Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HÄVETKÄÄ SUOMEN "MIEHET"

NAINEN AUK

Löytypäs täältä tosimiesten tosipalsta.
Tai no ton tosi voi olla ihan miten sen nyt ottaa. Naisena intin suorittaneena lueskelin joitakin kirjoituksia tyyliin hoh-hoijaa.. pitäiskö sittenkin lisätä koulutusaikaa vai pitäisikö seula olla tiukempi inttiin PÄÄSYLLE?
Jaon jo intissä olo aikana mielipiteitä kahtia ja tuskin tarvinnee selittää mitä mammanpojat, sikäli mikäli suun saivat aukaistua, olivat mieltä siitä, että nainen rynkkyyn tarttuu.

Vuosia myöhemmin sama tilanne. Vaikka nainen intin suorittaneena ei ole mikään omituinen kummajainen tänä päivänä.
En ota kantaa Nato jäsenyyteen enkä mihinkään muuhunkaan. Ei niitä täällä netissä ratkaista. Kantaa otan siihen, millaisia suorastaan luusereita lähtee armeijan vihreisiin. En yleistä, et shot, shot joka sitä ajattelee. Mutta heikkoa oli taso jo silloin kun itse kävin. Ei ollut kunto itselläkään järin mahtava, mutta koheni kummasti jo ihan sillä, että mähän kuulkaas pojjat teille näytän. Ja niin näytinkin.
Ja jos tätä lukee joku nainen, joka suunnittelee menoa niin mene ihmeessä, mutta muista ei mikään rippileiri. Itselläni silloinen poikaystävä jätti, koska pelkäsi, että siellä romansseja syntyy. Todellakin. Pantiin tammikuun pakkasella kun aropuput..uskoo ken haluaa.
Ja kuinka niin pääsi käymään vaikka itse odottelin häntä kiltisti ja lähdin vuorostani parin vuoden päästä. Ei tasa-arvo oikein kohdannut.
Eikä sitä näytä olevan edes reservissäkään. Sotilaspassi mukana, että ja varmasti olen käynyt..kunnes huomasin sen olevan ihan turhaa. Harva mieskään sitä mukanaan kantoi.
Ennakkoluuloista tuntuu kärsivän enemmän nuoremmat miehet, vanhemmat arvostavat.
Nainen sodassa jo ajatuksena tuntuu olevan kuin punainen vaate. Ja lausunnat"mä mieluummin kuolisin, kun ottaisin naiselta käskyjä"--tuumaan, että ja ihan varmasti:)
Tsemppiä vain kaikille sen käyneille sekä miehille, että naisille!!

Ps. Se täytyy myöntää, että nyt kun toimin vaativassa työssä, niin kuulemma sotilastaustan omaavana valinta oli ollut kohdallani helppo. Eli hyötyäkin on ollut.

0

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        69
        2237
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        101
        2073
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        78
        1678
      4. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        41
        1500
      5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1496
      6. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        10
        1387
      7. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        31
        1354
      8. 52
        1258
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        62
        1190
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        28
        1179
      Aihe