ent Kalluppi
56 v. Tukka päässä, eikä harmaata, kuin vähän parrassa, joten kuulemma näytän nuoremmalta.
- Vekotin.....
Viikko sitten viisikymmentä.
Nyt jo kuusikymmentä.- Onnea!
, hushus...vika palsta..:))
- Vekotin....
Onnea! kirjoitti:
, hushus...vika palsta..:))
Vaikka häädön sain.:)
- naosellinen nainen
ole niin kaunis että päätä huimaa.
- sitroen.
joten muualle kuuluisin. Silti satunnaisesti tänne kirjoittelen, kun täällä enemmän elämää...
- .on
mittarissa on 81 äijällä 83
- enkestä
paljon sä painat? mikä sun kengän numero on? miten pitkä oot? paljo sul on rahaa?etc. Tosiaa mites vanha sä ootkaan?
- a.mazon
Olen 150 pitkä painan 47 ja kengännumero on 36.
Siis miniakka! Rahojani en ole laskenut.
Ei se kysymys ole niin tärkeä... vaan vastaukset!
- leivinliina
eikös tänne voi kitjoittaa niin 50 60 70 80 90 100 kun kaikkihan on päälle 50 .
Miksi yleensä kyselet ikää, ei kai se mitenkään liity, ei siis nii mihinkään asiaan.
Keskustella voi ihan kaiken-ikäisten kanssa, niin kuin yleensä pitääkin tehdä. - 50+ mutta -60
heh, siitäs sait uteluusi vastauksen.
- susa51
Voin kertoa että olen 51v nuori, eihän se ikä miestä tai naista pahenna.
- asiatonapulaismies
54v. o¿o-vanha jo. voi luoja. Onko kaikki jo takanapäin?
- ihan samanikäinen
eli 50 ja -60 väliltä tasan.
- häh?
asiatonapulaismies kirjoitti:
54v. o¿o-vanha jo. voi luoja. Onko kaikki jo takanapäin?
○Edestäsi löytyy se, mitä et ole ennen löytänyt tai et ole tiennyt etsiväsi. Takanako on kai japanialaista kieltä, tarkoittaa edessä.
♥(.)(.)♥, usko pois.
Piirrän sulle polun, kas tässä
____!::hop hop::!/\__-_¤¤>>>>,siinä se on.
- Angel of The Morning
Täytän alkuvuodesta 49v.
- Angel of The Morning
Täytän alkuvuonna 49v
- BellaMia
ohittanut viidenkympin rajapyykin jo vuosi sitten, plussilla ollaan.
- namisuku
jotka vastasivat kysymykseeni=)
Ilokseni huomasin että meidänikäisillä huumori kukkii, ja kukat on kauniita..heh.
Tietysti taas osa närkästyi "höpsöstä"kysymyksestäni mutta eihän se ole mitään uutta.
Toisilla on ollut elämässään tosi vaikeata sairauksien, kuolemantapausten ym. kanssa, siihen ei voi sanoa kuin, että voimia ja tätä tämä elämä on.
Itse olen joo 53v, mutta "Hömpäksi" en itseäni miellä vaan innostuvaksi kaikkeen mahdolliseen, ehkä se sitten pitää suhtkoht virkeänä.
Ja huumoria vaan peliin, vaikka itkettäis kuinka.
Meinaan niinkuin nauru läpi kyynelten tyyliin:)
Sekin tietysti vaikuttaa kun tuota nuorisoa (pojan) kavereita 10-14v klappaa sisään ulos, milloin pelaamaan ja milloin soittaan kitaraa. että täällä on jatkuva pauke ja puheensorina päällä:)
Yöt nukun nyt paremmin, kun touhuun päivät pitkät.
Iltaisin, kun pojat lähtevät treeneihinsä, rupeaa vähän hiljeneen ja siihen rakoon ajattelin sitä vanhusten "sairaalajutustelua"=)
Iloista Päivää Kaikille!
Painun hammaslääkäriin:(
Niin vielä siitä että,miksi toisilla palstoilla ollaan niin "äkäisiä" jos piipahtaa jollekkin muulle palstalle..höh, ihän höpsöä.- Kukurtaja
olet enemmän semmonen iloonen tyttö. Kyllä minä sinun kanssas lähen ilostuttamaan puutteessa olevia lähimmisiä. Pistä semmonen Marilyn leninki päälle niin vaarit tykkää.
- Kukurtaja
plussia jo iso jono ehtinyt karttua. Montakos vaadit jos sukeltasin karkkipussiis.
- täytän
50v. Jotenkin hirvittää...huvittaa...ja toisaalta ei tunnu miltään :). Olen horoskoopiltani Jousimies, ikuinen opiskelija, liikkuja ym.. Ja kiinalaisessa horoskoopissa Tuli - Kukko. :)
Fyysisesti olen nuoremman näköinen. (voimistelija), mut henkinen ikä heiluu 30 - 150v. välillä. :)
Sosiaalisesti olen iätön. 11v. 'iltatähti'-tyttäreni pitää minut myös 'ajantasalla'..:-D jo melkein jyrkänteen reunalle vietävissä, olen 59, henkinen ikäni todella luotettavien nettitestien perusteella 29. Jihuu!!!
T.
Paloma
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841339- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594