mies alla, nainen päällä

makuuasento

siis. kun mies on alla ja nainen päällä, siis lähetyssaarnaaja-asento, niin miksi mies yleensä nostaa naista ylemmäksi, ellei jopa siten, että naisen pää menee miehen pään yli? pituudessa on eroa 10cm.

8

7052

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiedä

      Itsellä se on menny ihan toisin päin. Nainen alemmaksi.

    • Jokuukko

      Sorry vaan mun se ei kyl oo mikään lähetyssaarnaaja-asento jos mies on alla ja nainen päällä...

      • sitten

        no miksikä sitä sitten kutsutaan


      • joku nimikin
        sitten kirjoitti:

        no miksikä sitä sitten kutsutaan

        mutta ei ainakaan lähetyssaarnaaja. Lähetyssaarnaajassa nainen on alla selällään maaten. Tai sivuttaisessa lähetyssaarnaajassa kyljellään maaten.


      • vastau
        joku nimikin kirjoitti:

        mutta ei ainakaan lähetyssaarnaaja. Lähetyssaarnaajassa nainen on alla selällään maaten. Tai sivuttaisessa lähetyssaarnaajassa kyljellään maaten.

        Olen huomannut saman. Se on kait sitä että liikerata on pidempi, mikä tuntuu välillä paremmalta. siis että kikkelin päästä pohjaan, eikä vain nylkytetä pohjalla.
        p.s asento on lähetyssaarnaaja, oli sitten päällä mies tai nainen, kunhan nainen pysyy alhaalla eikä vaihda ratsastusasentoon.


      • joku nimikin
        vastau kirjoitti:

        Olen huomannut saman. Se on kait sitä että liikerata on pidempi, mikä tuntuu välillä paremmalta. siis että kikkelin päästä pohjaan, eikä vain nylkytetä pohjalla.
        p.s asento on lähetyssaarnaaja, oli sitten päällä mies tai nainen, kunhan nainen pysyy alhaalla eikä vaihda ratsastusasentoon.

        Olen antanut itseni aina (ilmeisesti virheellisesti) ymmärtää, että lähetyssaarnaajassa nainen on alla, joko selällään tai kyljellään, ja mies periaatteessa tekee valtaosan "työstä".

        Kun nainen siirtyy päälle olen käsittänyt sen olevan joko ratsastusasento (nainen istuvassa asennossa) tai "pakana-asento" jossa nainen enemmän kumartuneessa tai jopa makaavassa asennossa miehen päällä.

        Vielä en onnistunut löytämään netistä tietoa asennon virallisesta nimestä. Pari osoitetta tiesi kuitenkin kertoa lähetyssaarnaajaksi nimenomaan nuo edellä kertomani asennot, joissa nainen alla. ..ja varmuuden vuoksi sitten kerron tietäväni sen verran, että kaikki nainen alla -asennot eivät tietenkään ole lähetyssaarnaaja-asentoja..


    • Anonyymi

      Näin se pitäisi olla eli nainen päällä ja selkä miehen kasvoja päin,eli takaa päin!!Minun mielestä välillä näinkin päin!!!

      • Anonyymi

        Caccaa


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe