Onnea Paula!

fanitus

PMMP-vauvoja on ensi vuonna jo kaksi! Paula ja Lauri saavat myös lapsen huhtikuussa.

Onnea siis molemmille! Keskittykää rauhassa vauvan hoitoon. Kyllä sinne keikolle ehtii sitten myöhemmin.

10

7928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummo65656565

      Paljon onnea.
      T. Mummo ja Fani

    • Tuttiina

      .. on saanut tänä kesänä vauvan. Ristiäiset oli viikko sitten. Pienen pieni tyttö. Onnea heillekin.

      • Mase~

        Paljon rokkivauvoja^^ tuo Akin vauva, marraskuussa Miran vauva ja keväällä Laurin ja Paulan yhteinen. Olin tänään joku iloisin ja hysteerisin, kyseessä kun on 2 lempibändiäni ^^


    • Niin ne ihmiset vain lisääntyy! =) Mutta nyt sit tiedetään varmasti että on oltu silleen.

      • JJJOOOOHHH!!!

        Niin ovat!!! Onkohan olleet eestä vai takaa....PÄIN!!!


    • Kekki123

      Sehän tarkoittaa että ne on nainut..

    • Antagonisti

      PmmP kuulosti ihan kivalta, mutta miten yksikään äijä voisi kuunnella bimboa joka seukkaa Rasmuksen pellelaurin kanssa? Saati kantaa sen kakaraa

    • shaw

      kyllä mun mielestä tulee suloinen penska :)
      kyllä ei voi olla muuta mieltä että onnea vaan ja vaavia venaamaan ;)

    • Jo 15-vuotta raskaana

      Voi kauheeta...huh...ihan kamalaa ja samalla ihanaa, että saamme tietoa julkkisten raskaudesta.
      Olen aina ihannoinut saadessamme aina mukavaa tietoa medialta milloin kenenkin raskauksista ja tauotta.
      Emme yksinkertaisesti tulisi toimeen ilman tätä tietoa.
      Että taas oikein paksuna, paksuna ja paksuna... paksuna....loistavaa....suurenmoista....aivan upeeta ja makeeta. Minäkin olen ollut jo 15-vuotta paksuna. Kärsä näkyy jo, mutta miksi siitä ei kukaan kirjoita. Minäkin haluan kuviin....snif.
      Oletteko aivan tosissanne näiden juttujen kanssa.

      • Rasmus-Fani

        Kuulin tästä ensimmäisenä kaupassa. Mul jäi patukka suuhun vähäks aikaa ja lähin juoksee kaupasta ulos täyttä vauhtia. Sit mä hoin jotain: Täää ei oo totta. Mä en pystynny puhuu päivään mitään kenellekkään.
        Onnea kauheesti Paulalle ja Laurille perheenlisäyksestä. The Rasmus on kyllä minun suosikki yhtyeeni ja PMMP kuuluu myös suosikkeihin ja monet muut, mutta nyt en viitti alkaa kirjottaa niistä mitään romaania. Enää 4-kuukautta rasmuksen uuteen levyyn en jaksa oottaa ja 5-kuukautta Paulan penskaan ja mun synttareihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe