Onnea Paula!

fanitus

PMMP-vauvoja on ensi vuonna jo kaksi! Paula ja Lauri saavat myös lapsen huhtikuussa.

Onnea siis molemmille! Keskittykää rauhassa vauvan hoitoon. Kyllä sinne keikolle ehtii sitten myöhemmin.

10

7948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummo65656565

Paljon onnea.
      T. Mummo ja Fani

• Tuttiina

.. on saanut tänä kesänä vauvan. Ristiäiset oli viikko sitten. Pienen pieni tyttö. Onnea heillekin.

• Mase~

Paljon rokkivauvoja^^ tuo Akin vauva, marraskuussa Miran vauva ja keväällä Laurin ja Paulan yhteinen. Olin tänään joku iloisin ja hysteerisin, kyseessä kun on 2 lempibändiäni ^^

• Niin ne ihmiset vain lisääntyy! =) Mutta nyt sit tiedetään varmasti että on oltu silleen.

• JJJOOOOHHH!!!

Niin ovat!!! Onkohan olleet eestä vai takaa....PÄIN!!!

• Kekki123

Sehän tarkoittaa että ne on nainut..

• Antagonisti

PmmP kuulosti ihan kivalta, mutta miten yksikään äijä voisi kuunnella bimboa joka seukkaa Rasmuksen pellelaurin kanssa? Saati kantaa sen kakaraa

• shaw

kyllä mun mielestä tulee suloinen penska :)
      kyllä ei voi olla muuta mieltä että onnea vaan ja vaavia venaamaan ;)

• Jo 15-vuotta raskaana

Voi kauheeta...huh...ihan kamalaa ja samalla ihanaa, että saamme tietoa julkkisten raskaudesta.
      Olen aina ihannoinut saadessamme aina mukavaa tietoa medialta milloin kenenkin raskauksista ja tauotta.
      Emme yksinkertaisesti tulisi toimeen ilman tätä tietoa.
      Että taas oikein paksuna, paksuna ja paksuna... paksuna....loistavaa....suurenmoista....aivan upeeta ja makeeta. Minäkin olen ollut jo 15-vuotta paksuna. Kärsä näkyy jo, mutta miksi siitä ei kukaan kirjoita. Minäkin haluan kuviin....snif.
      Oletteko aivan tosissanne näiden juttujen kanssa.

• Rasmus-Fani

Kuulin tästä ensimmäisenä kaupassa. Mul jäi patukka suuhun vähäks aikaa ja lähin juoksee kaupasta ulos täyttä vauhtia. Sit mä hoin jotain: Täää ei oo totta. Mä en pystynny puhuu päivään mitään kenellekkään.
        Onnea kauheesti Paulalle ja Laurille perheenlisäyksestä. The Rasmus on kyllä minun suosikki yhtyeeni ja PMMP kuuluu myös suosikkeihin ja monet muut, mutta nyt en viitti alkaa kirjottaa niistä mitään romaania. Enää 4-kuukautta rasmuksen uuteen levyyn en jaksa oottaa ja 5-kuukautta Paulan penskaan ja mun synttareihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      321
      7635
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1856
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1392
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      57
      1186
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe