nainen mahaltaan alla

kokematon----

Seuraavanlaista: Miltä ns. sammakko-asento tuntuu naisista? Ahdistaako/miellyttääkö?

Onko pitkä penis välttämätön jotta paneminen sujuu hyvin? Onnistuuko hyvin 13-14 senttisellä? Tiedän kyllä että onnistuisi kokeilemalla, mutta...

10

12553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senttitasku

      Ku itsellä on tuollainen 14 cm luokkaa oleva, nii mikä se on? pitkä/lyhyt/tavanomainen?

      • mr.hunter

        Hyvin onnistuu 9-senttisellä.


      • asdffdsa

        Kai 14 senttiä on keskiverto. Mutta mulla ainakaan ei 14-senttinen mee ihan kokonaan sisään.


      • dsaffdsa
        asdffdsa kirjoitti:

        Kai 14 senttiä on keskiverto. Mutta mulla ainakaan ei 14-senttinen mee ihan kokonaan sisään.

        Ei tollasella 14 senttisellä kyllä pääse kuin juuri ja juuri siihen ylempään reikään, alempaan ei edes huulille.


    • asdffsa

      Tuntuu aivan uskomattomalta, jumalaiselta. se on jotenkin niin hellää, perus lähetyssaarnaaja vaan on sellaista normaalia naintia mutta tuo asento ja lusikka on molemmat niin... se jotenkin poistaa kaiken stressin ja jännityksen, ja tuntuu läheisemmältä kuin jos rakastelee kasvot vastakkain. Mikä olis ihanampaa kuin olla miehen ja patjan välissä? Miehen kannattaa muistaa hieroa klitorista samalla, sen saa tuossa asennossa hyvin tehtyä. En ehkä tekis tätä yhden illan jutuissa, se pitää säästää vain rakkaille :) Tuossa asennossa fyysinen nautinto ei oo tosin voimakkain mahdollinen, se on enemmänkin se henkinen.

      • lemppari

        Mun lemppariasento ( lusikka). siinä tulee jotenkin
        niin huumaava olo ja nautinto on ihan ykkösluokkaa.
        Oon siis nainen lähes nelikymppinen.


      • Caroliina81
        lemppari kirjoitti:

        Mun lemppariasento ( lusikka). siinä tulee jotenkin
        niin huumaava olo ja nautinto on ihan ykkösluokkaa.
        Oon siis nainen lähes nelikymppinen.

        paras asento. Eli suosikkini suorastaan. Tuntuu paremmalta kun perus takaapäin, jossa meinaa sattua jos mies innostuu (yleensä aina, ja etenkin jos on vielä kookas) liikaa. Tässä asennossa on myös helppo saada ja tähän kun yhdistää vielä... No jääköön kertomatta kun nimimerkilläni tässä kirjoitan, menee liian intiimiksi :D


      • tyydytys
        lemppari kirjoitti:

        Mun lemppariasento ( lusikka). siinä tulee jotenkin
        niin huumaava olo ja nautinto on ihan ykkösluokkaa.
        Oon siis nainen lähes nelikymppinen.

        Tekee naapurin rouvan aivan hukkuksi.Ensin lusikka -asennossa sisäkkäin,aivan pientä lantioiden liikettä tekien,rintoja hyväillen niskaa suudellen,Välillä liikkumatta sisäkkäin,välillä aivan"huulilla".Sitten pepun päälle istumaan ollen sisäkkäin,tykkää kovasti pakaroiden puristelusta ja sisäkkäin keinumisesta.Kiva yrittää pysyä sisällä kun tärinä ja potkiminen alkaa,,,


      • kapulapoika
        tyydytys kirjoitti:

        Tekee naapurin rouvan aivan hukkuksi.Ensin lusikka -asennossa sisäkkäin,aivan pientä lantioiden liikettä tekien,rintoja hyväillen niskaa suudellen,Välillä liikkumatta sisäkkäin,välillä aivan"huulilla".Sitten pepun päälle istumaan ollen sisäkkäin,tykkää kovasti pakaroiden puristelusta ja sisäkkäin keinumisesta.Kiva yrittää pysyä sisällä kun tärinä ja potkiminen alkaa,,,

        Onks sulla vanha laho latva sängyssäsi vai nuori tiukka tavara .minkäsikäinen on niin makiaa.


    • tuntuu. On rento olo kun vaan voi antaa tulla vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      138
      2164
    2. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      109
      1564
    3. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      56
      1371
    4. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      240
      1137
    5. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

      Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      58
      968
    6. Mitä sä haluaisit

      Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      76
      906
    7. Kauanko vielä aiot

      odottaa ja haaveilla kaivattuasi?
      Ikävä
      45
      784
    8. Kylmätotuus takiainen

      "Siirrän tänne Kylmiksen uudet hajatelmat. "Anonyymi 2024-10-27 14:42:53 60 plus palstalla en nähnyt nimimerkkiä Lesk
      80 plus
      98
      773
    9. Olisin vain halunnut

      Sinun kanssa mennä naimisiin. Rakastan sinua jo nyt. Olet ihaninta maailmassa. Ja bonuksena päälle saisin sinun upean su
      Ikävä
      28
      764
    10. En oikein tiedä

      onko sinua olemassakaan mies…
      Ikävä
      59
      753
    Aihe